Ruokahaaste vko49

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lizbet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lizbet

Jäsen
25.02.2013
388
4
18
Ruokahaaste vk. 49

Ruokahaaste vk. 49

Ruokahaasteen aiheena viikolla 49 on jäätelö.

Ruokahaasteen säännöt:
* kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva)
* kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä
* äänestys alkaa sunnuntaisin n. klo 20 ja kestää TUNNIN
* eniten ääniä saanut valitsee uuden raaka-aineen/aiheen

vk. 37. omena
vk. 38. juurekset
vk. 39. liha
vk. 40. kala
vk. 41. broileri
vk. 42. kaali
vk. 43. pataruoka
vk. 44. halloween
vk. 45. maksa
vk.46. salaatti
vk.47. Banaani
vk.48. Kananmuna

• Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt
[QUOTE="wieras";29281225]:laugh: :laugh:

päätön auta mua, mun pää ei kestä, mustakin tulee kohta päätön[/QUOTE]

mä pysyn poissa tästä touhusta kokonaan. suosittelen samaa sulle.

[QUOTE="wieras";29289150]Miks? :([/QUOTE]

Koska en nyt keksi mitä haluaisin tehdä jäätelöstä, enkä halua alkaa nyt oman jäätelön tekemisen opettelua. Sekä viime äänestys meni aika sählingiksi ja jäi monelle paska maku suuhun.

Ei oo totta, skaba, jossa ei oo ees mitään palkintoo, niin joku hullu näkee vaivaa huijata ittensä voittoon ja toiset hullut nostaa siitä hirveen metelin ja pahoittaa mielensä :D

Nyt en osaa päättää, kumpi on säälittävämpää :laugh:

Koska en nyt keksi mitä haluaisin tehdä jäätelöstä, enkä halua alkaa nyt oman jäätelön tekemisen opettelua. Sekä viime äänestys meni aika sählingiksi ja jäi monelle paska maku suuhun.

Voi ei, mä ajattelinkin josko viime äänestyksellä oli jotain osuutta asiaan... Oon pahoillani mun tekemisistä tossa äänestyksessä... :( Pysyttelen jatkossa poissa äänestyksistä! Tai korkeintaan sen kerran sitten.

Ei oo totta, skaba, jossa ei oo ees mitään palkintoo, niin joku hullu näkee vaivaa huijata ittensä voittoon ja toiset hullut nostaa siitä hirveen metelin ja pahoittaa mielensä :D

Nyt en osaa päättää, kumpi on säälittävämpää :laugh:
tämä hullu tykkää reilusta pelistä. ei sen hirveempää meteliä.

Ja siis itsehän en ole ikinä voittanut ja osallistun silti näihin :D Eikä se voitto siinä oo mikään the juttu, mut se oli jotenkin ihme sähläystä ja siitä jäi ihan typerä fiilis. Ja päättömää peesaillen, pidän reilusta pelistä jota tämä haaste on suurimmaksi osaksi ollutkin.

Ja eipä tähän taida muutkaan osallistua...

Aikaisemminkin on ollut yllättäviä äänestysvilkkauksia ruokahaasteessa.
Minun puolesta sama jos joku haluaa äänestää sata kertaa, siitä huolimatta nämä ruokahaasteet on ihan mukavia.

Turha alkaa boikotoimaan. En tiedä onko joku äänestänyt useampaan kertaan ja ketä mutta ei tiedä muutkaan varmasti niin miksi vängätä siitä sitten.

Aikaisemminkin on ollut yllättäviä äänestysvilkkauksia ruokahaasteessa.
Minun puolesta sama jos joku haluaa äänestää sata kertaa, siitä huolimatta nämä ruokahaasteet on ihan mukavia.

Turha alkaa boikotoimaan. En tiedä onko joku äänestänyt useampaan kertaan ja ketä mutta ei tiedä muutkaan varmasti niin miksi vängätä siitä sitten.
Mä lakkasin osallistumasta siinä vaiheessa, kun ne toistuvasti muuttuivat vidduilu- ja tappeluketjuiksi. Nykyisin käyn vain sunnuntaisin äänestämässä.

En mä tätä koko skabaa boikotoi, en vaan osallistu tällä viikolla.

Jos jostain syystä satun ostamaan jäätelöä, niin voin kaivertaa sille silmät ja suun ja postata, mutta en aio väkertää mitään erikoista siitä.

Yhteistyössä