Onko muilla miehiä jotka eivät halua käydä "viihteellä"?

Tietonro no1 :

palstamammoilla on kaikilla kotona viihtyvä absolutisti joka kuitenkin on tarpeen mukaan erittäin kultturelli viiniasiantuntija. Miehen suurimpia intohimoja on vaimon hieronta ja kodinhoito. Lempparielokuvia miehelle ovat, ylläri ylläri, romanttiset komediat.

:D Juuri näin.

Siihen nähden täällä on kuitenkin yllättävän paljon näitä mies ei tullut baarista kotiin yöksi, mitä teen-ketjuja...

Tietonro no1 :

palstamammoilla on kaikilla kotona viihtyvä absolutisti joka kuitenkin on tarpeen mukaan erittäin kultturelli viiniasiantuntija. Miehen suurimpia intohimoja on vaimon hieronta ja kodinhoito. Lempparielokuvia miehelle ovat, ylläri ylläri, romanttiset komediat.
minkäs sille tekee, kun ovat menneet lyömään vaimon kanssa vetoa siitä että saako tämä paidan puhtaaksi kylmässä vedessä:)

Ei käy baareissa, ei viihdy niissä ja kaikki on kuulemma liian kallista. Minun kanssani tulee kyllä, mutta hänestä huomaa ettei se ole hänen mielijuttujaan. Kavereitaan näkee kyllä, ja illanistujaisissa viihtyy. Ei ole absolutisti muttei myöskään viiniasiantuntija.

Niin ja ne elokuvat, tykkää erilaisista mutta ylitse muiden on scifi.

Viimeksi muokattu:
Tietonro no1 :

Ei kukaan oleväittänyt että nuo olisivat samassa paketissa. Mitäs se nainen tarvitsikaan :p

Mies on sitä mieltä että baarireissut ei ole enää ajankohtaisia kun alettiin seurustelemaan. Eli hänelle ne oli vain pokaamisreissuja. Tämä vähän häiritsee minua, koska nykyään häntä ei kiinnosta lähteä minnekkään minun tai yhteisen kaveriporukan kanssakää, ja minä kuitenkin haluaisin edes joskus käydä viihteellä ja juurikin hänen kanssaan. :/

Ukkokulta on baarissa lähes joka viikonloppu, yleensä sekä perjantaina että lauantaina. Joskus viikollakin. Perjantaina alkuillasta kasaavat bussin täyteen piereskeleviä karjuja ja suuntaavat jonnekin päin Suomea ja seuraavana iltana jonnekin toisaalle Suomeen.

Tietonro no1 :

Mammojen miehistä en tiedä, mutta mun mies ei onneksi ole mikään villaslipoveria pitävä kultturelli eikä se rakasta romanttisia komedioita. Mutta se on mun paras ystävä ja totta kai se tahtoo hieroa mua. Olispa tyhmää hankkia vaimo jonka seurasta ei tykkää ja jota ei tahdo hieroskella.

Tietonro no1 :

Jaa. Onko se niin vaikea uskoa, että kaikki miehet ei ihan oikeasti halua käydä baareissa tai juoda ylettömästi alkoholia? Mun miestä ei silti tosiaankaan kiinnosta viinit, hieronta tai kodinhoito. Sitä paitsi palstan viikonloppuisten viestien perusteella perus palstamamman mies vetää perseet viikonloppuna ja sammuu eteiseen tai ei tule reissultaan kotiin ollenkaan.

[QUOTE="-p-";29244572]Sitä paitsi palstan viikonloppuisten viestien perusteella perus palstamamman mies vetää perseet viikonloppuna ja sammuu eteiseen tai ei tule reissultaan kotiin ollenkaan.[/QUOTE]

No niinpä. Siksihän nämä ketjun absolutistimiehet niin huvittavia ovatkin... :D

Alkuperäinen kirjoittaja dörn jonner;29244589:
Suurin osa vastaajista on uskomattomia merdenpuhujia tai sitten heidän miehensä ovat teeskentelijöitä. Veikkaan ensimmäistä.

Juu, juu, totta kai. Mikään muu ei voi olla totta paitsi sinun totuutesi :D

Tietonro no1 :

Jep :) Tollaisia miehiä ihan todella on olemassa. Taitaa käydä kateeksi? Omalla ukolla kaikki muu natsaa paitsi viiniasiantuntijuus, kun kerran on absolutisti.

Ei käy viihteellä alkoholin merkeissä. Sukulaisten ja kavereiden, sekä tietysti sillöin tällöin vaimon kanssa ruokaravintoloissa syömässä/leffassa. Ei käytä alkoholia.

Mies ei kapakoi eikä käy yleensä pikkujoulussakaan. Käy kyllä kavereiden kanssa mökkeilemässä ja muissa sen tyylisissä illan vietoissa muutaman kerran vuodessa. Ihana mies! En jaksais kattoo mitään baarikärpästä.

1135259465348.gif

Mun ukkoni käy muutaman kerran vuodessa ilman mua jos silloinkaan. Yhdessäkin käydään harvakseltaan baareissa, sittenkin jonku esiintyjän takia mennään eikä juomisen. Ruokaravintolassa ottaa joskus lasillisen viiniä. Enempi juominen loppui joskus 10 vuotta sitten pahaan migreeniin. Ei halunnut enää enempää päänsärkyjä.

Mun mies ei käy viihteellä, ei edes pikkujouihin mene. Viimeks ollut ehkä kolme-neljä vuotta sitten, tai en kyllä edes muista. Mä kyllä itse käyn pari kertaa kuussa.

Yhteistyössä