M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun poikakin on leijona, sillä on leijonan tukkakin. Mutts uskooko joku ihan oikeesti horoskooppeihin ja suosittelee itteensä leijonana tai rapuna tai jonain?
Ööö, kattokaa, oon oinas, oink oink.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29313628:uskoohan jotkut jeesukseenkin, joulupukkiin ja vaikka mihin.
Mut suositteleeko kukaan itteensä esim. Jeesuksen seuraajana?
kysytkin.
Ei sitä käytetä suosituksena ellei halua paimeneksi johonkin seurakuntaan. Ei sitä oikein voi käyttää egoilumielessä, ei se ainakaan toimi niin.
Mitäpä minä siitä tietäisin, minähän olen vain syntinen pakana joka menee helvettiin.
Leijona sai laiskan perseensä ylös ja lähti kävelylle.
Vastaan tuli hyeena. Kuka on viidakon kuningas, kysyi leijona.
Sinä, oi kuningas leijona, vastasi hyeena.
Leijona löntysteli eteenpäin. Vastaan tuli seepra
Kuka on viidakon kuningas? Sinä oi kuningas leijona
Seuraava tapaamansa oli elefantti.
Kuka on viidakon kuningas?
Elefantti ei sanonut mitään, vaan paiskasi leijonan kärsällään ojaan.
Leijona ravisteli turkkiaan puhtaaksi ja sanoi, et ei noin kauheesti pidä suuttua vaik ei tietäiskään oikeaa vastausta.
Höpsö... Ei jaksa nyt tommosta puhuu.
Niinpä, elefantti vetää leijonaa turpaan mennen tullen ja silti leijona vaan sönköttää että sönköti sönköti.
Sä oot tosiaan vähän ku se laijona siinä tilanteessa, ku ronsu on jyränny jo yli pari kertaa. Sielt maasta kuuluu että "taktiikkapalaveri"... Ihan ku vaikuttas ettei se laijona ollutkaan kuningas.
No ei se auta ku se leijona on jo ihan rönttösenä siinä maassa ja tajuu toivuttuaan muuttaa vaikka pois sieltä afrikasta.