Käsi ylös: Kenen mielestä kfkfkf on PROVO?

  • Viestiketjun aloittaja ei jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Ja joo, voin myöntää että välillä ihan tarkoituksella teen aloitukset niin, että ne provosois mahdollisimman paljon. Ihan just sen takia kun tää palsta on mikä on. Mut niin täällä tekee suurinosa :D Se on täällä just kivaa, että saa monenlaisia mielipiteitä. Ei silti haukkumaan tartte ketään alkaa.. ainiin, mut täällä haukkuminen on sama asia kuin omien mielipiteidensä kertominen :D

ja näköäjään provosoiminen sama asia kuin valehtelu :headwall:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ei jaksa enää
Ja joo, voin myöntää että välillä ihan tarkoituksella teen aloitukset niin, että ne provosois mahdollisimman paljon. Ihan just sen takia kun tää palsta on mikä on. Mut niin täällä tekee suurinosa :D Se on täällä just kivaa, että saa monenlaisia mielipiteitä. Ei silti haukkumaan tartte ketään alkaa.. ainiin, mut täällä haukkuminen on sama asia kuin omien mielipiteidensä kertominen :D
Siinähän se tuli, totuus. Nyt tätäkään ketjua ei tarvitse enää jatkaa, paljastit itse itsesi. Voit ehkä sitten myös lopettaa sellaisen turhan marttyrikirjoittelun jossa valittelet kuinka paljon sinua haukutaan. Kun kerran itse nyt tiedostat että provoilet tahallasi, ja haluat ärsyttää.
 
....
Ja joo, voin myöntää että välillä ihan tarkoituksella teen aloitukset niin, että ne provosois mahdollisimman paljon. Ihan just sen takia kun tää palsta on mikä on. Mut niin täällä tekee suurinosa :D Se on täällä just kivaa, että saa monenlaisia mielipiteitä. Ei silti haukkumaan tartte ketään alkaa.. ainiin, mut täällä haukkuminen on sama asia kuin omien mielipiteidensä kertominen :D

ja näköäjään provosoiminen sama asia kuin valehtelu :headwall:
:O Siis what?! Myönnät että provoilet, ja silti iniset ku porukka ei ota sinua tosissaan ja pitää sinua rasittavana??
 
Wieruus
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa enää;29270631:
Siinähän se tuli, totuus. Nyt tätäkään ketjua ei tarvitse enää jatkaa, paljastit itse itsesi. Voit ehkä sitten myös lopettaa sellaisen turhan marttyrikirjoittelun jossa valittelet kuinka paljon sinua haukutaan. Kun kerran itse nyt tiedostat että provoilet tahallasi, ja haluat ärsyttää.
Eikähän kfkfkfk- mikä lie, tarkoittanut aloituksellaan johon viittasit yleisesti kaikkia niitä joille täällä aletaan vittuilemaan joka kerta kun aloituksen tekevät... Näitä on ainakin kaksi nykyään joiden kohdalla noin käy yleensä viimeistään kolmannessa kommentissa.
 
ei kestä enää
Eikähän kfkfkfk- mikä lie, tarkoittanut aloituksellaan johon viittasit yleisesti kaikkia niitä joille täällä aletaan vittuilemaan joka kerta kun aloituksen tekevät... Näitä on ainakin kaksi nykyään joiden kohdalla noin käy yleensä viimeistään kolmannessa kommentissa.
Vaikuttaakohan se mitenkään, että millä tavalla kirjoittaa? Hmm, mietitään...
 
"jaa-a"
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa enää;29270612:
Ja ihan pakko oli vastata tähän ketjuun?
Kyllä se taitaa olla niin, että sinulla aloittaja on joku ongelma tässä asiassa. Oikeastiko olet sitä mieltä, että jos jonkun henkilön nimeät jo otsikossa, niin hänellä ei olisi oikeutta kommentoida siinä ketjussa.

Jos et kerran enää jaksa, niin kannattaisi harkita pientä taukoa palstailussa, vai mitä?
 
kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä enää;29270658:
Sulta puuttuu usein pointti kokonaan. Esim tässä. Jos ei ole mitään sanottavaa, voisi vaikka jättää sanomatta.
Miks ihmeessä keskustelupalstalla pitäis olla pointti joka asiassa? :O

Onko sulla pointti joka asiassa mitä päästelet suustasi?
 
ei jaksa enää
:O Siis what?! Myönnät että provoilet, ja silti iniset ku porukka ei ota sinua tosissaan ja pitää sinua rasittavana??
Näin juuri. Tässä tuli tiivistettynä se mitä yritin sanoa. Mutta en nyt hyökkää tämän kfkfkf;n kimppuun enempää, tärkein tuli jo tässä ketjussa, kun hän itse myönsi provoilevansa. Joten itselläni ei ole aiheesta tämän enempää.
 
Wieruus
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa enää;29270675:
Näin juuri. Tässä tuli tiivistettynä se mitä yritin sanoa. Mutta en nyt hyökkää tämän kfkfkf;n kimppuun enempää, tärkein tuli jo tässä ketjussa, kun hän itse myönsi provoilevansa. Joten itselläni ei ole aiheesta tämän enempää.
Teillä on ilmeisesti termistö hieman hakusessa... Mutta eipä siinä mitään. Jatkakaa.
:D
 

Yhteistyössä