"isäntä"
Vaimo lähti lenkille ja lapsi nukkuu niin hyvä hetki kysyä apua ongelmaan. Mitä te toivoisitte lahjaksi tai mitä saitte kun täytitte pyöreitä? Aikaa on pari kuukautta mutta pelkään että kaikki jää viime tippaan ja sitten tulisi kiireessä ostettua jotain typerää. Vaimo hoitaa nuorimmaista kotona ja ylipäätään pitää tämän sirkuksen kasassa, haluaisin nyt kunnolla yllättää vaimon kun joutuu arjessa aina joustamaan ja venymään (teen itse pitkää päivää). Vaimo on aina onnistunut niin hienosti minut yllättämään syntymäpäivänäni, jos vaihteeksi itse onnistuisin samassa.
Pienelle reissulle olemme joulun jälkeen menossa koko perhe joten mitään matkaa ei kannata varmaa ajatella?Tykkää kyllä laadukkaista jutuista, ainakin pari käsittääkseni hienoa laukkua omistaa mutta mitä sitä uskaltaisi ostaa ettei tule vääränlaista?
Mitä mieltä itse olisitte yllätysjuhlista? Kuulostaako typerältä vai olisiko parempi mennä kaksistaan hienoon ravintolaan syömään?
Nyt apua kiitos, vatsahaavanhan tässä saa.
Pienelle reissulle olemme joulun jälkeen menossa koko perhe joten mitään matkaa ei kannata varmaa ajatella?Tykkää kyllä laadukkaista jutuista, ainakin pari käsittääkseni hienoa laukkua omistaa mutta mitä sitä uskaltaisi ostaa ettei tule vääränlaista?
Mitä mieltä itse olisitte yllätysjuhlista? Kuulostaako typerältä vai olisiko parempi mennä kaksistaan hienoon ravintolaan syömään?
Nyt apua kiitos, vatsahaavanhan tässä saa.