L
Lääkkeen aloitus pelottaa
Vieras
En uskaltanut ottaa koko annosta, vaan tyhjensin osan lääkkeestä pois kapselista. Toivottavasti em. auttaa, ettei tuu pahoja sivuoireita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkkeen aloitus pelottaa;29240481:Lisää kokemuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkkeen aloitus pelottaa;29244278:Harmi kun ei auttanut. Tuskin mullakaan auttaa, kun ei tähänkään asti oo mikään lääke auttanut. Opamox on ainoa josta on vähän apua, mutta niitä otan yleensä vaan paniikkikohtauksiin.
Itselläni Venlafaxin auttoi vaikeaan masennukseen todella hyvin, olo oli todella energinen ja sai tehtyä helposti sellaiset asiat mitä ei masentuneena jaksanut tehdä (töihin menenminen, kotityöt jne.) Ainut huono puoli on ollut ns. vieroitusoireet jos lääkkeen unohtaa ottaa. Itse unohdin ottaa kerran viikonloppureissulle lääkkeet mukaan ja olo oli tosi kipeä! Omituinen huimaus oli varmaan pahin oireista, mutta lisäksi menee maha lähes aina sekaisin ja jonkunasteista pahoinvointia on myös, olo tasaantuu vasta kun on taas syönyt lääkkeitä pari päivää. Mulle määrättiin univaikeuksien takia myös tuon lisäksi Ketipinor, mutta nykyään otan sitä todella harvoin jos ei uni illalla tule, joten tuo ei minulla ainakaan unettomuutta aiheuta. Ennen lääkkeen aloitusta unettomuutta oli lähes joka yö, joten olen miettinyt voisiko tuo Venlafaxin vaikuttaa sitä kautta että nyt kun päivisin jaksan tehdä & puuhailla enemmän ja jopa harrastaa liikuntaa niin unikin varmasti tulee sen takia paremmin!
Eli ei minulla ainakaan ole mitään sellaisia sivuoireita aiheuttanut että en suostuisi lääkettä enää käyttämään tai haluaisin sen vaihtaa! Olen myös muita lääkkeitä joutunut kokeilemaan ja tuo oli ensimmäinen joka todella tuntui auttavan! (Annostuksena minulla siis on 3x75g ja diagnoosina vakava masennus)
Ja Hups! Annostuksena siis tietenkin mg ei g!![]()
Tuolla lääkkeellä on kuulemma kamalat vieroitusoireet, joten se täytyy lopettaa hitaasti.
jos vaikka lukisit pakkaus selosteen ja sitä ennen olisit kysynyt lääkäriltä
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkkeen aloitus pelottaa;29244278:Harmi kun ei auttanut. Tuskin mullakaan auttaa, kun ei tähänkään asti oo mikään lääke auttanut. Opamox on ainoa josta on vähän apua, mutta niitä otan yleensä vaan paniikkikohtauksiin.
Tiedätkö kuule,että ei se pakkauksen seloste kaikkea kerro,tai siis kertoo joo mahdolliset sivuoireet sun muut,mutta kun ne on ihan hirveen yksilöllisiä,joku saa jotain,joku ei mitään...
On ihan kiva kuulla muilta ihmisltä,jotka on käyttäneet samaa lääkettä,vähän kokemuksia you know??
Mikähän ihme älynväläys tuo sinunkin vastaus oikeen oli???
Kun tässä nimenomaa haettiin muiden IHMISTEN kokemuksia
huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkkeen aloitus pelottaa;29247658:Toivottavasti edes lieventää masennusta ja paniikkikohtauksia.