Mitä mieltä lapsista, joilla kaikilla eri isä?

  • Viestiketjun aloittaja vvvieras
  • Ensimmäinen viesti
En minä niistä lapsista mitään ajattele (toivon vain että jokaisen isä on elämässä läsnä ja näiden suvut myös), mutta kyllä käy mielessä että lasten äiti ei ole kovin tarkka tavarastaan ja ehkäisystä.
 
Eipä se kerro kuin sen, että naisella on ollut kolme miestä joiden kanssa on pannut.
Jaha? Mielestäni kertoo sen kaiken tarpeellisen mitä tarvitaan tuollaisen naisen kanssa seukkaamiseen; KÄYTÄ KORTSUA!

Ko. nainen ei selvästikään huolehdi elämästään ja tekee jatkuvasti vääriä valintoja tulevaisuutensa suhteen esim. kuvittelemalla että "jospa tämä mies olisi se minun elämäni mies. Teenpä sen kanssa lapsen (halusi se sitä tai ei)".

Ja jos on kolmen kanssa saanut lapsen on niitä partnereita ollut varmasti kymmenkertainen määrä, vähintään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29295972:
Jaha? Mielestäni kertoo sen kaiken tarpeellisen mitä tarvitaan tuollaisen naisen kanssa seukkaamiseen; KÄYTÄ KORTSUA!

Ko. nainen ei selvästikään huolehdi elämästään ja tekee jatkuvasti vääriä valintoja tulevaisuutensa suhteen esim. kuvittelemalla että "jospa tämä mies olisi se minun elämäni mies. Teenpä sen kanssa lapsen (halusi se sitä tai ei)".

Ja jos on kolmen kanssa saanut lapsen on niitä partnereita ollut varmasti kymmenkertainen määrä, vähintään.
Kuka seukkaa? Harvoin nainen joka tekee omat päätöksensä elämässään huolii mitään miestä rinnalleen. Miehet ovat pelkkiä dildoja ei muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29295972:
Jaha? Mielestäni kertoo sen kaiken tarpeellisen mitä tarvitaan tuollaisen naisen kanssa seukkaamiseen; KÄYTÄ KORTSUA!

Ko. nainen ei selvästikään huolehdi elämästään ja tekee jatkuvasti vääriä valintoja tulevaisuutensa suhteen esim. kuvittelemalla että "jospa tämä mies olisi se minun elämäni mies. Teenpä sen kanssa lapsen (halusi se sitä tai ei)".

Ja jos on kolmen kanssa saanut lapsen on niitä partnereita ollut varmasti kymmenkertainen määrä, vähintään.
On se hienoa, et itse olet tavannut vain yhden ja oikean ihmisen, ollut intiimisti vain sen yhden kanssa ja edelleen olette kumpikin hengissä ja yhdessä. Ansaitset mitalin kun niin hienosti olet hoitanut elämäsi, toki oivallisten elämänhallintatapojesi ansiosta. En tiedä luitko tota esimerkkitapausta mitä kirjotin, mut sapettaa rankasti ihmiset, jotka on niin jyrkästi tuomitsemassa muita tietämättä tilanteita. Ja itseäni en ole puolustelemassa, ei kolahda omaan nilkkaan niin sanotusti, kun joku varmasti niin ajattelee.
 
[QUOTE="123";29296002]Just ja kaikilla eri isät. Onneksi olkoon![/QUOTE]

Kiitos :) Minulla on kolme ihanaa lasta :heart: Heillä on ollut hyvä elämä. Esikoisella ei valitettavasti isää ole mutta kakkosen isä on hyvin mukana ja kolmosen isän kanssahan olen yhdessä. Ja ajattele, lasten ei ole tarvinnut kokea eroja tai riitelyä tai mitään muutakaan vaan kaikki ovat saaneet elää turvallista ja tasapainoista lapsuutta. Kyllä, onnea tämä on ollut kaikin puolin. On ihana nähdä miten 19v varttuu ja miten 13v ottaa askelia teinivuosiin ja miten tuo 4v uhmis alkaa kasvamaan isoksi :)
 
....s
On se hienoa, et itse olet tavannut vain yhden ja oikean ihmisen, ollut intiimisti vain sen yhden kanssa ja edelleen olette kumpikin hengissä ja yhdessä. Ansaitset mitalin kun niin hienosti olet hoitanut elämäsi, toki oivallisten elämänhallintatapojesi ansiosta. En tiedä luitko tota esimerkkitapausta mitä kirjotin, mut sapettaa rankasti ihmiset, jotka on niin jyrkästi tuomitsemassa muita tietämättä tilanteita. Ja itseäni en ole puolustelemassa, ei kolahda omaan nilkkaan niin sanotusti, kun joku varmasti niin ajattelee.
Tässä keskustelussa kysyttiin mielipidettä ko. asiaan, jolloin sen vahvankin mielipiteen saa esittää. Ei se ole tuomitsemista, vaan oman mielipiteen ilmaisua. Tuskin tosielämässä kukaan menee sanomaan ihmisille mitä täällä sanoo ja oikeasti ajattelee hänestä.
 
"nuuh"
Onhan ne lapset vähän sellaisia hmmm...hämmentyneitä. On isää, isäpuolta, isäpuoli numero kakkosta, äiti, äitipuolta, äitipuoli numero nelosta ja vitosta, sisko- ja velipuolia, mummojapappoja, mummopuolia ja pappapuolia, tätejä ja setejä ja niitä puoleja.
Yksi isä hakee silloin viikonloppuna ja toinen tolloin toisen äitipuolen kanssa jolla mahassa velipuoli ja sisko haetaan kolmannen isän kanssa jolka kotona odotta äitipuolen siskopuolet!
Eihän ne kakarat tiedä varmuudella muuta kun auton merkit kuka käy hakemassa ja mihin ja kuka siellä tällä kertaa roolittaa isänäidinisäpuolenäitipuolen roolin.
Ja vielä p.s turha nostaa hattua että tämä äpärähautomo koskaan yksinään huushollia pyörittäisi, aina nurkkiin on saatu raahattua seuraava kaluteline.
 
On se hienoa, et itse olet tavannut vain yhden ja oikean ihmisen, ollut intiimisti vain sen yhden kanssa ja edelleen olette kumpikin hengissä ja yhdessä. Ansaitset mitalin kun niin hienosti olet hoitanut elämäsi, toki oivallisten elämänhallintatapojesi ansiosta. En tiedä luitko tota esimerkkitapausta mitä kirjotin, mut sapettaa rankasti ihmiset, jotka on niin jyrkästi tuomitsemassa muita tietämättä tilanteita. Ja itseäni en ole puolustelemassa, ei kolahda omaan nilkkaan niin sanotusti, kun joku varmasti niin ajattelee.
No tietysti olen vain sen infon varassa jota täällä saadaan! AP kysyi mitä mieltä ja minä vastasin. Tietenkään en tiedä taustoja, mitä oikein kuvittelit sitten?

Voihan siinä olla kauheita tragedioita esim. kolmen muksun isät ovat kuolleet ja nainen jäänyt kolme kertaa leskeksi (joka on ihan ymmärrettävää, joskin tavattoman huono-onnista).

Sen verran pitää olla järkeä ettei jokaisen kanssa ehdoin tahdoin rupea lapsia tekemään.
 
"sivullinen"
On se hienoa, et itse olet tavannut vain yhden ja oikean ihmisen, ollut intiimisti vain sen yhden kanssa ja edelleen olette kumpikin hengissä ja yhdessä. Ansaitset mitalin kun niin hienosti olet hoitanut elämäsi, toki oivallisten elämänhallintatapojesi ansiosta. En tiedä luitko tota esimerkkitapausta mitä kirjotin, mut sapettaa rankasti ihmiset, jotka on niin jyrkästi tuomitsemassa muita tietämättä tilanteita. Ja itseäni en ole puolustelemassa, ei kolahda omaan nilkkaan niin sanotusti, kun joku varmasti niin ajattelee.
Mä en ainakaan tuomitse, ja joo, luin sun esimerkin, joka on varmaan aika harvinainen. Kaikkea voi sattua, mutta useimmiten, jos tapaa naisen jolla kolme lasta, ja kaikilla eri isä, tulee väistämättä mieleen ettei se elämänhallinta ole ollut ihan hanskassa. Sille ei voi mitään.
 
Tässä keskustelussa kysyttiin mielipidettä ko. asiaan, jolloin sen vahvankin mielipiteen saa esittää. Ei se ole tuomitsemista, vaan oman mielipiteen ilmaisua. Tuskin tosielämässä kukaan menee sanomaan ihmisille mitä täällä sanoo ja oikeasti ajattelee hänestä.
Tottakai saa esittää vahvojakin mielipiteitä. Ihmetyttää vaan, miten asia mielletään niin mustavalkoisesti, ei yhtään mietitä eri tilanteita ja huudellaan käyttämään kortsua. Itse tiedän useammankin ihmisen, jotka ovat kortsun käytöstä huolimatta tulleet raskaaksi. Se ei ole todellakaan tavatonta. Ja nainen nyt voi saada lapsia suunnilleen 15v-45v. Eli tohon aikaan mahtuu ihan niitä sopivia elämänkumppaneitakin useampi. Ei tarkota automaattisesti et nainen juoksee itseään jakamassa jos saa kolme lasta kolmelle eri miehelle elämänsä aikana.
 
"123"
Kiitos :) Minulla on kolme ihanaa lasta :heart: Heillä on ollut hyvä elämä. Esikoisella ei valitettavasti isää ole mutta kakkosen isä on hyvin mukana ja kolmosen isän kanssahan olen yhdessä. Ja ajattele, lasten ei ole tarvinnut kokea eroja tai riitelyä tai mitään muutakaan vaan kaikki ovat saaneet elää turvallista ja tasapainoista lapsuutta. Kyllä, onnea tämä on ollut kaikin puolin. On ihana nähdä miten 19v varttuu ja miten 13v ottaa askelia teinivuosiin ja miten tuo 4v uhmis alkaa kasvamaan isoksi :)
En väittänytkään, etteikö lapset olisi ihania, mutta mitä se kertoo äidistä? Ei kovin mairittelevaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29296031:
No tietysti olen vain sen infon varassa jota täällä saadaan! AP kysyi mitä mieltä ja minä vastasin. Tietenkään en tiedä taustoja, mitä oikein kuvittelit sitten?

Voihan siinä olla kauheita tragedioita esim. kolmen muksun isät ovat kuolleet ja nainen jäänyt kolme kertaa leskeksi (joka on ihan ymmärrettävää, joskin tavattoman huono-onnista).

Sen verran pitää olla järkeä ettei jokaisen kanssa ehdoin tahdoin rupea lapsia tekemään.
Ok. No näistä vaan tulee tunne, et tuomitaan miettämättä yhtään et miksi. Hyvä jos olet, ja muutkin ovat sitä kuitenkin miettineet.
 

Yhteistyössä