Käsi ylös: Kenen mielestä kfkfkf on PROVO?

  • Viestiketjun aloittaja ei jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29272387:
kaikki ei ole minusta samaa mieltä kun sinä.
Mulle sä et (ihme kyllä (siksi että mä tunnun olevan sellainen joka sit yleensä kerää ympärilleen)) ole ollut ikävä. Mutta pidän kyllä kovasti Peyotestakin.
 
dert
Ja joo, voin myöntää että välillä ihan tarkoituksella teen aloitukset niin, että ne provosois mahdollisimman paljon. Ihan just sen takia kun tää palsta on mikä on. Mut niin täällä tekee suurinosa :D Se on täällä just kivaa, että saa monenlaisia mielipiteitä. Ei silti haukkumaan tartte ketään alkaa.. ainiin, mut täällä haukkuminen on sama asia kuin omien mielipiteidensä kertominen :D

ja näköäjään provosoiminen sama asia kuin valehtelu :headwall:
Mutta sinähän myös valehtelet, ilman katumusta, omien sanojesi mukaan.

Tuossa lopussa taas provosoit ja valehtelet, peittäen sen naureskeluun.
Oikeastihan sinä itket millaisia palstalaisten lapsista tulee.
 
kfkfkf
Mutta sinähän myös valehtelet, ilman katumusta, omien sanojesi mukaan.

Tuossa lopussa taas provosoit ja valehtelet, peittäen sen naureskeluun.
Oikeastihan sinä itket millaisia palstalaisten lapsista tulee.
Vieläkö jaksat? Mielestäni olen sulle selittänyt jo lukuisat kerrat, että minkä takia täällä ihmiset vaihtavat jutuissaan epäolennaisia tietoja... Jos luulet että minä olen ainoa joka näin tekee, niin oot kyllä harvinaisen väärässä
 
vieras-
Vieläkö jaksat? Mielestäni olen sulle selittänyt jo lukuisat kerrat, että minkä takia täällä ihmiset vaihtavat jutuissaan epäolennaisia tietoja... Jos luulet että minä olen ainoa joka näin tekee, niin oot kyllä harvinaisen väärässä
Mä en kertakaikkiaan voi uskoa että kukaan tuottaa noin sekavaa ja vähä-älyistä tekstiä kuin sinä.
Vaikka kuinka monesti törmännyt tekstiisi jossa ei ole mitään järkeä ja vastapuolelle esitetään täysin epäolennaisia ja sekavia kysymyksiä miljoonien hymiöiden kera.
Joko et ole oikea henkilö tai sitten olet a.) vähä-älyinen ja/tai b.) jotenkin poikkeava aivotoiminnaltasi.
 
kfkfkf
Mä en kertakaikkiaan voi uskoa että kukaan tuottaa noin sekavaa ja vähä-älyistä tekstiä kuin sinä.
Vaikka kuinka monesti törmännyt tekstiisi jossa ei ole mitään järkeä ja vastapuolelle esitetään täysin epäolennaisia ja sekavia kysymyksiä miljoonien hymiöiden kera.
Joko et ole oikea henkilö tai sitten olet a.) vähä-älyinen ja/tai b.) jotenkin poikkeava aivotoiminnaltasi.
No sovitaan vaikka niin, että olen vähä-älyinen ja mulla on poikkeava aivotoiminta, niin? Oliks vielä jotain muuta?
kai me vähä-älyisetkin saadaan palstailla
 
Vieraspus
Täältä yksi käsi ylös. Alkoi kummastuttaa kun kfkf oli yllättäen raskaana tietämättään ja hups se syntyikin ja heti aletaan seuraava yrittämään. Minun mielestä ihmisen ei pitäisi suomessa tehdä noin, koska jokaisen pitäisi kustantaa oman lapsen kulut, yhteiskunta ei enää kohta voi kantaa kaikkia heikkoja ja vajaaälyisiä. pian ymmärretään, ette ole varaa.

Eniveis tassuni ylhäällä, koska ei kai ihminen voi olla noin "kevyt"?
 
"trölli"
Ei kai se nyt mitään provoamista ole, että eka yllättäen ollaan raskaana ja harkitaan aborttia, kun mies ei tahdo. Sitten päivää myöhemmin mies onkin ihan innoissaan. Seuraavaksi ollaan muuttamassa vauvan takia isompaan taloon samalla viikolla jo, mutta sitten se muutto olikin päätetty jo ennen vauvaa.

Tuon selkkauksen jälkeen en ole jaksanut seurailla, koskakyseessä on selkeä trolli.
 
Vierass
[QUOTE="trölli";29274548]Ei kai se nyt mitään provoamista ole, että eka yllättäen ollaan raskaana ja harkitaan aborttia, kun mies ei tahdo. Sitten päivää myöhemmin mies onkin ihan innoissaan. Seuraavaksi ollaan muuttamassa vauvan takia isompaan taloon samalla viikolla jo, mutta sitten se muutto olikin päätetty jo ennen vauvaa.

Tuon selkkauksen jälkeen en ole jaksanut seurailla, koskakyseessä on selkeä trolli.[/QUOTE]

Juurikin näin. V,tuttaa vain jos näen kyseisen nimimerkin. Miten tyhmänä meitä pidetäänkään?
 
Enpä jaksa kahlata koko ketjua läpi, mutta oli ko. henkilö provo tai ei, ainakin hän saa palstalla keskustelua aikaan. Kovin olisi kuollut palsta ilman keskusteluja joten peukku hänelle!
 

Yhteistyössä