Huonoin kokemus oli ex, jonka elämään mahtunut oikeestaan mitään muuta, kun runkkailua ja kaikkea sairasta.
Kun piti alkaa harrastamaan seksiä, lakanat oli ihan koppuraiset. Tää vatipäähän oli runkannut lakanansa täyteen. Ei vissiin tienny, mitä lakanoiden vaihto tarkottaa.
Seksin jälkeen saatto pyyhkiä haisevan vehkeensä lakanoihin.
Sen kanssa seksi oli ihan suolesta.
Jätkä ei tiennyt, miten nainen tyydytetään. Tiesi vaan oman prinssinakkinsa tyydytyksen. Nosto, työntö, pisto, ravistus.
Ei pienellä munalla ja huonoilla taidoilla silti mitään aikasex saakkaan.
Anaaliseksiä halusi kokeilla ja eihän se siitäkään mitään tajunnut...
Kuivana kakkoseen.
Kerran kotonani tää kusipää oli runkannut mun sängyssä, mun lakanoille.
Tulin vihaseksi ja sanoin että, mitä helvettiä??! Jos kotona käyttäytyy, kun mikäkin idiootti, ei mun kodissa tarvi.
Mitään muuta tehny, kun poltti röökiä, oli harhainen, väkivaltainen, runkkaili, runkkaili, runkkaili ja ryyppäs.
Ai niin unohdinxmä mainita, yritti harrastaa seksiä.
Sit tuollaisella vielä oli varaa väittää, etten minä saa ketään. Kuvitteli olevansa joku unelmapano yms.
Koko ajan lyttäs itsetuntoa. En tajua, miten oon jaksanut tuon kanssa...
Minähä sitte rakastuin palavasti toiseen. Petin kerran (ainut kerta, ku oon pettänyt KOSKAAN-ainut ku tulenkaan pettään), sain 4h ajan tajunnan räjäyttävää seksiä hyvin suuri munaiselta mieheltä, jota rakastin.
Kenkää annoin tolle kusipäälle. Paljastin myös, miten kävikään.
Siinä sai, mitä tilasi...
Toivottavasti on mukava elämä kätensä kanssa. Kenellekkään en tuollaista toivo kumppaniksi!