Käsi ylös: Kenen mielestä kfkfkf on PROVO?

  • Viestiketjun aloittaja ei jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti
ai jaahas
Yleensä keskustelupalstoilla olisi tarkoitus keskustella ja luoda keskustelusta laadukasta. Sinä olet hyvä esimerkki jolle tämä palsta on kuin chatti ja vain viihdettä itselle. Ei mitään käryä miten asioita tuoda julki muutenkuin näin : :D
vai niin, mulle tämä on kuin chatti,:D en mä tiennytkään että täällä pitää jotain syvällisiä keskustella, täysin tuntemattomien ihmisten kanssa?:O
 
Wieruus
vai niin, mulle tämä on kuin chatti,:D en mä tiennytkään että täällä pitää jotain syvällisiä keskustella, täysin tuntemattomien ihmisten kanssa?:O
Täällä täytyy kertoa kaikki rehellisesti mitään salaamatta. Aiheina saa olla vain lasten pukeutuminen ( merkkivaatteisiin), vauvan kakanväri ja laatu, imetys( väh. 10vuotiaaksi), Raha ( missään nimessä ei saa mainita että sitä ei ole, eikä kyllä saa kertoa jos sitä sattuu olemaankin), Täydellisyys ( et nuku, mutta teet kaiken itse ja paremmin kuin muut). Onhan noita.
 
aisankannattajat
Suhteellisesti ottaen monessa olisi jos mm. sua ja ammattivalittajaa olisi.
Et kai itsekään näe millainen paskalinko olet?

Sanotaan, että aloita vaikka ketju viikossa mutta älä höpötä.
on hiljaa tällä palstalla! PISTE!! kfkfkf saa höpötellä täällä mitä haluaa, niin me muutkin tehdään, johan on aikoihin eletty, kun joku äijänkuvatus yrittää tulla tänne määräilemään?:LOL:
 
Peyote
Suhteellisesti ottaen monessa olisi jos mm. sua ja ammattivalittajaa olisi.
Et kai itsekään näe millainen paskalinko olet?

Sanotaan, että aloita vaikka ketju viikossa mutta älä höpötä.
Mitä jonkun alottamat ketjut sua häiritsee? Mitä niin älykästä ja tasokasta oot muka itse sanonut kun mulla ei tuu mieleen oikein mitään sellasta keskustelua missä oisit loistanut.
 
kfkfkf
Ja miks niitä inhokkipalstailijan ketjuja pitää sit avata jos ei yhtään kiinnosta?

En mä ainakaan avaa kuin sellaiset ketjut joiden aihe mua kiinnostaa, joidenkin mukavien tyyppien ketjut yritän lukea kaikki ihan vain sen takia kun kirjoittaja on kiva.

Jos en tykkäis jostain palstalaisesta ni en sitten availis sen ketjuja. Yhtään sellaista ei kyllä vielä oo tullut vastaan jonka juttuja en haluais lukea, riippuu tietysti ihan aiheestakin
 
Ne palstainhokit = provosoijat saa pisimmät ja intensiivisimmät ketjut/keskustelut aikaan. Tiedän tämän, koska itsekkin olen sellainen :cool: Ehkä senkin takia kun on kerran saanut jostain "palstainhokin" leiman otsaan, niin sitten kaikki mitä kyseinen henkilö sanoo, siihen puututaan, olipa kuinka arkipäiväinen asia tahansa ja otetaan kuin henkilökohtaisena vittuiluna :D
 
Blue
Ne palstainhokit = provosoijat saa pisimmät ja intensiivisimmät ketjut/keskustelut aikaan. Tiedän tämän, koska itsekkin olen sellainen :cool: Ehkä senkin takia kun on kerran saanut jostain "palstainhokin" leiman otsaan, niin sitten kaikki mitä kyseinen henkilö sanoo, siihen puututaan, olipa kuinka arkipäiväinen asia tahansa ja otetaan kuin henkilökohtaisena vittuiluna :D
Soot niin mun nainen(??)... mies...(?) !!! :D :D
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29272315:
no et ite ole sen parempi.
taas muuten alotit jotain minkä olet luvannut lopettaa monia kertoja.
niin kun sä luulet, että kaikki antaa sun rauhassa vittuilla täällä siks, että ne itse välttyis sun vittuilulta. auo päätäs niin paljon kuin jaksat, eiköhän kaikki oo jo nähneet millainen ihminen olet.
 
kfkfkf
niin kun sä luulet, että kaikki antaa sun rauhassa vittuilla täällä siks, että ne itse välttyis sun vittuilulta. auo päätäs niin paljon kuin jaksat, eiköhän kaikki oo jo nähneet millainen ihminen olet.
Sä oot Peyote ihana.. En tiedä et mitä oot luvannu lopettaa, mut en kyl käsitä ees et mikä sun pitäis lopettaa, oot just kiva tollasena ku oot :)
 
vieras-
Luulisin , että noista nillittäjistä monellakaan ei ole oikeaa elämää niin sitten järkyttyvät jos joku pitää tätä huvina.
;)
No mulla ainakaan ei ole mitään "palstaelämää" ja persoonaa erikseen, vaan kun tässä nytkin kirjoitan,elän ihan omaa elämääni.
Elämääni kuuluu ihmisiä joiden kanssa juttelen livenä ja käyn myös keskusteluja anonyymina netissä.
Netissäkin olen kuitenkin minä, en käyttäydy täällä mitenkään poikkeavasti livepersoonaani nähden.

Mun on hankala ymmärtää sitä, että netissä perseillään ja puhutaan mitä sattuu.
Oikeat ihmiset ne sielläkin on ruudun takana.
Jos kerran on niin "oikea elämä" ja hyvä sellainen, miksi kokee tarvetta paeta elämästään esittämään netissä jotain mitä ei ole?
 
Viimeksi muokattu:
Blue
No mulla ainakaan ei ole mitään "palstaelämää" ja persoonaa erikseen, vaan kun tässä nytkin kirjoitan,elän ihan omaa elämääni.
Elämääni kuuluu ihmisiä joiden kanssa juttelen livenä ja käyn myös keskusteluja anonyymina netissä.
Netissäkin olen kuitenkin minä, en käyttäydy täällä mitenkään poikkeavasti livepersoonaani nähden.

Mun on hankala ymmärtää sitä, että netissä perseillään ja puhutaan mitä sattuu.
Oikeat ihmiset ne sielläkin on ruudun takana.
Jos kerran on niin "oikea elämä" ja hyvä sellainen, miksi kokee tarvetta paeta elämästään esittämään netissä jotain mitä ei ole?
Näinpä näin.
 

Yhteistyössä