Jei, raskaana 2-3 !!!

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Eli vahvasti ollaan raskaana :)
Sellainen pieni aavistus on kokoajan ollutkin, että ei se mitään edellisen raskauden hormoonia oo ollut :)

Kerroin aiemmin miehen "yllätyksestä", liittyy kuulemma tähän raskauteen, halusi vain ensin varmistuksen että oon raskaana, mitä ihmettä :O
Saan tietää illalla et mikä tää hänen suuri yllätyksensä on.

NYT veikkauksia? Mikä ihme se voi olla :O
Mä oon pihalla kuin lumiukko, ei tuu mitään mieleen että mikä ylläri nyt vois liittyä raskauteen
 
"Vierailija"
Miksi teet koko ajan näitä aloituksia raskaudestasi?
Miksi ajattelet ihmisillä niin kiinnostavan?
Eikö sinulla ole oikeassa elämässä läheisiä, jonka kanssa voisit jakaa näitä asioita, miksi keskität elämäsi tänne virtuaalitodellisuuteen?
 
"hhh"
[QUOTE="Vierailija";29338964]Miksi teet koko ajan näitä aloituksia raskaudestasi?
Miksi ajattelet ihmisillä niin kiinnostavan?
Eikö sinulla ole oikeassa elämässä läheisiä, jonka kanssa voisit jakaa näitä asioita, miksi keskität elämäsi tänne virtuaalitodellisuuteen?[/QUOTE]

samaa oon ihmetellyt. täällä tuntuu todellisuudentaju hämärtyneen monella mammalla.

vois sanoo että heittäkää ne koneet helvettiin ja eläkää!
 
kfkfkf
No pakko jonnekkin päästä kertomaan :D. Yhdellekkään tutulle en aio kertoa vielä, koska kerrotaan yllätyksenä vauvamme tulevissa ristiäisissä, että toinenkin on jo masussa.
 
"Vierailija"
No pakko jonnekkin päästä kertomaan :D. Yhdellekkään tutulle en aio kertoa vielä, koska kerrotaan yllätyksenä vauvamme tulevissa ristiäisissä, että toinenkin on jo masussa.
Mutta tarviiko näitä ketjuja aloittaa koko ajan uusia?
"Emme halua lapsia"
"Aiomme tehdä sterilisaation"
"Oho olinkin raskaana"
"Nyt sain lapsen"
"Nyt lapsi teki sitä"
"Nyt lapsi teki tätä"
"Aiomme yrittää toista"
"Nyt tein testin"
"Voikohan johtua raskaushormoneista"
"Toivottavasti olen raskaana"
"Jee, olen raskaana"

Teet joka elämäsi käänteestä uuden ketjun, on varmasti tullut kaikille selväksi että haluat puhua koko ajan itsestäsi ja elämäsi käänteistä, mutta eikö sinulla ole ketään oikeassa elämässä, jolle puhua? Ystäviä?

Miksi olet koko ajan palstalla ja elät virtuaalitodellisuudessa, et vastannut?
En tiedä, oletko provo, mutta vaikka olisitkin niin kovin aktiivisesti siitä huolimatta keskität elämääsi virtuaalitodellisuuteen.
 
"Vierailija"
Mitäpä jos teet yhden ketjun, jonka otsikkona on nimimerkkisi, sitten sinne jaat elämääsi niin paljon kuin ehdit, jokaisen käänteen ja yksityiskohdan. Tai ala kirjoittaa vaikka blogia.

Keskustelupalsta on asioiden keskustelemista varten, ei yhden ihmisen elämän spekuloimista varten, vaikka haluatkin tuoda sen julki.
 
kfkfkf
Jos ei kiinnosta, niin täällä on aika helppo hypätä ne ketjut yli mitkä ei kiinnosta.. Aloittajan nimi kun lukee aika selkeesti otsikon alapuolella. Miks ihmeessä pitää avata jokainen keskustelu?

:headwall:

Siihen voi olla monta syytä :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Julmis ja Cassyput
"Vierailija"
Jos ei kiinnosta, niin täällä on aika helppo hypätä ne ketjut yli mitkä ei kiinnosta.. Aloittajan nimi kun lukee aika selkeesti otsikon alapuolella. Miks ihmeessä pitää avata jokainen keskustelu?

:headwall:

Siihen voi olla monta syytä :whistle:
Olenko sanonut, että avaan jokaisen ketjun? Yleensä hypinkin yli, mutta kyllähän silti näen, että niitä koko ajan aloitat uusia eri otsikoilla.

Ja et edelleenkään vastannut, ihmettelin syytä tähän?
Että miksi keskität elämäsi virtuaalitodellisuuteen? Miksi haluat jakaa jokaisen yksityiskohdan elämästäsi täällä?
Eikö sinulla ole oikeita ystäviä? Läheisiä?

Olen nyt kiinnostunut tietämään vastaukset, miksi et vastaa, kun kerran kysytään?
Jaat elämäsi jokaisen yksityiskohdan, mutta jos sinulta jotain kysyy, niin kiertelet ja kaartelet etkä anna vastausta. Ihme tyyppi.
 
"Wieras"
[QUOTE="Vierailija";29338964]Miksi teet koko ajan näitä aloituksia raskaudestasi?
Miksi ajattelet ihmisillä niin kiinnostavan?
Eikö sinulla ole oikeassa elämässä läheisiä, jonka kanssa voisit jakaa näitä asioita, miksi keskität elämäsi tänne virtuaalitodellisuuteen?[/QUOTE]

Miksi avaat ketjun jos sinua ei yhtään kiinnosta? 99,9% ketjuista ei koske kfkfkf:n raskautta, joten lukemista piisaa vaikkei hänen ketjujaan avaakaan.

Tosin utelias kun olet, niin et voi vastustaa..
 
Just..
Sulla on 50" telkkari jonka meinasit laittaa lastenhuoneeseen kun on isompi tulossa olkkariin, mutta puhelin sattumoisin sellasta kivikautista mallia että siinä ei ole kameraa eikä sillä pääse nettiin :D :D Oho!
 
"vierailija"
[QUOTE="vierailija";29339121]https://www.photobeamer.com/

Tällä onnistuu helposti ja nopeasti, kunhan vaan sovelluksen lataat.[/QUOTE]

Ja samanlaisia sovelluksia löytyy siis ihan kaikille käyttöjärjestelmille, kunhan annoin esimerkin.
 

Yhteistyössä