Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Se siitä tjottailusta, tilasin kasan ovulaatiotestejä! ;) Eli täysi yritys päällä. Nuin se mieli muuttuu. Tänään tilasin, jospa kerkeis perjantaiksi niin pääsee testailee. Ovis saattais olla jo viikonloppuna, jos kierrot palaa mulle normaaliin 26-27 päivään...
 
pink89 Hieno homma! ;)

Aika vaan ma-te-lee. Tein apteekin oman ja negahan se. Tiedän senkin, että liian aikaista mutta pakko olitehä, kun se kaapista huuteli. Tilasin tosiaan ovistestejä ens kiertoon, et näen pitääkö mun ovistuntemukset paikkaansa. Sitä odotellessa..
 
täsmällinen eka luomukierto takana. Kierron pituus sama kun sillon teininä, aikana ennen pillereitä. mulle voi päivittää siis yk2 kp1/28!

eikun uutta matoa koukkuun siis. Nyt sentäs tietää ton kierron pituuden. :)
Positiivista kun noin nopeasti kierto tasaantui. Olen niin kade naisille, joilla on säännöllinen 28pvä kierto. Itsellä kun aina heittelee noi kp:t, niin turhaan herää toiveet. Ja toisaalta, aikana kun ei vauvaa yritä saada alulle, niin kauhun sekaisin tuntein odottaa alkaako ne vai ei :D

Mulle tuli tänään todella poikkeuksellinen itkukohtaus. Ja ilman MITÄÄN syytä. Mieskin oli ihan et Whaat, mikäs tolle tuli. En nimittäin käytännössä koskaan itke, ellei jotain ihan kamalaa tapahdu. Kohtauksen mentyä ohi laitoin sen tietysti heti raskausoireeksi. Vaikka totuus taitaa olla vaan yliväsymys ja ainainen kiire. Lisäksi on päätä särkenyt koko viikon, niin alan olla aika finaalissa. Huomenna onneksi perjantai. Mä niin nukun koko viikonlopun.
 
Täällä ei tainnut tärpätä, sillä häivähdys punaista paperiin tänään. No nythän onkin jo kp 32. Aika normikierto siis. Ei vielä kuitenkaan merkata uutta kiertoa, laittelen sitten viestiä kun kunnolla alkaa. Oikeestaan arvelinkin ettei varmaan ole tärpännyt kun ei ole mitään oireitakaan ollut. Mutta nyt voi sitten juhlia pikkujouluja ihan alkoholia nauttien, hyvä sen puoleen :) Oliskin ollut paha paikka vältellä maljoja työpaikan pikkujoulussa heti alkuun :p

Tähän toiseen kiertoon aion kyllä tikuttaa ovista, kun tosiaan on aika vaihteleva tuo kierron pituus, ja mistäs sitä tietää jos ei vaikka edes ovuloi..?

Tsemppiä kaikille! Hyvinhän tässä vielä ehtii hankkia "joulu-uutisia" lähipiirille, jos seuraavasta tärppäis ;)
 
Heippa kaikille!

Täällä 29v äiti on ihan ihmeissään että mitenkäs tätä kaksplussaa taas käytettiinkään x) Lapset 4&6 -vuotiaita ja pidempään olen jo puhunut että jos nyt sitten joskus vielä yksi.. Eilen mies ilmoitti että jos jossain vaiheessa vielä aion kolmannesta haaveilla niin se on sitten nyt tai ei ikinä. Vähän tuli puskista,olin tosiaan ajatellut että ehkä parin tai vaikka viiden vuoden päästä. Mies ei kuitenkaan ole itse kovin innostunut kolmosesta koska odottelee sitä aikaa kun lapset ovat isompia ja itse ehtii esim. harrastamaan tai tekemään muita juttuja enempi. Siksi hän ei haluaisi enää ainakaan venyttää sitä yhtään pidemmälle. Hän on omistautunut ja todella hyvä isä ja pelkää ettei kolmannelle riitä energiaa tai aikaa kun on jo kaksi ja vähän samoja pelkoja on itsellänikin, toisaalta taitaa olla ihan yleisiä pelkoja jo toisestakin lapsesta haaveileville.. Tiedän että jäisi kaduttamaan jos lapsiluku jäisi kahteen ja mieskin pitää ajatuksesta että olisi kolme isoa lasta, uusi raskausaika (kummassakin aiemmassa rd ja järkyttävää pahoinvointia monta kk) ja vauvavaihe ei vaan houkuta. Nyt kun kaikki on jo "niin helppoa" ja lapset tekevät kaiken itse.

Joka tapauksessa nyt jäävät pillerit ja katsotaan mitä tapahtuu, kyllä nämä nykyisetkin lapset kasvoivat niin eiköhän se kolmaskin :p Ja olihan se tietysti paljon rankempaa kahden pienen kanssa kuin mitä tulee olemaan yhden, kun hoitoapuna ovat toivottavasti myös nämä isommat lapset sitten (esim. toivon pääseväni vessaan ja suihkuun yksin välillä :D ).

Tälläisiä sekavia ajatuksia mutta odotusaika on pitkä ja kyllä tiedän että tätä kuitenkin haluan vaikka pelottaakin ja jännittää.
 
Moi pitkästä aikaa kaikille! Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä muillekin yritykseen!!
Oon ollu taka-alalla ja yrittänyt unohtaa koko touhun.
Nyt on menossa kp34/27-34. Viime kierto oli ton 27 eli siihen nähden on menkat myöhässä. Ja koko ajan kierto on lyhentynyt kesäkuun km:n jälkeen.
Oireita tietty on joka suuntaan. Menkka jomotusta ollu pidemmän aikaa. Outoja oloja välillä aamuisin. Ja nyt rinnat kipeät varsinkin nännit just tänään.... No aattelin pari päivää vielä odotella ennen testiä. Ja olla liikaa toivomatta...
 
Heippa, olen jo pitkään seurannut tätä palstaa. Kolmatta kuumeillaan. Pojat ovat 08 ja 10 syntyneet. Ensimmäistä yritettiin yli 2 vuotta. Käytössä oli clomit ja terot, mutta luomuna raskaus alkoi. Toisen yrityksessä ajateltiin menevän taas tosi kauan, raskaus alkoikin yllättäen aika pian. Nyt kolmatta on yritetty jo kaksi vuotta, yksi tuulimunaraskaus välissä. Minulle oli yllätys että hoitoihin ei oteta julkiselle puolelle koska lapset ovat saman isän? Olen kohta nelikymppinen, joten aikaa ei paljoa ole raskautua. Niin ja tämän kolmannen yrityksessä on myös ollut clomit. Nyt mennään luomuna. Voisin tulla listalle mukaan. En saa tästä väriä vaan muuttumaan. Mutta kiertopäivät 25/ 32-35 yrityskerta 2 vuotta.
 
Tervetuloa uusille!

Myry80, siellähän on jännää. Toivotaan plussaa! :)

ON: Täällä kehitellään ovulaatiota. O-testi aamupäivällä plussaa, eilen alkoi limat, ja nyt nippailee... Päivällä mies kellistetty ja kunhan tuon esikoisen saan yöunille, niin pitää varmaan vielä vähän ahdistella tuota miestä... :p
 
Huomenta kaikillle!

Tervetuloa uusille! :) miiakatariina, en ole tiennytkään, että julkiselle ei pääse hoitoihin, kun on sama isä!? Olette joutuneet jo pitkään yrittämään. Tsemppiä ja kovasti tärppionnea! Itsellä kaksi ekaa lähti heti alulle. Tätä kolmatta alettiin yrittämällä yrittämään kesällä. Nyt 9kk oltu kuitenkin ilman ehkäisyä. Ja vaikka aluksi ei yrittämällä yritetty ja laskettu kiertopäiviä tms, niin kyllä peittoa heiluteltiin aktiivisesti. Tää yhdeksän kuukautta tuntuu itsestä niin turhauttavalta, en voi kuin kuvitella, mitä tunteita kaksi yritysvuotta herättää. Toivotaan, että pian molemmilla tärppää!!

Pink89, onnitelut ovisplussasta! Olen täällä myös testaillut ovulaatiota, mutta ainakin toistaiseksi ilman positiivista tulosta. Nyt kp 15/25-28. Alkaa turhauttaa. Lauantaina oli tummempi viiva kuin eilen ja tänään, mutta ei kuitenkaan tummempi kuin testiviiva. Jäiköhän ovulaatio nyt sitten väliin. Eilen alkoi limat. Ainakin pari päivää täytyy vielä testata, jos se plussa vaikka kuitenkin vielä tulisi.

myry80 ja muutkin joilla jännät päivät nyt lähiaikoina, täällä eletään hengessä mukana ja jännätään yhdessä! Mussukka82, miten siellä kävi?
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä muille yritykseen :)

Omaa napaa:
Kävin tänään lääkärissä, ultrattiin kohtu ja munasarjat, kaikki kunnossa :) Kohdun limakalvot paksut, menkat just alkamassa kp27/27. Lääkäri ei "keksinyt" meijän primääriselle lapsettomuudelle muuta syytä, kuin mun ylipaino :/ Meillä kuitenkin on 2 lasta ihan luomuna, ilman ongelmia. Nyt on kuitenkin takana 9 tyhjää vuotta..
Lähete Taysin lapsettomuuspolille.
 
Cherise Kun minun piti nuorena testailla ovista vuoden verran niin lääkäri sanoi, että pitäisi testata viivan alkaessa tummumaan, kaksi kertaa päivässä. Aamulla ja illalla. Se voi mennä niin pian ohi et jää huomaamatta jos testailee vain kerran. Itselläni huomasin, et niin kävi pari kertaa. Aamulla ei ollut positiivinen mut illalla iha superpositiivinen ja seuraavana aamuna taas ei lähellekään niin tummaa viivaa.

Tervetuloa uusille! :wave:

ellul Laitetaanko kp listalle?

Täällä täti kurvas kylään, kuten odotin. Tiputti mut pilviltä. :( No eikun yk 3 käyntiin. Vähän aikaahan tässä on menny mut pahalta tuntuu silti.
 
Hei!

Tervetuloa kaikille uusille mukaan :) Carioca, kuulostaa tutuilta tuntemuksilta...

Täällä on nyt vähän hämärä tilanne: aavistus punertavaa tuli torstaina, joten oletin menkkojen alkavan lähipäivinä kunnolla. Mulla monesti kestää pari päivää että vuoto alkaa selvästi ja tarttee kunnon suojaa. Lauantaina pikkuhousunsuojaan tuli punainen viiva aamusta, joten laitoin kupin (käytän Lunettea). Sitten siihen ei tullutkaan muuta kuin limaa la ja su. Sunnuntaina jätin kupin pois ja nyt vaan phs. Eikä enää häivääkään punaista... Eikä vieläkään. Outoa. Yleensä mulla on todella runsaat menkat, kestää 9 päivää ja kuppia saa tyhjätä pahimmat noin 3-4 päivää monta kertaa päivässä. Ja tulvaa odotellessa kuitenkin vuotaa hiukan koko ajan. Joko ne on tosi paljon myöhässä tai sitten on jotain muuta... Oireita raskaudesta ei mun mielestä ole, olen aina väsynyt näin syksyllä. Rinnat on jonkin verran kipeät, mutta ei mitenkään eri tavalla kuin muulloinkaan menkkojen aikaan.

Ostin siis tänään pari testi, ja nyt vaan mietin joko testaan, vain odotanko aamuun. Joka vessareissulla olen aivan varma että punaista, mutta ei vielä. Töissä kärvistelen. Palaan asiaan kun menkat alkaa tai testaan...
 
Viimeksi muokattu:
Hymypallo, hienoa, että kaikki on kunnossa. Yhdeksän vuotta on kyllä niin pitkä aika, että oma yhdeksän kuukautta tuntuu vaan entistä mitättömämmältä ja itsensä tyhmäksi, kun turhautuu jo tässä vaiheessa. Kyllähän se olisi yhdeksän vuoden jälkeen nyt teidän vuoro!!

Tine, ainahan se tuntuu pahalta, kun kovasti plussaa toivoo. :hug: Nyt vain pää pystyyn ja uudella tarmolla uuteen kiertoon. Toivotaan, että tässä kierrossa parempi onni!!! Ja kiitos tiedosta! Olen vasta yhden kierron ovistestaillut ennen tätä kiertoa, joten aika kokematon testaaja. Tosiaan lauantaina oli jo aika tumma viiva ja ajattelin, että eilen olisi tullut sitten plussa, mutta viiva olikin sitten tosi haalea samoin kuin tänään. Olisikohan ovisplussa voinut sitten tulla la illalla, jos olisin testannut. No toivottavasti sitten riittäisi pe-illan ja eilisillan talletukset! :)

Mussukka82, pidän peukkuja!!!!!
 
Wow plussatuulia! Tsemppiä hurjasti, että viiva vahvistuu. Itse en saanut tänään aikaiseksi edes viivanpaikkaa. Rinnatkin jo kipuilee menkkoja enteilevästi. Luultavasti näkyisi jo jos tärppi olisi mulla käynyt. Ovis kun tuntui niin selkeänä kp12/13.
Ainoa oire on jatkunut huimailu. Jos ei ole raskaudesta johtuvaa niin pitänee mennä mittauttamaan kilppariarvot :kieh:
 
Hymypallo, eikö teille sanottu mitään käypä suosituksista? Meille sanottiin etteivät ota meitä tutkimuksiin koska kuulemma käypä suositusten mukaan etusijalla ovat lapsettomat. Ymmärrän sen tosi hyvin. Mutta outoa että tavat vaihtelevat riippuen siitä missä asuu. Meille ei aikaa annettu koska on kaksi lasta ja heillä sama isä. Eli jos (ja kun) kolmatta mielitään, pitää suuntautua yksityiselle puolelle.
 
Iltaa.

Kolmiliini täältä taustalta kirjoittelee pienen pätkän.
Mulle vois päivittää että 9.11.2013 oli kp1/26-35 YK4 vai 5? Kuinkas se olikaan en muista eikä oikeen kiinnostakaan..
Joo, uusille tervetuloa ja tietoa, eli tjottailu alkanut toukokuussa ja imetys sekoitti kropan niin että olen varmaan steriili. Menkat tulee ja menee mutta ´vauvakuume ei. Eli edelleen tässä tjottaillaan. Edelleenkään en ole ostanu ovistestejä kun haluan pitää tän luonnollisena, jos ei tuu niin ei tuu. Kun vain saisi tämän muuttumaan mukavaksi eikä pakkomielteiseksi.
Heippa Cherise! Olen todella pahoillani että Sinäkin vielä täällä :( Nyt ISO tsemppi Sinulle <3
Jatketaan.

Kolmiliini
 
Heips!
Tänään kp36/27-34 ja tosi haalea haamu testattu. En sitten tiiä mitä ajattelis. Pitää kai odotella muutama päivä ja testaa uudelleen... Nyt ei ehdi enempää kirjoitella.
Tsempit kaikille mikä sitten tilanne onkin!!! :)
 

Yhteistyössä