Käsi ylös: Kenen mielestä kfkfkf on PROVO?

  • Viestiketjun aloittaja ei jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa enää;29270675:
Näin juuri. Tässä tuli tiivistettynä se mitä yritin sanoa. Mutta en nyt hyökkää tämän kfkfkf;n kimppuun enempää, tärkein tuli jo tässä ketjussa, kun hän itse myönsi provoilevansa. Joten itselläni ei ole aiheesta tämän enempää.
Provosoithan sä itsekkin, esimerkiksi juuri tässä ketjussa :LOL:

Sanoisin, että jopa enemmän mitä minä koskaan
 
ei jaksa enää
[QUOTE="jaa-a";29270665]Kyllä se taitaa olla niin, että sinulla aloittaja on joku ongelma tässä asiassa. Oikeastiko olet sitä mieltä, että jos jonkun henkilön nimeät jo otsikossa, niin hänellä ei olisi oikeutta kommentoida siinä ketjussa.

Jos et kerran enää jaksa, niin kannattaisi harkita pientä taukoa palstailussa, vai mitä?[/QUOTE]

Ilman muuta on ongelma. Ihmetyttää kovasti tuollainen epälooginen käytös, että ensin provoillaan tarkoituksella, ja sitten valitetaan ja inistään kun ei saa sellaisia vastauksia kuin itse haluaisi. Ei vaan mene minun pieneen päähäni tällainen itsekeskeisen narsistinen käytös. Mutta ehkä te muut ymmärrätte tällaisia draamakunigattaria, aika yleistähän tämä on naisten keskuudessa. Pisti vaan silmään, mutta voin helposti sulkea silmäni tältä nimimerkiltä. Pahalla en tätä aloitusta tehnyt, vaan aidosti ihmetellen, että miten joku voi olla tuollainen. Mutta itse hän nasevasti vastasi tähän, ja myönsi provoilevansa. Joten case closed. Poistun paikalta.
 
"jaa-a"
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa enää;29270691:
Ilman muuta on ongelma. Ihmetyttää kovasti tuollainen epälooginen käytös, että ensin provoillaan tarkoituksella, ja sitten valitetaan ja inistään kun ei saa sellaisia vastauksia kuin itse haluaisi. Ei vaan mene minun pieneen päähäni tällainen itsekeskeisen narsistinen käytös. Mutta ehkä te muut ymmärrätte tällaisia draamakunigattaria, aika yleistähän tämä on naisten keskuudessa. Pisti vaan silmään, mutta voin helposti sulkea silmäni tältä nimimerkiltä. Pahalla en tätä aloitusta tehnyt, vaan aidosti ihmetellen, että miten joku voi olla tuollainen. Mutta itse hän nasevasti vastasi tähän, ja myönsi provoilevansa. Joten case closed. Poistun paikalta.
Eli aivan kuin tässäkin aloituksessa, teet provosoivan aloituksen, et saa vastauksia joita haluaisit, joten puhut ympäripyöreitä draamakuningattaruudesta ja poistut marttyyrina paikalta :)
 
ei jaksa enää
[QUOTE="jaa-a";29270715]Eli aivan kuin tässäkin aloituksessa, teet provosoivan aloituksen, et saa vastauksia joita haluaisit, joten puhut ympäripyöreitä draamakuningattaruudesta ja poistut marttyyrina paikalta :)[/QUOTE]

Päinvastoin, sain hyvät vastaukset(parhaimman vastauksen itse häneltä!), ja poistun paikalta, koska en halua haastaa enempää riitaa, varsinkaan yhden draamakuningattaren´kanssa joka tunkee heti ketjuun jossa mainitaan hänen nimensä.
 
kfkfkf
[QUOTE="jaa-a";29270715]Eli aivan kuin tässäkin aloituksessa, teet provosoivan aloituksen, et saa vastauksia joita haluaisit, joten puhut ympäripyöreitä draamakuningattaruudesta ja poistut marttyyrina paikalta :)[/QUOTE]

Ei aapee provosoi, hän vaan halus tietää mitä mieltä muut on :D

Tää palsta on kyllä niiiiiiiiin huvittava ettei oo tosikaan :D
 
Wieruus
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa enää;29270721:
Päinvastoin, sain hyvät vastaukset(parhaimman vastauksen itse häneltä!), ja poistun paikalta, koska en halua haastaa enempää riitaa, varsinkaan yhden draamakuningattaren´kanssa joka tunkee heti ketjuun jossa mainitaan hänen nimensä.
[video=youtube;xJcZQBsH_qg]http://www.youtube.com/watch?v=xJcZQBsH_qg[/video]
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
ei jaksa enää
Ei aapee provosoi, hän vaan halus tietää mitä mieltä muut on :D

Tää palsta on kyllä niiiiiiiiin huvittava ettei oo tosikaan :D
Aidosti ; (usko tai älä), halusin ainoastaan kkuulla muiden mielipiteitä. Minulle riittää että muutama muu on samaa mieltä kanssani. KAIKKEIN vähiten haluaisin keskustella SINUN kanssasi aiheesta, yhtään millään tavalla. Käsitätkö? Mutta tää on jännää peliä sulle, koko tää palsta. Anna mennä vaan. Minä oikeasti poistun. Sain jo vastaukset mitä uumoilinkin, itse myönsit provoilevasi tahallaan, sitä epäilinkin, ei mulla muuta.
 
kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa enää;29270737:
Aidosti ; (usko tai älä), halusin ainoastaan kkuulla muiden mielipiteitä. Minulle riittää että muutama muu on samaa mieltä kanssani. KAIKKEIN vähiten haluaisin keskustella SINUN kanssasi aiheesta, yhtään millään tavalla. Käsitätkö? Mutta tää on jännää peliä sulle, koko tää palsta. Anna mennä vaan. Minä oikeasti poistun. Sain jo vastaukset mitä uumoilinkin, itse myönsit provoilevasi tahallaan, sitä epäilinkin, ei mulla muuta.
Niin, sä teet sen "ihan vaan vahingossa" :LOL:

Nytkin mä tässä provosoin sua jatkamaan... tajuutko?
 
"vierailija"
Defenssi kai se on tuokin.
Minkäänlaiseen rakentavaan keskusteluun jossa voisi oppia jotain vastapuolen ajatusmaailmasta kfkfkf tuskin kykenee.
Ja vaikka kykenisikin, ei ainakaan täällä.
En ymmärrä mitä joku kostuu siitä että "heittää niiQ läppää kokoaja siis emmä tosissaa hei niiQ vähäx huvittavaaaaa en kestäääh".
Enemmän tulee mieleen että äly ei vain riitä fiksumpaan keskusteluun ja huumori ja vitsiksi heittäminen,provoaminen on joku defenssi kun ei mitään järkevää osaa sanoa.
 
kfkfkf
Miks ihmeessä netin keskustelupalstalla pitäiskään keskustella ventovieraiden ihmisten kanssa järkeviä? Tai oppia heidän ajatusmaailmastaan mitään? Mulla on oma mies ja omat kaverit sitä varten...
 
....
Luulisin , että noista nillittäjistä monellakaan ei ole oikeaa elämää niin sitten järkyttyvät jos joku pitää tätä huvina.
;)
Njaa. Minusta tuo toinen ketju tuolla oli just sitä kun nillitettiin siitä että muut huvittelevat täällä palstalla.

AP:n kaltaiset henkilöt saavat ihan vapaasti täällä provoilla ja pitää hauskaa (ja tietysti itkeä kun itse ovat pilanneet nikkinsä), mutta jos joku muu niin tekee, niin hänellä on varmasti koulukiusaajalapsia ja todella köyhä elämä. Hmmm.
 
apua mikä tyyppi
Ja millähän tavalla provosointi on valehtelua? Usein sitä kirjoitetaan provosoivasti, jotta saadaan mahdollisimman paljon keskustelua aikaiseksi...
Kuka muka väitti että sä valehtelet? Provosointi on riidan haastamista, ärsyttämistä, sitähän sä myönsit tekeväs. Jos sä meet tuolla kadulla haastelemaan tuntemattomalle yhtä tarkoituksellisesti ärsyttäen, voit olla varma että saat yhtä nihkeän vastaanoton ku täällä palstallakin.

Naurettavaa että ensin yks myöntää kirjoittavansa tahallaan provosoivaan tyyliin, ja sit perään tulee kavereiden kanssa huutelemaan että "teillä on termit sekasin, ei provoominen tarkota valehtelua". No ei tarkoita ei, mut kuka niin on väittänytkään. Paitsi itse myönsit ettet oo oikeesti noin provo tosielämässä, että kyllä sä vähän muuntelet totuuttakin käyttäytymällä täällä toisin kuin oikeasti käyttäydyt. Vielä naurettavampaa on sitten kiukutella kun siihen provoiluun tartutaan.
 
Vierasmies
Yleensä keskustelupalstoilla olisi tarkoitus keskustella ja luoda keskustelusta laadukasta. Sinä olet hyvä esimerkki jolle tämä palsta on kuin chatti ja vain viihdettä itselle. Ei mitään käryä miten asioita tuoda julki muutenkuin näin : :D

Miks ihmeessä keskustelupalstalla pitäis olla pointti joka asiassa? :O

Onko sulla pointti joka asiassa mitä päästelet suustasi?
 
"Utelias Ulla"
Missäs Savanna? ja oliko hän myös jollakin Venakko nimellä? En ole pitkään aikaan ollut palstalla kun eilen ja tänään. Tykkäsin hänestä, harmiton höpsö. :D
 
"Utelias Ulla"
[QUOTE="Utelias Ulla";29270927]Missäs Savanna? ja oliko hän myös jollakin Venakko nimellä? En ole pitkään aikaan ollut palstalla kun eilen ja tänään. Tykkäsin hänestä, harmiton höpsö. :D[/QUOTE]

Sorry meni väärään ketjuun!! :D
 

Yhteistyössä