Ketä muuta vituttaa Joulu? Mitä lahjaksi pikkutyöille?

• Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
Vinkki
[QUOTE="aloittaja";29306442]Voin tehdä sen, mutta ei se auta lapsia.[/QUOTE]

Auttaa se lapsiakin kun äiti jättää vitutuksen ja norsunvittuilmeen pois. Ja etenkin se äidin päässä keikkuva tonttulakki niitä vasta auttaakin. :)

vierass
sitte annat rahaa lasten vanhemmille, ja kaikki on tyytyväisiä. ettiköön ne lahjat, tietää kuitenkin paremmin, mitä lapset tarvii/haluaa. eikä tule ns. turhia lahjoja

"aloittaja"
Minulla on keinuhevonen 1½ -vuotiaalle, palapelejä, "temppuleluja" ja prinsessavaatteita.

'Kaunis pieni elämä' -verkkokaupasta 3½ -vuotiaalle balleriinakaruselli (Henkka Maukalta kengät, BabyBorn, vaatteita . Mutta mitä tuolle pienimmälle?

vinkki
tee kuten poikani mummomarraskuu kun on lähestymässä et pidä mitään yhteyttä, et vastaa puheluihinet mihinkään. Ja seuraavan kerran vastaat vasta puheluihin tammikuun loppupuolen ja olet kamalan llättynyt että ai oliko tuossa välissä joulu, no mummo lähettää lajhjan kun kerkiä ja sitä ei koskaan saavu vaan tulee uusi jouluja sama toistuu vuodesta toiseen

Tarvitseeko
KYSY niiltä vanhemmilta, mitä se nuorin tarvitsee. Voihan olla että esim. talvihaalari tai yms. kalliimpi vaate ei löydykkään sopivan kokoisena jos lapset syntyneet eri vuodenaikoina. Tai kenties jotkut nätit kengät kevättalveksi kun jo istuu rattaissa. Niiden ei tarvitse olla mitkään käytännölliset vaan hienostelutarkoitukseen.

"aloittaja"
KYSY niiltä vanhemmilta, mitä se nuorin tarvitsee. Voihan olla että esim. talvihaalari tai yms. kalliimpi vaate ei löydykkään sopivan kokoisena jos lapset syntyneet eri vuodenaikoina. Tai kenties jotkut nätit kengät kevättalveksi kun jo istuu rattaissa. Niiden ei tarvitse olla mitkään käytännölliset vaan hienostelutarkoitukseen.
Nuo kolme pikkutyttöä ovat kaikki syntyneet alkukesästä.
Kiitos kuitenkin vastauksesta. Poniakaan ei mummo voi ostaa, kun niitä on jo kaksi. Ja hevonenkin on ;

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29306557:
Mä ainakin ulkoistan pienen lapsen lahjat muille. Sukulaiset antavat kuitenkin jotain niin ei mun tarvii miettiä tollasta asiaa moneen moneen vuoteen.
Meillä ei -ikävä kyllä- ole enää sukulaisia. Nekin vähät jotka vielä on, ei välitä minun lapsenlapsistani (perintöriitoja yms.)

veras
mä tarkoitin EDELLEEN että annat rahat vanhemmille, että ne ettii pienimmälle sopivan lahjan. ettei mummon tarvi vaivata päätään, ja vanhemmat saavat pikkuiselle mitä vauva tarvii.

Yhteistyössä