Iteselläs on, huomiohuora.Puhuinko sulle? Kamalaa ininää....
No ollaanpas sitä nyt kohteliaina. Mitä sä sitä paitsi mun tissien sisällöstä tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29277729:Hyh, silikonit!
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29277729:Hyh, silikonit!
Onneksi meitä on kaksi sitIteselläs on, huomiohuora.
En kai mää sua oo lyäny.:OAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29277746:Hei! Kiva kun muistetaan!
Keräilin vähän kamojani kun sain turpiini niin kovasti viimeksi! Olen kyllä seuraillut palstaa aina silloin tällöin.
Ei kyllä harmainta aavistusta.. En omista enää vaakaaWeebo paljonko sä painat tuossa kuvassa? Ja paljonko oot pitkä? Näytät niiiiiiiiin laihalta
Ei ole, kuin yksi ja se olet sinä.Onneksi meitä on kaksi sit
Sehän sinua vituttaa kun mihetkin katsoo naisia. LesboAlkuperäinen kirjoittaja [t];29277650:Tämä ketju jakoon ja kohta on palsta täynnä monenlaista miessukupuolen edustajaa.
:ashamed: :hug:Kiva kun peikko on päk!:heart::attn:
Mille ei kelpaa mutta muuta sitten korjataanMulle kelpais silarit vaikka heti ja jos joku sattus huomaamaan ettei oo aidot, niin en kyllä nakkais paskaakaan
Sä oot nyt niin uhonnu tätä, että odotan tositoimia!
No toivotaan ettei niin käy.:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29277806::ashamed: :hug:
Heh, kiitos vaan! Epäilen ettei kauaa mene kun mut taas lynkataan.
No ei muakaan tossa muu harmittanut kuin toi "hyi" ilmaisu. Epäkohteliasta sanoa yhtään kenenkään ulkonäöstä hyi.Mulle kelpais silarit vaikka heti ja jos joku sattus huomaamaan ettei oo aidot, niin en kyllä nakkais paskaakaan
Perus kuvaketju, kenen tahansa alottamasta tulee aina tällanen ja pahempikin.Aaaand here you go
Kiitti Lispetti! Sä oot niitä harvoja joiden kanssa olin suurimmaksi osaksi yhtä mieltä!No toivotaan ettei niin käy.:hug:
Eikä kaikkea kai tartte niin itseensä ottaa...
No hitsi, nyt pitää keksiä jotain repäsevää :|Perus kuvaketju, kenen tahansa alottamasta tulee aina tällanen ja pahempikin.
Odotan innolla sellasta mahtipaukkua
Go ahead!No hitsi, nyt pitää keksiä jotain repäsevää :|
Elämäntarinani jälkeen en edes ehtis vetää sateenvarjoa pään päälle.. Mutta sellaista viihdettä täällä kaiketi kaivattaisiinkin :xmas: