Professional Griefer
Kyllä kelpaa yksinäisen miehen palstailla tänään.
Fap fap fap fap
Fap fap fap fap
ai mikä :OVoi luoja se tuli isona *yrittää pienentää hädissään*
Ihana nainen.:heart:En ole en...monta vuotta jo täyttänyt 25v
:kiss:Ihana nainen.:heart:
Olen nähny sun kuvia ennenkin. Ei sellaista lättyä helpolla unohda.
Laita laita!Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;29277190:Onko kusetusta jos laittaa kuvan kesältä, oon sen jälkeen levinnyt kun Jokisen eväät :snotty: Mut jos lupaan olla ens kesänä taas samassa kunnossa? :xmas:
ei ole. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;29277190:Onko kusetusta jos laittaa kuvan kesältä, oon sen jälkeen levinnyt kun Jokisen eväät :snotty: Mut jos lupaan olla ens kesänä taas samassa kunnossa? :xmas:
Juu tää sama kuva on ollu täällä ennenkin mun toimesta, sillä kertaa sain hirveet haukut.Tutunnäköinen tuo sun ovi+matto, oot laittanu kuvia ennemminkin.
Jonkun tämän tapaisen kuvan olen ennenkin nähnyt. Voi että sä olet kaunis:heart:
Nii, mut se oliki sen slaikan imijän syy!:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;29277432:Viimeks kun osallistuin kuvaketjuun, niin se jouduttiin poistamaan.:snotty:
Ei oo kuvia täs tabletilla kun on niin hemmetin uus ja hiano, ettei sitä osaa edes käyttää.:vampire:Nii, mut se oliki sen slaikan imijän syy!:kieh:
Laita laita vain!=)
Heitä hittoon tollanen leivinpelti!|OAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä;29277466:Ei oo kuvia täs tabletilla kun on niin hemmetin uus ja hiano, ettei sitä osaa edes käyttää.:vampire:
Oli MELKEIN samanlainen kuva, mut en nyt tähän hätään sitä löytäny, mut tää on ainaki samalta päivältä otettuJonkun tämän tapaisen kuvan olen ennenkin nähnyt. Voi että sä olet kaunis:heart: