Kaksplussan paras kroppa competition!!

[QUOTE="huoh";29276859]Kiitos että näit massiivisen vaivan ja panostit tehdessäsi tämän aloituksen.

Sietäisi saada pysyvät IP- ja tunnusbannit tällaisesta aloituksesta johon ei viitsitä edes omaa kuvaa laittaa.[/QUOTE]


No hitto jos saan kahdelta palstalta peräjälkeen banaania, nii ei kyl hyvin mee :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
50 vee.
Voittaisin teidät kaikki kuitenkin, joten pysyn vaatimattomuuttani harmaana. Kateus vie kalatkin vedestä, ja kell onni on se onnin kätkeköön, vai miten nää loitsut menikään.

Tässä elämänvaiheessa on aikaa kuntoilla, käydä hoitoloissa ja satsata itseensä. On myös varaa sijoittaa ulkonäköönsäkin...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="huoh";29276859]Kiitos että näit massiivisen vaivan ja panostit tehdessäsi tämän aloituksen.
[/QUOTE]

Noku kaikilla oli odotukset korkeella, että vetäsen jonkun hirmusen provokeskustelun käytiin ;) Ja omaa kroppaani olkoon luvassa myöhemmin.
 
"hellu"
Siis pitääks olla kuva? Eiks riitä että kertoo mittoja? :D Mä oon 167/56/70F, strategiset mitat97-64-92, puoleen selkään ulottuvat vaaleat hiukset ja pitkät sääret löytyy. :)
 
vvvvvvvv
[QUOTE="hellu";29277024]Siis pitääks olla kuva? Eiks riitä että kertoo mittoja? :D Mä oon 167/56/70F, strategiset mitat97-64-92, puoleen selkään ulottuvat vaaleat hiukset ja pitkät sääret löytyy. :)[/QUOTE]

 
  • Tykkää
Reactions: azuca
Noku kaikilla oli odotukset korkeella, että vetäsen jonkun hirmusen provokeskustelun käytiin ;) Ja omaa kroppaani olkoon luvassa myöhemmin.
Kauheen duunin oot joutunut tekemään että voit tuoda sen tiukaksi reenatun kroppasi näytille ilman että vaikuttaisit huomiohorolta.:xmas::D

Sä oot muuten kaunis nainen ja innolla oottelen fotoa.:p:heart:
Treeni tavoite saatu suoritettua?

Ihan vilpittömästi.:)
 
Kauheen duunin oot joutunut tekemään että voit tuoda sen tiukaksi reenatun kroppasi näytille ilman että vaikuttaisit huomiohorolta.:xmas::D

Sä oot muuten kaunis nainen ja innolla oottelen fotoa.:p:heart:
Treeni tavoite saatu suoritettua?

Nyt joudun tuottamaan pettymyksen, kun sitä tiukaksi treenattua kroppaa ei täältä ainakaan löydy

Treenitavoitetta ei todellakaan ole saatu suoritettua, enkä kyllä käsitä mistä päättelet mun kaunis olevan:)confused:), mutta tässä kuva, jossa + (yli) 10 kg siitä mitä muutama kuukausi sitten

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä