Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Olikkä olen 26vuotias kahden lapsen äiti, lapset 3v ja 5v. Kierukan poistoon suuntaan huomenna. jännittää ihan sikana koska kierukan langat ovat olleet jo yli vuoden hukassa mutta ultrattu että paikoillaan on. Pelottaa niin jos sitä joudutaan kollaamaan oikeinkin kovasti :/ Raskautunut olen ennemmin helposti.
Miehelläni ei ole ennestään lapsia ja hän on niin innoissaan.
Katsotaan kuinka alkaa tapahtua :popcorn:
T:Ellul
 
Sunnuntai 17.11.2013








Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki.............kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä........lapset


Mrs-K.....................kp 2/29...................yk2............27..........-06, -13
Halo......................kp 4/27-35...............yk2.............34..........-06, -09
Pink89...................kp 6/28...................yk2............24..........11/10, 1/13
cherise...................kp 7/28..................yk5............31.........-09, -11
kolmas81...............kp 15/31................yk4.............32...........12/10, 11/12
plussatuulia............kp 16/25-30............yk4.............28............09 & 12
Marmeli.................kp 17/28-35............yk6............29...........-04, -05
Tine......................kp 21/28-38.............yk2..........28...........10/11, 1/13
mammuttisi...........kp 25/32.................yk1..........23...........06/08, 04/10
Sleepn..................kp 26/27-29............ yk1...........31.......... 8/07, 9/09
Mussukka82...........kp 28/27-40........... yk1..............31......... 8/06, 3/10
Kolmiliini...............kp 34/?...................yk3............30.........-07, -12
Hymypallo.............kp 41/20-30............yk+8v.........35...........-00, -04
myry80.................kp ?/34...................yk5............33............-04, -07
REIZULI................kp ?/30...................yk1..............28..........-04, -07



Taustailijat:
Jenny90, Ole luonani aina, hemu2, marsa-, Usvametsän neito, Rahkis, Jumevi, Tintti83, saraheinä, Pimu83, KoiKoi






Plussannneet:
Joulukuu

liiisu...........................yk 5, Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1, Casper77.....................yk 1
Astre...........................yk 2, Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4, Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8, Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1, Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1, dita..............................yk 5
Viola30.........................yk 2, Aminohappo..................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7, Mamimamimami...........yk 3
Huhtikuu
Tafgu..........................yk 1, Kuume84....................yk 5
Klementiini..................yk 1, Linttu.........................yk 3
Catherine....................yk 4, Sanna-M.....................yk 5
EiKahtaIlman3.............yk 5
Toukokuu
Jardin........................yk 2, Viifu..........................yk 1
Vauvahaave...............yk 2
Kesäkuu
Aliila.........................yk12, katrinainen................yk 1
Sydäntähti.................yk 3, sparklingfun...............yk 1
Jonsu123...................yk 1, Cassyput...................yk 1
Heinäkuu
Äitee kahdelle............yk 1, Hätähousu................yk 3
Saraheinä.................yk 1,Anu84......................yk 1
Elokuu
piikru.......................yk 1, Smooth.................?
sweetpearl................yk 1, Äippyli_81…………..yk1
Eltsiira.......................yk3, Mustang79.............yk4
Syyskuu
HyäkkäysVaunu...........yk1, srz......................yk0
OneMore?................yk2
Lokakuu
Orange80................yk2, Alice81............yk1
Marraskuu
Kukki$....................yk2, pillipöllö...............yk1






Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
cherise Jaksuja kovasti! 9kk on pitkä mutta lyhyt aika. Uskon, että masentaa. Jospa teillä se tärppi pian näkyisi!

Mrs-K Oiiii jospa siellä pikkunen kasvaisi masussa. :)

mammuttisi Sielläkin kuulostaa lupaavalle. :)

jelina Ootkos testaillut? Vauvakuumeessa kyllä helposti kuvittelee kaikenlaista. Nimimerkillä kokemusta on. :D

ellul Tervetuloa ja toivottavasti poisto menee hyvin! :) Ilmoittele sit kp:t nii lisäilen listoille. :)

Omaa masuun ei kummempia. Mulla on ollu joka päivä nyt menkkajomotusta. Varsinkin, kun rauhotun sänkyyn. En tosin usko tärppiin, kun olimun vanhemmat yökyläilemässä viikonlopun.
 
Kyllä ilmoittelen kp:t ku selviää. Poisto meni oikein hyvin, ei sattunu ollenkaan :) huh, ja mä niiiin pelkäsin sitä. Papa kokeet jouduttiin ottamaan vaikka seulonta tehty viime vuonna koska kohdun suulla röpeliäinen uloke, limakalvoa.... jotta, vähä nyt kauhistuttaa jos onki jotainkin solu muutoksia :/ ja kysyin pitääkö kokeen tuloksia odottaa, vai saako alkaa hommiin, lupa hommiin tuli :) Mieheni on ihan liekeissä <3 mua vieläkin vähä jännittää koko touhu :) Kerranhan täällä ollaan ja vauvathan on niin ihania, :)
 
Hellou! Työmatkalta kotiuduttu ja kp 36 vaihtui ykköseksi. Eli kp:t huomiselle kp 2/ 27-35.

Hyvä näin, nyt päästään jatkamaan yritystä kunhan tuo yksi eukko saadaan ulos talosta :D

Tervetuloa ellul ja jelina

Cherisen ja Pink89:n kanssa mennään vissiin suunnilleen samoilla kohti uutta yykoota. Plussatuulia siis meille ja muille. Ja Pillipöllölle onnittelut vahvistuneelle viivalle ja paljon enkuleita matkaan :heart:
 
Huomenta!

Tänne saa päivittää että että kp 1/29, yk2

En saa väreihin puhelimella, eli menkat alkoi tänä aamuna. Hyvä juttu että tietää nyt kierron olevan suurinpiirtein tuo 29, olettaen että edelliset menkat jäi pois ainoastaan sen ehkäisyn lopettamisen vuoksi, kyllähän se on hormoonitasoja sotkenut. Mutta kyllä meen silti niin että YK on 2 koska onhan tässä jo kuukausi oltu ilman ehkäisyä.
 
Mrs-K, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :hug:

Tervetuloa uusille! :)

Pillipöllö, oikein paljon onnea!!

mammuttisi, pidän kovasti peukkuja, että siellä tulisi tärppi!! Lupaavalta kuulostaa :)

Halo, tsemppiä uuteen kiertoon ja kovasti tärppionnea!! Samoissa vaiheissa kierto tosiaan menee, joten jännäillään yhdessä sitten 3-4viikon päästä :)
 
Tervetuloa uusille ja kaikille plussatuulia, myös meille vanhoille :D

Tää vollottaa täällä.. Löysin tämmöisen videon: LiveLeak.com - Twins were born, but haven't realized that.. kaksosista jotka ei oo edes hoksanneet syntyneensä vielä. Niiiiiin suloisia, kun pitävät kaverista kiinni ja poski poskea vasten ovat. :heart:

kyllä odotuksen odottajan aika on vielä pidempi kun odottajan aika :D sitä mieltä mie oon. ens viikon torstaina on vasta kp 28, jolloin vois jotain jo näkyäkkin jos on normipituinen kierto.. jos jos ja jos. kierron pituudesta kun ei oo mitään tietoa. :D sen vaan tiedän et maanantaina tapahtui jotain, oliko se sitten ovis vai kiinnittyminen, ei oo tietoa. vahva tunne on siitä et joku tuolla on matkassa, mut eriasia on se, et kestääkö se hengissä niin kauan et kerkee testissä näkyä. :popcorn:

Elämme jänniä aikoja. :kieh:
 
Pahoittelut tädin kohdanneille!

Tää tuntuu raskaalle, kun ei voi yrityksestä puhua. Tai en halua puhua läheisille. Nyt tuntuu siltä, et plussan jälkeenkin saavat tietää kun huomaavat. Oon jotenki nyt tosi väsyny. Aika tuntuu matelevan vaikka nopeesti tuntuu menevän näiden kahden jälkeläisen kanssa. Nyt vielä flunssa iskee päälle. Kuumeinen olo ja nenä tukossa. Mieski joutu lähtemään päiväks pois. Toivottavasti kerkee iltahommiin mukaan.
 
Tervetuloa kaikki uudet!
Ja pahoittelut teille kohtalotovereille, jotka uuteen kiertoon jouduitte.

Mulla on aina hiljaiseloa kun uusi kierto alkaa, mutta loppukierrosta taas aktivoidun. Joka päivä käyn täällä lukemassa ja ilahduttavaa, että plussiakin on saanut nähdä :)

Oli aika selkeät ovisoireet aikaisemmin viikolla. Ihan selvää kipuilua vasemmalla puolella. Miehen kanssa ollaan oltu aktiivisia ja nyt jännitän onko saatu tulosta aikaiseksi :D
Olo on jonkin verran toiveikas. Olen aika seesteinen ja rinnat eivät kipuile. Yleensä oviksen jälkeen alkaa pikkuhiljaa kipeytymään, kunnes menkat alkavat.

Voi, pakko hehkuttaa. Mies on hemmotellut mua erityisen paljon. Oli ostanut hierontaöljyä. Sain aivan taivaallisen kokovartalo hieronnan. Lisäksi on ollut erityisen hellä ja laittanut ruoat yms. Meillä on muutenkin paljon läheisyyttä ja saan joka ilta pyytämättä jalkahierontaa, silittelyä yms. kun käydään nukkumaan. Ihana, rakas mies mulla <3
 
Täällä ipanat sairastaa... Lekurireissua ja muuta aiheeseen liittyvää mahtunut tähän viikonloppuun. Eikä töihin menosta kannata siis haaveilla vieläkään.

Mrs-K:lle pahoittelut tädistä ja tervetuloa meidän muiden alkuvaiheen kiertolaisten kanssa jännäämään sitten vajaan kuukauden päästä, Joulukuussa :)
Sitä ennen toivotaan tärppionnea niille joilla jo jännät päivät piakkoin lähestymässä.
 
Eilen oli taas tosi vahva fiilis tärpistä. En millään olis malttanut käydä nukkumaan ja vatsassakin kiersi (niinkun vieläkin). Sen lisäksi näin yöllä unta, et tein positiivisen testin. Niin ja heräsin sen kakskymmentä kertaa. :headwall: eikä asiaa yhtään auta se, että kaveri kertoi eilen yrjönneensä aamupalansa ja etova olo oli jatkunut koko päivän. Tänään käy ehkä testin ostamassa. :D

mulle pitäis testien tulla huomenna, joten ke aamuna testataan, jos vaikka oliskin 28 kierto. pitäkää peukkuja et se oli enneuni. :D
 
Tiistai 19.11.2013








Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki.............kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä........lapset


Mrs-K.....................kp 4/29...................yk2............27..........-06, -13
Halo......................kp 6/27-35...............yk2.............34..........-06, -09
Pink89...................kp 8/28...................yk2............24..........11/10, 1/13
cherise...................kp 9/28..................yk5............31.........-09, -11
kolmas81...............kp 17/31................yk4.............32...........12/10, 11/12
plussatuulia............kp 18/25-30............yk4.............28............09 & 12
Marmeli.................kp 19/28-35............yk6............29...........-04, -05
Tine......................kp 23/28-38.............yk2..........28...........10/11, 1/13
mammuttisi...........kp 27/32.................yk1..........23...........06/08, 04/10
Sleepn..................kp 28/27-29............ yk1...........31.......... 8/07, 9/09
Mussukka82...........kp 30/27-40........... yk1..............31......... 8/06, 3/10
Kolmiliini...............kp 36/?...................yk3............30.........-07, -12
Hymypallo.............kp 43/20-30............yk+8v.........35...........-00, -04
myry80.................kp ?/34...................yk5............33............-04, -07
REIZULI................kp ?/30...................yk1..............28..........-04, -07
ellul......................kp?/?......................yk1.............26...........



Taustailijat:
Jenny90, Ole luonani aina, hemu2, marsa-, Usvametsän neito, Rahkis, Jumevi, Tintti83, saraheinä, Pimu83, KoiKoi






Plussannneet:
Joulukuu

liiisu...........................yk 5, Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1, Casper77.....................yk 1
Astre...........................yk 2, Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4, Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8, Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1, Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1, dita..............................yk 5
Viola30.........................yk 2, Aminohappo..................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7, Mamimamimami...........yk 3
Huhtikuu
Tafgu..........................yk 1, Kuume84....................yk 5
Klementiini..................yk 1, Linttu.........................yk 3
Catherine....................yk 4, Sanna-M.....................yk 5
EiKahtaIlman3.............yk 5
Toukokuu
Jardin........................yk 2, Viifu..........................yk 1
Vauvahaave...............yk 2
Kesäkuu
Aliila.........................yk12, katrinainen................yk 1
Sydäntähti.................yk 3, sparklingfun...............yk 1
Jonsu123...................yk 1, Cassyput...................yk 1
Heinäkuu
Äitee kahdelle............yk 1, Hätähousu................yk 3
Saraheinä.................yk 1,Anu84......................yk 1
Elokuu
piikru.......................yk 1, Smooth.................?
sweetpearl................yk 1, Äippyli_81…………..yk1
Eltsiira.......................yk3, Mustang79.............yk4
Syyskuu
HyäkkäysVaunu...........yk1, srz......................yk0
OneMore?................yk2
Lokakuu
Orange80................yk2, Alice81............yk1
Marraskuu
Kukki$....................yk2, pillipöllö...............yk1






Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
mammuttisi Toivottavasti siellä ois tärppi käynyt!! =)

Halo Toivottavasti siellä alkaa helpottamaan!

Marmeli Oi millainen mies! Multa löytyy samanlainen mies! Me ollaan onnekkaita. :)

Mulla on jotenki iha kakspiippunen olo. Meillä ehkä hommailtiin oikein otolliseen aikaan ja mun olo on "on tärppi käyny mut ei varmasti ole kun on semmonen olo". Eli iha sekava olo. Miksei tämä elämä mene niin, et sun sisällä alkaa siemen itämään, kun painat nappia. Mulla hirveesti nykyään pyörii mielessä ihmiset, jotka joutuvat odotteleen vuosia tai jopa ikuisuuden. Niin paha mieli. :(
 
Kiitos tsempeistä! Olihan tämä odotettavissa mutta silti sitä toivoi :)
On meitä joulukuun jännääjiä sitten ja melkeinpä samoilla päivilläkin! Eiköhän me onnistuta, plussaonnea vaan kaikille!!

Nyt tulee oma (|) äklövaroitus..siis en käsitä näitä menkkoja, lauantaiaamuna tuli paperiin pyyhkäisemällä verta..tampoonin laitoin ja muutaman tunnin päästä vaihtaessa semmonen kuiva ruskea..laitoin siteen ja yölläkään sitten ei mitään kun taas aamulla veskissä pyyhkiessä vähän :-/ ..no nyt on kaks vuorokautta menny ja oon tarvinnu vaan kaksi tampoonia, öisin siteet jotka pysyy puhtaana ja muutenkin se pyyhkieasä tullut on semmoista ruskeaa..ei ollenkaan niinkuin normi menkkavuoto.. Katotaan vaan niin tämä on joku "välihuuto" ja turha toivoakaan että kierto ois normaali :(

Mutta nyt nukkumaan!
 
Heissan. Ovis oli ja meni! Nyt ei oo normioireita ollenkaa mitä normisti oviksen jälkee tullut, mutta kuvioihin on tullut asentohuimaus joka uusi oire mulle! Vai lieko johtuu jostain ihan muusta! Tosi veemäinen se on kun pitäis viel koulussaki käydä!
 
Heissan. Ovis oli ja meni! Nyt ei oo normioireita ollenkaa mitä normisti oviksen jälkee tullut, mutta kuvioihin on tullut asentohuimaus joka uusi oire mulle! Vai lieko johtuu jostain ihan muusta! Tosi veemäinen se on kun pitäis viel koulussaki käydä!
Mulla on myös ollut huimausta! Ja tyypilliset oviksen jälkeiset tuntemukset puuttuu. Poskia kuumottaa ja alavatsa nippailee kohdun seudulta. Mennään plussatuulia aika samoilla kp:illä :) Jännittää!

Olen menossa työhaastatteluun ja kovasti mietityttää uskaltaisinkohan vaihtaa työpaikkaa tässä tilanteessa. Lisäksi mulla on tiedossa kolme(!) työmatkaa ennen joulua. Miten ihmeessä niistä selviän jos nyt on tärppi käynyt. Tällä viikolla on nimittäin ollut veret seisauttavaa väsymystä, vaikka viikonloppu meni täysin lepäillessä.
No, muutama päivä vielä kun voi harkita testin tekoa.

Muoks. Kuopuksen alkuraskaudessa mulla oli juuri voimakkaana tuota huimausta.
 
Viimeksi muokattu:
Mä koitan olla testaamatta sen kymmenen päivää et ois kp sen 28. Mutta saas nähä onnistunko! Mullaki on toi poskien kuumotus ja kuumeinen olo. Yleensä iskee oviksen jälkee kauheet mukamas raskaus oireet ja nyt ei sittne ole niitä ollenkaa.
 
Eikä. Mulla on jotenki niin odotukset korkeella. Mie tuun niin tippumaan ja korkeelta. Yritän kieltää iteltä tyhjät odotukset mutta en vaan voi. :ashamed: Oviskivut oli viikko sitten maanantaina. Nyt on väsymystä, tissiä pistelee, pissattaa useesti ja menkkakipuja. Kaikki on selitettävissä tietty jotenki muutenki paitsi tuota menkkakipua mulla ei ole kuin vasta menkkonjen alkaessa. Saa nähä.

plussatuulia ja Marmeli Kovasti plussatuulia sinne!! Ja tietty kaikille!
 
miekin tuun tippumaan kovaa ja korkealta jos ja kun menkat alkaa. vatsassa on taas semmoinen samanlainen tunne kun raskaana ollessa. tiedättekö siis se painon tunne.. oikein oottaa millon siellä joku liikkuis kun on jotenkin niin raskaana oleva fiilis.

marmeli mie oon miettiny kans miten selviän jos tärppi käy ennen ens toukokuuta. Siihen asti pitää vielä tasapainoilla suht raskaan työn ja opiskeluiden kanssa. mulla siis kokopäiväinen siivoajan työ=7h päivästä koko ajan liikkeellä + illat väsään koulutehtäviä. phuuh. Nyt jo meinaa voimat loppua niin entäs sitten raskaana ollessa?!
 
Onpas täällä monella jännät päivät käsillä. Täältä kovasti plussatuulta kaikille! Jännäilen taustalla mukana, miten teidän käy. :)

Hirveästi en ole kirjoittanut, kun itsellä kierron "tylsät päivät". Pitää vain odotella ovista. Tänään sain kyllä aivan ihania uutisia. Mies tulee pe kotiin (on siis toisella paikkakunnalla nyt töissä) ja on viikon kotona!!! JEE!!!! Ja sattuu juuri kierron puoliväliin! Huomenna aloitan taas ovistestit :) Tää loi tosi paljon toivoa lisää. Ilman miestä kun on vähän vaikea raskautua

Minua myös mietityttää mahdollinen jaksaminen jos tärppi tulee. Minulle tarjottiin töissä yhtä projektia ensi kevääksi. Se tulisi siis nykyisen työni lisäksi. Kyllähän siitä tienaisi vähän ylimääräistä. Mutta mietin myös, että jos raskaudun, niin miten jaksan. Kaksi alle neljävuotiasta kotona, mies vielä puolisen vuotta muualla töissä ja sitten vaativa työ, joka ottaisi aikaa. Siihen vielä raskauspahoinvointi ja -väsymys päälle. Mutta jos nyt torjun tarjouksen vain siksi, että mahdollisesti raskaudun ja tärppiä ei tulekaan. Sitten varmasti harmittaa. Arghhh! Miksi tosiaan ei voi raskautua vain nappia painamalla ;) En kestä yhtään tällaista tilannetta, kun ei voi vaikuttaa omaan tulevaisuuteen. Lisäksi meinaan kokoajan möläyttää esim omille vanhemmille jotain mahdollisesta kolmannesta lapsesta tai raskautumisesta.

Kolmiliini, mitä sinne kuuluu? :)
 
miekin tuun tippumaan kovaa ja korkealta jos ja kun menkat alkaa. vatsassa on taas semmoinen samanlainen tunne kun raskaana ollessa. tiedättekö siis se painon tunne.. oikein oottaa millon siellä joku liikkuis kun on jotenkin niin raskaana oleva fiilis.

marmeli mie oon miettiny kans miten selviän jos tärppi käy ennen ens toukokuuta. Siihen asti pitää vielä tasapainoilla suht raskaan työn ja opiskeluiden kanssa. mulla siis kokopäiväinen siivoajan työ=7h päivästä koko ajan liikkeellä + illat väsään koulutehtäviä. phuuh. Nyt jo meinaa voimat loppua niin entäs sitten raskaana ollessa?!
Mun työ on kanssa osittain fyysistä, eli joudun ajoittain nostelemaan raskaita juttuja. Toki, nykyisessä paikassa on aivan ihana työpari joka taatusti ymmärtäisi etten ainakaan loppuraskautta kohden voi kaikkea enää tehdä. Ja työn päälle mulla on karsea työmatka. Eli päivät venyy väkisin yli 10h :(
Siksipä olenkin miettinyt työpaikan vaihtoa. Toisaalta huono hetki vaihtaa jos vaikka pian tärppää. Mutta töihinpaluukin kauhistuttaa sitten aikanaan tuon matkan vuoksi. Vaikka mies onkin luvannut lyhentää omaa työpäiväänsä, ettei lapselle tule kohtuutonta hoitopäivää. Sitten mulla on vielä koulukin kesken. Että suuria pohdintoja täällä :D

Tänään ei ole enää vatsa nippaillut. Höh. Mutta väsyttää tolkuttomasti. Onneksi sattui vapaapäivä. Olenkin kuluttanut sitä selailemalla vaunuja ja pinniksiä :ashamed:
Lapset jo sen verran isoja, että mitään vauvatarviketta ei ole enää säästössä.
 
Maanantai 25.11.2013








Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki.............kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä........lapset


Tine......................kp 1/28-38...............yk3..........28...........10/11, 1/13
mammuttisi...........kp 5/28....................yk2..........23...........06/08, 04/10
Mrs-K.....................kp 10/29.................yk2............27..........-06, -13
Halo......................kp 12/27-35.............yk2.............34..........-06, -09
Pink89...................kp 14/28.................yk2............24..........11/10, 1/13
cherise...................kp 15/28................yk5............31.........-09, -11
kolmas81...............kp 23/31................yk4.............32...........12/10, 11/12
plussatuulia............kp 24/25-30............yk4.............28............09 & 12
Marmeli.................kp 25/28-35............yk6............29...........-04, -05
miiakatariina..........kp 26/32-35.............yk+2v......................-08 & -10
Hymypallo.............kp 27/27.................yk+8v.........35...........-00, -0
Sleepn..................kp 34/27-29............ yk1...........31.......... 8/07, 9/09
myry80.................kp 35/34...................yk5............33............-04, -07
Mussukka82...........kp 36/27-40........... yk1..............31......... 8/06, 3/10
Kolmiliini...............kp 42/?...................yk3............30.........-07, -124
REIZULI................kp ?/30...................yk1..............28..........-04, -07
ellul......................kp?/?......................yk1.............26...........
Carioca.................kp?/?......................yk1.............29...........4v&6v


Taustailijat:
Jenny90, Ole luonani aina, hemu2, marsa-, Usvametsän neito, Rahkis, Jumevi, Tintti83, saraheinä, Pimu83, KoiKoi






Plussannneet:
Joulukuu

liiisu...........................yk 5, Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1, Casper77.....................yk 1
Astre...........................yk 2, Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4, Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8, Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1, Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1, dita..............................yk 5
Viola30.........................yk 2, Aminohappo..................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7, Mamimamimami...........yk 3
Huhtikuu
Tafgu..........................yk 1, Kuume84....................yk 5
Klementiini..................yk 1, Linttu.........................yk 3
Catherine....................yk 4, Sanna-M.....................yk 5
EiKahtaIlman3.............yk 5
Toukokuu
Jardin........................yk 2, Viifu..........................yk 1
Vauvahaave...............yk 2
Kesäkuu
Aliila.........................yk12, katrinainen................yk 1
Sydäntähti.................yk 3, sparklingfun...............yk 1
Jonsu123...................yk 1, Cassyput...................yk 1
Heinäkuu
Äitee kahdelle............yk 1, Hätähousu................yk 3
Saraheinä.................yk 1,Anu84......................yk 1
Elokuu
piikru.......................yk 1, Smooth.................?
sweetpearl................yk 1, Äippyli_81…………..yk1
Eltsiira.......................yk3, Mustang79.............yk4
Syyskuu
HyäkkäysVaunu...........yk1, srz......................yk0
OneMore?................yk2
Lokakuu
Orange80................yk2, Alice81............yk1
Marraskuu
Kukki$....................yk2, pillipöllö...............yk1






Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä