Mies mammapalstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";29313115]:) No ootko ehkä kuullu sellaisesta argumentaatiovirheestä kuin "väärä dilemma"?[/QUOTE]

Ootko vähän ego kun osaat sivistyskäsitteen, etkä halua sitä sen takia kansakielellä sanoa kun kaikki vaan tajuaisivat heti mitä tarkoitat, nyt vaikutat paljon fiksummalta.

Onhan se hienompaa kuin sanoa musta-valko ajattelu.

[QUOTE="mies";29313115]:) No ootko ehkä kuullu sellaisesta argumentaatiovirheestä kuin "väärä dilemma"?[/QUOTE]

Nyt olen kun googlasin.

En tajunnut sinun puhuvan kanssani jotain toisesta nimimerkistä ja hänen mielipiteistään. En suoraan sanoen lukenut viestejäsi niin tarkkaan. Nyt kun niitä tavasin niin huomasin sinun viittaavaan johonkin "hymiöön".

Mun poikakin on leijona, sillä on leijonan tukkakin. Mutts uskooko joku ihan oikeesti horoskooppeihin ja suosittelee itteensä leijonana tai rapuna tai jonain?

Ööö, kattokaa, oon oinas, oink oink.

Mun poikakin on leijona, sillä on leijonan tukkakin. Mutts uskooko joku ihan oikeesti horoskooppeihin ja suosittelee itteensä leijonana tai rapuna tai jonain?

Ööö, kattokaa, oon oinas, oink oink.

Meme-300x300.png

[QUOTE="mies";29313022]Oon aika paljon leijona-tähtimerkkini kaltainen...
leos.gif
[/QUOTE]

Leijona sai laiskan perseensä ylös ja lähti kävelylle.
Vastaan tuli hyeena. Kuka on viidakon kuningas, kysyi leijona.
Sinä, oi kuningas leijona, vastasi hyeena.
Leijona löntysteli eteenpäin. Vastaan tuli seepra
Kuka on viidakon kuningas? Sinä oi kuningas leijona
Seuraava tapaamansa oli elefantti.
Kuka on viidakon kuningas?
Elefantti ei sanonut mitään, vaan paiskasi leijonan kärsällään ojaan.
Leijona ravisteli turkkiaan puhtaaksi ja sanoi, et ei noin kauheesti pidä suuttua vaik ei tietäiskään oikeaa vastausta.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Leijona sai laiskan perseensä ylös ja lähti kävelylle.
Vastaan tuli hyeena. Kuka on viidakon kuningas, kysyi leijona.
Sinä, oi kuningas leijona, vastasi hyeena.
Leijona löntysteli eteenpäin. Vastaan tuli seepra
Kuka on viidakon kuningas? Sinä oi kuningas leijona
Seuraava tapaamansa oli elefantti.
Kuka on viidakon kuningas?
Elefantti ei sanonut mitään, vaan paiskasi leijonan kärsällään ojaan.
Leijona ravisteli turkkiaan puhtaaksi ja sanoi, et ei noin kauheesti pidä suuttua vaik ei tietäiskään oikeaa vastausta.

Elefantti on kömpelö mut on sillä kyllä massaa :D

[QUOTE="mies";29313681]Elefantti on kömpelö mut on sillä kyllä massaa :D[/QUOTE]

Niinpä, elefantti vetää leijonaa turpaan mennen tullen ja silti leijona vaan sönköttää että sönköti sönköti.

[QUOTE="mies";29313715]Äläs sano, otetaan taktiikkapalaveri ;)[/QUOTE]

Sä oot tosiaan vähän ku se laijona siinä tilanteessa, ku ronsu on jyränny jo yli pari kertaa. Sielt maasta kuuluu että "taktiikkapalaveri"... Ihan ku vaikuttas ettei se laijona ollutkaan kuningas.

[QUOTE="mies";29313729]Ootpa sä tosissas mun kimpussa :D No okei, leijona alkaakin rukoilla: "Herra, armahda minua poloista!" Happy??[/QUOTE]

No ei se auta ku se leijona on jo ihan rönttösenä siinä maassa ja tajuu toivuttuaan muuttaa vaikka pois sieltä afrikasta.

Hoidin kotona lapsia neljä vuotta. Esikoinen tarvitsi erityishuomiota ja toinen meni samassa jonossa. Luulin aluksi että täällä olisi jotain järkevää, mutta viihdettähän tämä on. Edelleen toisinaan käyn vilkaisemassa viikon pöljimmät jutut.
Neljän vuoden koti-isyyden jälkeen ei taitaisi olla enää miehisyyttä kadotettavaksi monenkaan silmissä. Appiukko tosin yllättäen pitää minua nykyään yli-ihmisenä. Hän oli hoitanut lapsiaan aikoinaan kaksi päivää ja näkee siitä vieläkin painajaisia.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Ei hyvä päivää. Palstan putkiaivot liikkeellä!

Onko ainoat vaihtoehdot "kieltää" ja "hehkuttaa"? Miten olisi vaikka "hyväksyä luonnollisena asiana täydestä sydämestä"? Se ei minusta sisällä vielä hehkutusta tyyliin Peyoten "mun mies kantaakin koko kylän lapset kerralla"

Todellakin, on jonkinasteista vallan käyttöä tai alistamista (henkistä väkivaltaa) jos oman kumppaninsa harrastuksesta sanoo että se on NOLOA. Kuka viitsisi elää sellaista jauhopään kanssa joka ei hyväksy kumppaninsa harrastuksia? Mikä ihmeen kuningatar tulee palstan äärestä huutelemaan, että vähän olisit nolo äijä jos tällaista palstaa lukisit? Eli niskaperse-otteella ovesta lähtisi nainen joka sanoisi mun harrastamista "noloksi", säälittäväksi tai esim. naisen arvostusta vähentäväksi.

Millä tavalla normaalia sinusta on suhtautua negatiivisesti puolison HARRASTUKSIIN? Huom!, nyt ei puhuta alkoholismista, tupakoinnista, väkivallasta (paitsi se naisen henkinen vv) tai peliriippuvuudesta/työnarkomaniasta.

[QUOTE="...";29312776]No onpas täällä nyt draaman mestarit liikenteessä.
Mielestäni ei ole mitään vallan käyttöä tai sanelupolitiikkaa, jos pitäisin jotain mieheni harrastusta nolona. Ei suhteessa tarvitse ihan jokaista puolison tekemistä tai sanomista hehkuttaa, kyllä sitä voi osaan puolison ominaisuuksista negatiivisestikin suhtautua.[/QUOTE]

Yhteistyössä