vvvierasss
Itse et taida tietää mikä ero on provolla ja trollilla. Silti pätemässä, pälli.Teillä on ilmeisesti termistö hieman hakusessa... Mutta eipä siinä mitään. Jatkakaa.
Itse et taida tietää mikä ero on provolla ja trollilla. Silti pätemässä, pälli.Teillä on ilmeisesti termistö hieman hakusessa... Mutta eipä siinä mitään. Jatkakaa.
Mä ainakin olen. Urpo sä olet, ja vittumainen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29272387:kaikki ei ole minusta samaa mieltä kun sinä.
Mulle sä et (ihme kyllä (siksi että mä tunnun olevan sellainen joka sit yleensä kerää ympärilleen)) ole ollut ikävä. Mutta pidän kyllä kovasti Peyotestakin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29272387:kaikki ei ole minusta samaa mieltä kun sinä.
:heart:Mä ainakin olen. Urpo sä olet, ja vittumainen.
:d:d:d
voi lol, ei tartte o nii sekasi
syvällisiä = laadukkaasti ? Voi pälli :d
Kaks kertaa vasta uhonnut, maltahhan nytSä oot nyt niin uhonnu tätä, että odotan tositoimia!
Mutta sinähän myös valehtelet, ilman katumusta, omien sanojesi mukaan.Ja joo, voin myöntää että välillä ihan tarkoituksella teen aloitukset niin, että ne provosois mahdollisimman paljon. Ihan just sen takia kun tää palsta on mikä on. Mut niin täällä tekee suurinosa Se on täällä just kivaa, että saa monenlaisia mielipiteitä. Ei silti haukkumaan tartte ketään alkaa.. ainiin, mut täällä haukkuminen on sama asia kuin omien mielipiteidensä kertominen
ja näköäjään provosoiminen sama asia kuin valehtelu :headwall:
Vieläkö jaksat? Mielestäni olen sulle selittänyt jo lukuisat kerrat, että minkä takia täällä ihmiset vaihtavat jutuissaan epäolennaisia tietoja... Jos luulet että minä olen ainoa joka näin tekee, niin oot kyllä harvinaisen väärässäMutta sinähän myös valehtelet, ilman katumusta, omien sanojesi mukaan.
Tuossa lopussa taas provosoit ja valehtelet, peittäen sen naureskeluun.
Oikeastihan sinä itket millaisia palstalaisten lapsista tulee.
Mä en kertakaikkiaan voi uskoa että kukaan tuottaa noin sekavaa ja vähä-älyistä tekstiä kuin sinä.Vieläkö jaksat? Mielestäni olen sulle selittänyt jo lukuisat kerrat, että minkä takia täällä ihmiset vaihtavat jutuissaan epäolennaisia tietoja... Jos luulet että minä olen ainoa joka näin tekee, niin oot kyllä harvinaisen väärässä
"No kun Mattikin hyppäs kaivoon, niin minäkin"Vieläkö jaksat? Mielestäni olen sulle selittänyt jo lukuisat kerrat, että minkä takia täällä ihmiset vaihtavat jutuissaan epäolennaisia tietoja... Jos luulet että minä olen ainoa joka näin tekee, niin oot kyllä harvinaisen väärässä
No sovitaan vaikka niin, että olen vähä-älyinen ja mulla on poikkeava aivotoiminta, niin? Oliks vielä jotain muuta?Mä en kertakaikkiaan voi uskoa että kukaan tuottaa noin sekavaa ja vähä-älyistä tekstiä kuin sinä.
Vaikka kuinka monesti törmännyt tekstiisi jossa ei ole mitään järkeä ja vastapuolelle esitetään täysin epäolennaisia ja sekavia kysymyksiä miljoonien hymiöiden kera.
Joko et ole oikea henkilö tai sitten olet a.) vähä-älyinen ja/tai b.) jotenkin poikkeava aivotoiminnaltasi.
Oletko käynyt peruskoulua?No sovitaan vaikka niin, että olen vähä-älyinen ja mulla on poikkeava aivotoiminta, niin? Oliks vielä jotain muuta?
kai me vähä-älyisetkin saadaan palstailla
Mielistelyn taidon näyt ainakin oppineen :xmas:Sä oot Peyote ihana.. En tiedä et mitä oot luvannu lopettaa, mut en kyl käsitä ees et mikä sun pitäis lopettaa, oot just kiva tollasena ku oot
sinä olet provo!!! Lopeta se kfkfkf:n alituinen arvosteleminenAlkuperäinen kirjoittaja ei jaksa enää;29270601:En kestä enää sen ketjuja.