"vierailija"
- ½-vuotiaalle, jolla on jo kaikki lelut/vaatteet periytyneenä siskoltaan?
- Mitä sille 3½-vuotiaalle?
- Entä 1½ -vuotiaalle?
- Mitä sille 3½-vuotiaalle?
- Entä 1½ -vuotiaalle?
Voin tehdä sen, mutta ei se auta lapsia.Pistä tonttulakki päähäsi ja rentoudu vähän.
En ole äiti vaan mummo!Auttaa se lapsiakin kun äiti jättää vitutuksen ja norsunvittuilmeen pois. Ja etenkin se äidin päässä keikkuva tonttulakki niitä vasta auttaakin.
Kun ne pienet eivät tajua rahasta.tai edelleen annat rahaa.... mikä siinä on niin vaikeaa joillekkin isovanhemmille? jos ei juuri nyt keksi mitään, niin kyllä vanhemmiten varmasti tulee käyttöä.
Nuo kolme pikkutyttöä ovat kaikki syntyneet alkukesästä.KYSY niiltä vanhemmilta, mitä se nuorin tarvitsee. Voihan olla että esim. talvihaalari tai yms. kalliimpi vaate ei löydykkään sopivan kokoisena jos lapset syntyneet eri vuodenaikoina. Tai kenties jotkut nätit kengät kevättalveksi kun jo istuu rattaissa. Niiden ei tarvitse olla mitkään käytännölliset vaan hienostelutarkoitukseen.
Meillä ei -ikävä kyllä- ole enää sukulaisia. Nekin vähät jotka vielä on, ei välitä minun lapsenlapsistani (perintöriitoja yms.)Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29306557:Mä ainakin ulkoistan pienen lapsen lahjat muille. Sukulaiset antavat kuitenkin jotain niin ei mun tarvii miettiä tollasta asiaa moneen moneen vuoteen.