Miten pyöreä nainen saa itsestään viehättävän?

• Viestiketjun aloittaja "Pullero"
  • Ensimmäinen viesti
"poikia3"
Minua on sanottu säteileväksi ja hymyilen paljon. Nauran myöd paljon. Heittäydyn asioihin mukaan, en todellakaan ensimmäiseksi sano mihinkään ei. Minusta pidetään. Ulkonäkö ei ole pelkästään ulkoista, se että itsellä on hyvä olla näkyy pitkälle. Kun on tyytyväinen ja nauttii elämästään, jo se tekee ulkonäölle hyvää - sisältä se minunkin säteilyni tulee.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi ja LIEN
miiii
Olen ehdottomasti itse mieluummin +10kg kuin -10kg normipainosta. Itse en pidä todella hoikkaa naista kauniina, mutta tämä on vain minun mielipide. Olen itse rintava/persevä niinkuin sanotaan, on rintoja ja reittä, mutta vatsassa ei kovinkaan paljoa ylimääräistä. Ja olen yli normi bmi:n. Nauti siis olosta omassa kehossasi. Muutamaa kiloa enemmän viehättävyyttä naiseen tekee hymy ja tietty hyväolo omasta elämästä. Pieni itsevarmuus myös tekee naisesta kauniin.

"Heidi"
Elämäntaparemontilla. Ei laihdutuskuureja, vaan muutat kokoneisvaltaisesti ruokailu- ja liikuntatottumuksesi terveellisiksi. Muistathan, että 70-80% osuus on ruokavaliolla. Liikunta vain tukee laihtumista. Hyvä apu kyllä kiinteytymisessä.

Vierasmies
Eikä varsinkaan normaalipainoisuus tai etenkään hoikkuus ole kaunetta eikä muokkuutta. Yleensä palstalla solakat kirahvit ulisevat olevansa kauniita kun itsetuntoon kolahtaa muodokkaiden kauneus ja varsinkin naisellisuus.

"
10 kiloa ylipainoa ei yleensä suomalaisella vartalotyypillä ole muodokkuutta.."

"jenny"
Eikä varsinkaan normaalipainoisuus tai etenkään hoikkuus ole kaunetta eikä muokkuutta. Yleensä palstalla solakat kirahvit ulisevat olevansa kauniita kun itsetuntoon kolahtaa muodokkaiden kauneus ja varsinkin naisellisuus.

"
10 kiloa ylipainoa ei yleensä suomalaisella vartalotyypillä ole muodokkuutta.."
Niin normaalipainoinen, hoikka ja ylipainoinen voivat kaikki kyllä olla muodokkaita, kunhan totesin että yleisimmällä suomalaisella vartalotyypillä (O-vartalo) ylipaino ei ole muodokkuutta vaan vatsaläskiä. Kauneudesta tuo lainaamasi lause taas ei sanonut juuta eikä jaata. Luetunymmärtäminen..

Pullero (ap)
Uskoakseni aika monet näistä pyöreistä ja lihavista suomalaisnaisista haluaisivat laihtua normaalipainoon. Minun ystäväpiirissäni on näitä (varsinkin kotiäitejä), mutta työpaikallani naiset tuntuvat olevan uskomattoman hyvägeenisiä, koska siellä on vain muutama pyöreä nainen minun lisäkseni. Suurin osa on hoikkia, hyväkroppaisia, todella upeita naisia. Osa heistä liikkuu paljon, mutta tuntuu, että jotkut ovat vain pieniruokaisia... minä rakastan liikuntaa, mutta rakastan myös hyvää ruokaa, yritän syödä sopivia annoksia, mutta en pystyisi elämään ilman herkkuja.
Eli siis kaksi vaihtoehtoa minulle - vetää jotain tiukkaa Jutta G dieettiä ja treenata hulluna (mikä minulle tietää masennusta, vitutusta, itkuisuutta...) tai sitten oppia hyväksymään itseni pullerona, pyrkiä syömään terveellisesti, treenaamaan niin paljon kuin mahdollista, sallia viikonloppuherkuttelut ja hyväksyä, että olen vain tällainen hyvä jätkä, en herkullinen paketti kenenkään miehen mielestä....

Uskoakseni aika monet näistä pyöreistä ja lihavista suomalaisnaisista haluaisivat laihtua normaalipainoon. Minun ystäväpiirissäni on näitä (varsinkin kotiäitejä), mutta työpaikallani naiset tuntuvat olevan uskomattoman hyvägeenisiä, koska siellä on vain muutama pyöreä nainen minun lisäkseni. Suurin osa on hoikkia, hyväkroppaisia, todella upeita naisia. Osa heistä liikkuu paljon, mutta tuntuu, että jotkut ovat vain pieniruokaisia... minä rakastan liikuntaa, mutta rakastan myös hyvää ruokaa, yritän syödä sopivia annoksia, mutta en pystyisi elämään ilman herkkuja.
Eli siis kaksi vaihtoehtoa minulle - vetää jotain tiukkaa Jutta G dieettiä ja treenata hulluna (mikä minulle tietää masennusta, vitutusta, itkuisuutta...) tai sitten oppia hyväksymään itseni pullerona, pyrkiä syömään terveellisesti, treenaamaan niin paljon kuin mahdollista, sallia viikonloppuherkuttelut ja hyväksyä, että olen vain tällainen hyvä jätkä, en herkullinen paketti kenenkään miehen mielestä....
Sen enempää ketjua lukematta sanonpas nyt mielipiteeni :) Ensinnäkin me normaalipainoiset ei kituuteta. Syödään normaalisti, maha täyteen ja sillon kun on nälkä. Mutta herkkuja ei vedätä päivittäin eikä varmasti niin suuria määriä mitä ylipainoiset. Liikunta kuuluu elämään ehdottomasti. Ei ole tuollaista ON-OFF-elämää vaan kultaista keskitietä. Herkut ei ole kiellettyjä, koska se niiden syönti ei ole liiallista ja kuntoillaan.

Pullero (ap)
Sen enempää ketjua lukematta sanonpas nyt mielipiteeni :) Ensinnäkin me normaalipainoiset ei kituuteta. Syödään normaalisti, maha täyteen ja sillon kun on nälkä. Mutta herkkuja ei vedätä päivittäin eikä varmasti niin suuria määriä mitä ylipainoiset. Liikunta kuuluu elämään ehdottomasti. Ei ole tuollaista ON-OFF-elämää vaan kultaista keskitietä. Herkut ei ole kiellettyjä, koska se niiden syönti ei ole liiallista ja kuntoillaan.
Nuorena olin normaalipainoinen ja sain tehdä ison työn pysyäkseni normaalipainoisena. Olin urheilullisen ja lihaksikkaan näköinen, tosin rinnat olivat suhteessa aika pienet. Mutta siis minun geeneilläni, kropallani yms tuon normaalipainon ylläpitäminen oli kyllä kovaa työtä. Kävin melkein joka ilta urheilemassa, viikolla söin superterveellisesti, viikonloppuna biletettiin kavereiden kanssa ja krapulapäivänä syötiin pizzaa ja herkkuja. Kyllä se vaan niin on, että ihmiset ovat keholtaan ja kehon koostumukseltaan kovin erilaisia. Toisten on helpompi pysyä hoikkana, toisille se on hikistä hommaa. Nyt kun minulla on perhe, ei minulla ole aikaa treenata joka ilta ja superterveellinen ruokavalio ei käy (sovikaan) kasvaville lapsille. Terveellisesti kyllä syödään, mutta meillä on näitä perinteisiä makaronilaatikkoja, lihapullia muusilla, kinkkukiusausta yms. Syön toki salaattia yms, mutta jos asuisin yksin niin ruokani olisi enemmän broilerin pihvi ja siihen kaalisalaatti sivuun tyyppistä...

Kantamalla itseään kauniisti, ylväänä ja ryhdikkäänä :). Panostamalla positiiviseen ajattelutapaan, hyväksymällä ne muutamat hassut liikakilot ja nauttimalla elämästä.

Eli hymyhuulet huomataan, iloinen kirkas katse ja oikea elämänmyönteinen asenne :).

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
"Kaarina"
Suomessa suurin osa naisista on lihavia tai muuten epämiellyttävyyden rajoilla. Ei täällä pieni ylipaino mitenkään haittaa.
Miehet sitä paitsi ovat jatkuvassa puutteessa (parisuhteessa se vain pahenee). Eli ylitsevuotavaa huomiota riittää kunhan on käynyt suihkussa ja hymyilee.
Missä todellisuudessa sä oikein elät? Ei todellakaan ole suurin osa suomalaisista naisista ylipainoisia. Paljon on normaalipainoisia naisia. Ja ihan vain tiedoksi, että ylipaino ei ole vain naisten ongelma vaan paljon on ylipainoisia miehiäkin. Todella ärsyttävää, että aina keskitytään vain naisten painoon ja ulkonäköön ja on joidenkin mielestä täysin oikein haukkua toisten ulkonäköä. Miehet on muka kaikki jotakin adoniksia joita pitää palvoa.

Nuorena olin normaalipainoinen ja sain tehdä ison työn pysyäkseni normaalipainoisena. Olin urheilullisen ja lihaksikkaan näköinen, tosin rinnat olivat suhteessa aika pienet. Mutta siis minun geeneilläni, kropallani yms tuon normaalipainon ylläpitäminen oli kyllä kovaa työtä. Kävin melkein joka ilta urheilemassa, viikolla söin superterveellisesti, viikonloppuna biletettiin kavereiden kanssa ja krapulapäivänä syötiin pizzaa ja herkkuja. Kyllä se vaan niin on, että ihmiset ovat keholtaan ja kehon koostumukseltaan kovin erilaisia. Toisten on helpompi pysyä hoikkana, toisille se on hikistä hommaa. Nyt kun minulla on perhe, ei minulla ole aikaa treenata joka ilta ja superterveellinen ruokavalio ei käy (sovikaan) kasvaville lapsille. Terveellisesti kyllä syödään, mutta meillä on näitä perinteisiä makaronilaatikkoja, lihapullia muusilla, kinkkukiusausta yms. Syön toki salaattia yms, mutta jos asuisin yksin niin ruokani olisi enemmän broilerin pihvi ja siihen kaalisalaatti sivuun tyyppistä...
Ei tarvitse syödä superterveellisesti ja kuntoilla överisti että pysyy normaaleissa, terveissä mitoissa.

Peyote
No minun kyllä tarvitsee! Varsinkin tuon syömisen kanssa pitäisi olla niin tarkka. Jos sinä olet syntynyt 1991 niin et vielä tiedä miten ikä tekee tehtävänsä...
Ihmisillä on erilaiset aineenvaihdunnat. Ja joku voi olla oikeasti ylipainoinen myös ilman omaa syytään, tiedän ihmisiä, jotka on lihoneet rajusti sairauksien ja lääkkeiden takia.

Ihmistä kaunistaa eniten hymy ja sähän et mikään kauhean ylipainoinen edes ole.

"Vierailija"
Ei taida olla kiloista kiinni viehättävyys. Olemus, eleet, ulkonäkö (kasvot).

10kg suuntaan tai toiseen ei tee rumasta kaunista tai kauniista rumaa.
Omituista, että monet syyttävät muutamaa ylim. kiloa siitä, ettei ole viehättävä vaikka viehättävyys koostuu pitkälti ihan muista seikoista.

Auviina
Pääkaupunkiseutu on paha paikka, koska kaikki kauniit muuttavat sinne. Kannattaa muuttaa jonnekin pikkupaikkakunnalle, siellä itsestään huolta pitävä nuorekas 35 v nainen on ihailtu ja upea!!

Rolf
[QUOTE="Kaarina";29304368]Missä todellisuudessa sä oikein elät? Ei todellakaan ole suurin osa suomalaisista naisista ylipainoisia. Paljon on normaalipainoisia naisia. Ja ihan vain tiedoksi, että ylipaino ei ole vain naisten ongelma vaan paljon on ylipainoisia miehiäkin. Todella ärsyttävää, että aina keskitytään vain naisten painoon ja ulkonäköön ja on joidenkin mielestä täysin oikein haukkua toisten ulkonäköä. Miehet on muka kaikki jotakin adoniksia joita pitää palvoa.[/QUOTE]

Tämän ketjun nimi on: "Miten pyöreä nainen saa itsestään viehättävän?". Mistä täällä sinun mielestäsi pitäisi keskustella?

Kuten sanoin, pieni ylipaino ei tässä maassa erotu. Välttyypä kanssasisarien kateudelta. Miehiltä irtoaa huomiota, jos ei muuten niin avaamalla pari ylintä nappia. Hymy yleensä riittää.

Jos nyt sitten tavoitteena on se kunnan komein lastenlääkärivapaapalokuntalainen joka harrastaa vatsalihasliikkeitä ja sijoitustoimintaa, niin ehkä kannattaa suoraan myöntää itselleen tosiasiat. Sillä on kainalossa ulkomaalaisperäinen ja/tai lapsesta saakka tavoitteellisesti treenannut bööna. Ei siihen seuraan ole tavallisen loskantallaajan siiderimakkaroilla ja synkällä mielenmaisemalla mitään asiaa.

Pullero (ap)
[QUOTE="Vierailija";29305081]Ei taida olla kiloista kiinni viehättävyys. Olemus, eleet, ulkonäkö (kasvot).

10kg suuntaan tai toiseen ei tee rumasta kaunista tai kauniista rumaa.
Omituista, että monet syyttävät muutamaa ylim. kiloa siitä, ettei ole viehättävä vaikka viehättävyys koostuu pitkälti ihan muista seikoista.[/QUOTE]

Mutta tavallisella naamalla varustettu nainen saisi edes jonkun "bonuksen" jos kroppa olisi todella kunnossa. Jos on tavallinen naama ja hieman (ylipainoinen) pyöreä kroppa niin saa kyllä tosiaan tuntea itsensä tylsäksi ja tavanomaiseksi. Aika yleinen yhdistelmä suomalaisilla perheenäideillä...

vierasko
Aion testata asian. Olen nyt tosi ylipainoinen ja vakaa aikomus pudottaa reilusti painoa ensi kesäksi (ja jatkaa siitä uutta elämäntapaa eli todellakaan ei mitään kuuria). Jännä seurata saako sitä sitten miehiltä postiivista huomiota kun on hoikempi. Kerron sitten ensi kesänä miten olen edistynyt tutkimuksissani :p

Vastaaja
munkin on pakko sanoa, että laihduttamalla. Niin se vain menee. Minä olisin jo painoindeksin ylärajalla läski, saati jos paino olisi 10 kg yli sen, silloin olisin jo armoton läski.

Nimimerkillä 4 lasta ja painoindeksi alle 21.

"Heidi"
Näiden ääripäiden välistä löytyy vielä se kultainen keskitie. Kaikessa on hyvä noudattaa kohtuullisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja käy katsomassa;29302872:
Täällä välillä palstaileva Turkilmas on oma idolini. Hän on osoittanut miten isompikin nainen voi olla tyrmäävän kaunis. Käy etsimässä hänen kuvia. Niitä on ainakin blogissaan mutta voi löytyä palstan kuvapinoistakin.
Hei vau, kiitos :). En koe ollenkaan olevani tyrmäävän kaunis, mutta olen kyllä nykyään sangen sinut itseni kanssa. Koskaan ei itsetuntoni ole ollut kiinni kiloistani, eikä ne ole koskaan muitakaan häirinnyt. Niitä miehiäkään.

Sun ap täytyy saada itsetuntosi kuntoon ja lopettaa murehtimasta kilojasi.

"pöh"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29302477:
kuka mitään kymmentä kiloa edes huomaa, jos ihminen nyt ei satu olemaan reilun metrin pitkä. :confused:
Kyllä huomaa. Ite oon 180 pitkä ja laihtunut vain noin seitsemän kiloa. Naama on nätimpi ja muutenkin on kiinteämpi olo.

Yhteistyössä