Mikä saa jotkut luulemaan, että kaikki ihmiset haluaa parisuhteen? Miks ei tajuta, että on olemas ihmisiä jotka ei oo ikinä halunnu parisuhdetta? Mun mielestä kummallista väittää ettei tuollaasia ihmisiä oo.
Mun mielestä on todella suuri ero siinä millä aikavälillä on saatu esim kolme lasta kolmen eri miehen kans. On aiva eri asia saada lapset vaikka 20 vuoden sisällä ku esim. kuuden vuoden sisällä. Sen takia en menisi suoralta kädeltä äitiä haukkumaan huoraksi, pillua jakavaksi elämänhallintaongelmaiseksi. Ku niitä miehiä tällä naisella on oikiasti voinu olla vain se kolme.
Itte en tekisi lasta noin monelle eri miehelle, kaksi on se maximi mun kohdalla. Mutta eipä mulle kuulu kuinka monen miehen/naisen kans muut saa lapsia.
Kyllä täällä nyt on sellasta väkisin väärinymmärryksen merkkejä....
kukaan ole täällä haukkumassa ketään huoriksi tai lortoiksi tai mitä nyt keksittekään, vaan kysymys oli millaisia mielikuvia se herättää/mitä mieltä. Jos nyt vaan on niin että mimmillä on kolme lasta kolmen eri isän knssa ja on yh, ei ekana tuu mieleen että ahaa, se varmaankaan ei halua parisuhdetta, vaan kolme erilaista lasta, tai että sille on varmaan sattunut jotain tosi ikävää.
Kun todellisuudessa useimmiten se mimmi on pamahtanut paksuksi ekalle tapaamalleen miehelle, ja sen jälkeen partnereita on vilissy sängyssä monia, tai ainakin se lapsi on tehty heti ekan viikon tutustumisen jälkeen.
Eikä siinäkään oo mitään pahaa, mutta sellaset fiilikset silti tulee, vaikka kuinka täällä vaahdottaisi muuta. Ainakin ne muutamat naiset, jotka tunnen, ja ovat näin tehneet ovat olleet juuri tuollaisia.