Onko muilla miehiä jotka eivät halua käydä "viihteellä"?

Vätti Räsynyt

Aktiivinen jäsen
13.08.2013
2 328
1
36
Mies ei käy baareissa/työpaikan pippaloissa, kun ehkä 1-2 kertaa vuodessa ja silloinkin ei niin vapaaehtoisesti. Mun kanssa kyllä lähtee mielellään, mutta muuten ei kiinnosta. Tänäänkin olisi pikkujouluista tulossa ennen kymmenta kotiin vaikka käskin nyt pitää hauskaa ja nauttia lapsivapaa illasta.

Mä kyllä tykkään käydä ulkona eli meidän perheessä mulla on enemmän rientoja. Onko muilla miehiä jotka viihtyvät kotona.

Mun mies ei käy ees sitä kerran/kaks vuodessa.
Nykyään ei voi juoda alkoholiakaan niin eipä se siellä ees mitään tekis edes. Kattoo mieluummin kotona mun kanssa vaikka jonkun leffan

Ei mun mies käy missään tommosissa. Yleensä kun on vapaata, ollaan yhdessä, mennään leffaan tai syömään.
Mihinkään työpaikan juttuihin ei tartte mennä kun tää työpaikka on meidän oma. No, ehkä me tosiaan leikitään miehen kaa pikkujouluja tässä joku päivä ja mennään vaik syömään kahdestaan.

Minun mies ei tykkää käyä ollenkaan ja toivoisi etten minäkään kävisi, ainakaan sitten ilman häntä. Olen käynyt ja tottakai miehenkin on täytynyt päästä silloin kaverin kanssa. Eli käy vain jos minä käyn, eli luulee kostavansa vissiin jotain.

No ei kyllä ole miehellä (eikä minullakaan) viihteellä käynti mitään elämän onnea. Käy ehkä kerran 2 vuodessa ja aina sen jälkeen taas muistaa kuinka ankeeta touhua se on. Kyläily, harrastukset, matkustelu ja kotona rentoutuminen antavat hänelle paljon enemmän, kuin kännissä kekkulointi. Alkoholia ottaa kyllä, mutta kohtuudella.

Meillä mies ei käy yhtään kertaa vuodessa työpaikan pippaloissa, eikä kyllä muutenkaan viihteellä. Omia menoja löytyy rakkaiden liikuntalajien parista, just suunnitteli keväthangille perinteistä hiihtopäivää (koko valoisa aika päivästä suksilla tunturin kupeessa, siis murtsikoilla) ja kesällä maantiepyöräilee useita 100-200 km lenkkejä.

Eipä tuo baareista silleen tykkää. Mieheni ei juo usein, ehkä kerta vuoteen.
Toki pikkujouluja viettää töissäkin, mutta tulee kotiin ennen kuin alkaa rähinät.:D

Ihan selvästi on antanut ymmärtää ettei kestä känniääliöitä.

Yhdessä kyllä käydään silloin tällöin.

Mun mies ei tykkää käydä missään, kokee kaikki reissut ja illanistujaiset enemmän stressaavina kuin mukavina. Ehkä juuri tuon 1-3 kertaa vuodessa saattaa lähteä jonnekin. Välillä melkein toivoisi että se lähtisi käymään jossain. :D

Eipä kyllä baarielämä nappaa nykyään ollenkaan. Soittokeikkojen vuoksi tulee käytyä, mutta ellei paikalle satu harvinaisia tuttuja tai muuta työhön liittyvää, niin katoan kyllä nopeasti. Vähäkin juominen vetää minut aamulla niin väsyneeksi etten jaksaisi lasten kanssa ollenkaan. Vaimo pitää kullin onnellisena, joten ei silläkään saralla ole baareilla mitään kiinnostavaa enää.

Eipä tuo käy eikä juo. Tänä vuonna käynyt max. 3 krt ja sekin siitä syystä että joku kaveri esiintyy jossain baarissa. Ja halusi nähdä keikan.

Viime reissulla oli 3 h yhteensä pois ja palasi (en pyytänyt nekä käskenyt) kotiin katselemaan leffaa

Tietonro no1 :

palstamammoilla on kaikilla kotona viihtyvä absolutisti joka kuitenkin on tarpeen mukaan erittäin kultturelli viiniasiantuntija. Miehen suurimpia intohimoja on vaimon hieronta ja kodinhoito. Lempparielokuvia miehelle ovat, ylläri ylläri, romanttiset komediat.

Yhteistyössä