Mies vittuili kaupassa wt-perheelle.

  • Viestiketjun aloittaja "jenna"
  • Ensimmäinen viesti
"jenna"
Mies osti muutaman kaljan ja siellä hyllyjen luona oli wt-perhe jonka mies valitti ettei ole rahaa ostaa edes tölkkiä itselleen niin mies sanoi että hän on itse tienannut rahansa ettei sossun asiakkailla kuulukkaan olla rahaa sellaiseen. Olivat menneet hiljaisiksi.
 
"jenna"
[QUOTE="niina";29278921]Olikohan nyt varma että oli sossun asiakas?Jos on vaikka niin iso asuntolaina omakotitaloon,ettei oo varaa sitten mihinkään muuhun.[/QUOTE]

Siltä vaikutti,lapset kulki rääsyissä vanhemmat tatuoituja ja lävistyksiä naamat täynnä.
 
"just"
[QUOTE="jenna";29278908]Mies osti muutaman kaljan ja siellä hyllyjen luona oli wt-perhe jonka mies valitti ettei ole rahaa ostaa edes tölkkiä itselleen niin mies sanoi että hän on itse tienannut rahansa ettei sossun asiakkailla kuulukkaan olla rahaa sellaiseen. Olivat menneet hiljaisiksi.[/QUOTE]

tosi hieno mies sulla? Toivottavasti joku laukoo sille joskus vähän takaisin, näitä elämän totuuksia.;)
 
  • Tykkää
Reactions: miss jenn
"vieraana"
[QUOTE="jenna";29278933]Siltä vaikutti,lapset kulki rääsyissä vanhemmat tatuoituja ja lävistyksiä naamat täynnä.[/QUOTE]

Tatuointi ei tarkoita sossun asiakkuutta. Omassa tuttavapiirissä ainut tatuoitu on kaikkein korkeimmin koulutettu (lääkäri + oikeustieteen kandi) erikoistuu erikoislääkäriksi parhaillaan.

Muutenkin olen vähän allerginen sille että ulkonäön perusteella arvoidaan varakkuutta tms. Ne jotka tuhlaa rahansa näyttävästi eivät ikinä rikastu.
 
"jenna"
[QUOTE="just";29278935]tosi hieno mies sulla? Toivottavasti joku laukoo sille joskus vähän takaisin, näitä elämän totuuksia.;)[/QUOTE]

On kunnon mies. Tekee pitkiä päiviä töitä eli ansaitsee kyllä muutaman kaljansa.
 
"niina"
[QUOTE="jenna";29278933]Siltä vaikutti,lapset kulki rääsyissä vanhemmat tatuoituja ja lävistyksiä naamat täynnä.[/QUOTE]

tatuoinnit ja lävistykset=sossun asiakas?Voi kuule sulla on paljon opittavaa,Toivottavasti sillä miehellä ei ollut pitkää partaa.Voi olla yhden "mopojengoin"jäsen.
 
adada
[QUOTE="jenna";29278908]Mies osti muutaman kaljan ja siellä hyllyjen luona oli wt-perhe jonka mies valitti ettei ole rahaa ostaa edes tölkkiä itselleen niin mies sanoi että hän on itse tienannut rahansa ettei sossun asiakkailla kuulukkaan olla rahaa sellaiseen. Olivat menneet hiljaisiksi.[/QUOTE]

Ihan oikein, turhaa mennä kauppaan koko perheen voimin ja vielä vinkumaan ettei ole rahaa. Riittää kun yksi perheestä hakee välttämättömät tarvikkeet, joihin raha on laskettu riittävän, turha sinne on koko rupusakin tulla tilaa viemään.
 
niin varmaan
[QUOTE="jenna";29278992]Ei vaan perjantaisin muutama kalja viikolla ei tietenkään.[/QUOTE]

taitaa tissutella joka päivä, ja on ihan tyypillinen persettään kaivava, soffalla löhöävä, suomalainen äijän kuvatus!
 
"hoh"
Täytyy sanoa, että perheenisät, jotka kantavat juuri sitä kaljaa ulos kaupasta, kun lapsetkin on minun mukana, on mielestäni ihan niitä kuvottavimpia. Väistämättä säälin niiden vaimoja ja lapsia.
 
"jenna"
[QUOTE="hoh";29279105]Täytyy sanoa, että perheenisät, jotka kantavat juuri sitä kaljaa ulos kaupasta, kun lapsetkin on minun mukana, on mielestäni ihan niitä kuvottavimpia. Väistämättä säälin niiden vaimoja ja lapsia.[/QUOTE]

Eipä ollut lasta mukana.
 

Yhteistyössä