Mitä vaimolle lahjaksi, täyttää 30.

• Viestiketjun aloittaja "isäntä"
  • Ensimmäinen viesti
"isäntä"
Vaimo lähti lenkille ja lapsi nukkuu niin hyvä hetki kysyä apua ongelmaan. Mitä te toivoisitte lahjaksi tai mitä saitte kun täytitte pyöreitä? Aikaa on pari kuukautta mutta pelkään että kaikki jää viime tippaan ja sitten tulisi kiireessä ostettua jotain typerää. Vaimo hoitaa nuorimmaista kotona ja ylipäätään pitää tämän sirkuksen kasassa, haluaisin nyt kunnolla yllättää vaimon kun joutuu arjessa aina joustamaan ja venymään (teen itse pitkää päivää). Vaimo on aina onnistunut niin hienosti minut yllättämään syntymäpäivänäni, jos vaihteeksi itse onnistuisin samassa.
Pienelle reissulle olemme joulun jälkeen menossa koko perhe joten mitään matkaa ei kannata varmaa ajatella?Tykkää kyllä laadukkaista jutuista, ainakin pari käsittääkseni hienoa laukkua omistaa mutta mitä sitä uskaltaisi ostaa ettei tule vääränlaista?
Mitä mieltä itse olisitte yllätysjuhlista? Kuulostaako typerältä vai olisiko parempi mennä kaksistaan hienoon ravintolaan syömään?

Nyt apua kiitos, vatsahaavanhan tässä saa.

Ihana.

No laukku on varmasti ihana lahja. Voithan sinä ovelasti yrittään saada selville mikä laukku olisi mieleen.
Tuoksut on myös kivoja lahjoja ja tietenkin kengät.=)

Lahjan voisi antaa siellä kahdenkeskeisellä ravintolaillallisella.:)

• Tykkää
Reactions: Madicken04
"una"
Kukapa ei haluaisi olla huomion keskipiste yhtenä päivänä;) eli järkkää kaverit ravintolaan yllätysjuhliin ja lahjaksi vaikka hajuvettä tai hierontaan lahjakortti. Joku koko vartalo hemmottelu varmasti olisi ihana kun lasten kanssa ei aina niin pääse rentoutumaan

HippuTAR
No mä tykkäisin tälläisestä lahjasta:
Mies ois salaa hommannu lapset hoitoon, varannu jonku hienomman hotellin 1-2 yötä, sielä tietty herkkupäivällinen, sen jälkeen saunomista (huippu ois jos hotellihuonees ois oma sauna ja poreamme), rentoa oleilua, ehkä muutama paukku hotellin ravintolas. Ametistisormus siihen vielä päälle.

Toisaalta kukkapuskakin ois riittävä.

Yllätysjuhlat ois kamalat.

No, mutta mun mies ei huomioi mun merkkipäiviä mitenkään ja sekin on ihan ok.

• Tykkää
Reactions: baby-mama
"isäntä"
Kiitoksia ihanat naiset vastauksista ja ideoista, lisää toki otetaan vastaan. Pienin on 1,5-vuotias joten mitään pitkää reissua ei voisi järjestää ja uskoisin että vaimo ikävöisi kovasti vaikka luotettava hoitaja saataville omaan kotiin olisikin.
Paituli ja pörrösukat kuuluvat varmaan siihen osastoon iso pettymys joten ehkei kuitenkaan . Täytyy vähän yrittää udella mieltymyksiä esim laukkujen suhteen. Toisessa jalassa on pieni vamma jonka takia kenkiä ei uskalla ostaa, pitää olla juuri sopivat.
Olisihan se hienoa saada upea päivä vietettyä, kyllä itsellä on niin uskomaton tuuri käynyt kun vaimoni löysin. Mukava se on ihan lahjallakin yllättää ravintolaillan lisäksi, jää sitten muisto mukavasta päivästä.

"..."
Vaatteet, kengät ja laukut kuuluu siihen osastoon, ettei kannata riskeerata. Makuja on monia, joten kalliin laukun ostaminen mutu-tuntumalla ei ole hyvä idea. Minä en ainakaan haluaisi. Ja korutkin kuuluu tähän kategoriaan, jos et sattumoisin tiedä että vaimosi himoitsee jotain tiettyä.

Itse pitäisin jos mieheni olisi järjestänyt jotain kivaa ohjelmaa kahden kesken. Esim. ravintolaan, teatteriin ja yöksi johonkin hienoon hotelliin.

"..."
Mikä budjetti sulla on?

Mulle kelpais esim. todella laadukas (lue kallis) huivi, joku kasmirvillainen tai sitten Vuittonilta tai Mulberryltä. Huivin kanssa harvoin menee mönkään.

vbn
[QUOTE="...";29224634]Mikä budjetti sulla on?

Mulle kelpais esim. todella laadukas (lue kallis) huivi, joku kasmirvillainen tai sitten Vuittonilta tai Mulberryltä. Huivin kanssa harvoin menee mönkään.[/QUOTE]

Nämä on niin ihmisestä kiinni olevia asioita - minun kanssasi tuollainen huivi, etenkin joku Vuitton, menisi kyllä pahasti mönkään. Tosin en viitsisi valittaa siitäkään.

"vaimoke"
Mä ajattelin miehelle ostaa lentoliput meidän suosikkikohteeseen, ja järjestää sille yllätyssynttärit. Täyttää siis myöskin 30v. Itselläni on kolmekymppiset edessä keväällä, ja jos ihan mitä vaan saisin toivoa niin toivoisin ihania treffejä jossain erikoisemmassa paikassa kuin ravintolassa, ja lahjaksi jotain ihanaa hemmottelupakettia jossain kauneushoitolassa, esim. hieronta, kasvohoito ja manikyyri ois mukava kombo.

ggg
Laadukas laukku ja hajuvesi ovat hyviä ideoita, mutta niitä ei voi ostaa jos et tiedä tarkkaan mistä rouva tykkää.
Laita vaikka rouvan paras ystävä mukaan juoneen, voisi shoppailureissulla viedä hänet kalliiseen laukkuliikkeeseen/ tai testailemaan hajuvesia, ja raportoi sulle jos rouva johonkin rakastui.

Käyttääkö hän koruja? Jos niitä on useampi, voisit katsoa minkälaisista hän tykkää, ottaa ne mukaan vaikka koruliikkeeseen ja pyydä myyjältä jotain samantyylistä.

esim. sormus ihanalla kaiverruksella on kaunis ajatus. Tai sormus jossa on timantti teille+jokaiselle lapselle yksi.

Itselleni tällä hetkellä olisi mahtavin idea ehkä viikonloppureissu eurooppaan, illallinen hienossa ravintolassa + lahjaksi Ipad. :D

"isäntä"
Tässähän alkaa ideoita olla aika hienosti! Täytyy ottaa vaimon parhaaseen ystävään yhteyttä ja udella vähän. Koruja on tullut monena vuoteta ostettua ja niissä valkokulta on ollut varma valinta.
Budjetti olisi noin tonnin hujakoilla mutta joustoa löytyy mikäli sopiva lahja. Keski-Eurooppaan lähdemme tosiaan viikonlopuksi joulun jälkeen mutta eihän se mahdotonta ole kahta reissua tehdä jos työkuviot saa onnistumaan.
Nyt kun joku mainitsi niin taisi ainakin joku laukku olla Mulberry mikä vaimon piilosta löytyy. Jossain pussukassa se on. Uskaltaakohan sitä käydä merkkiä varmistamassa :D ?

Mun mielesta
Jos vaimo tykkaa laadukkaasta tavarasta, niin kylla sielta Vuittonilta voi melkein minka kassin tahansa ostaa ja tuskin tulee olemaan pettymys (budjettia tahan ehka vahan taytyy venyttaa). Tai vaikka lompakko? Jollei vaimolla jo ole, niin esim. se Vuittonin Neverfull on kylla ihan ok laukku jokapaivaiseen kayttoon, siihen mahtuu kaikki tarpeellinen roina, mita lasten kanssa liikkuessa aina on mukana.

Timantit on yleensa kanssa varma valinta.

"hjkl"
Mä tykkäisin shoppailupäivästä. Eli lapselle hoitaja kotiin ja shoppailemaan ja syömään ja ehkä muutakin kivaa vosi saada mahtumaan päivään. Laukun voisi käydä valitsemassa yhdessä, niin tulisi mieleinen. Mulle ainakin valitseminen on niin iso osa nautintoa, että pettyisin, jos mies hoitaisi ostamisen itse. Etenkin jos jostain kalliimmasta on kyse, niin pettymys on suuri, jos lahja ei ole täysin mieleinen. Koruissa ostaminen on helpompaa, koska niissä käyttöön liittyvät vaatimukset eivät ole niin suuret.

Aamulla olisi ehkä mukava herätä kotona valmiiseen pöytään ja siitä sitte jonnekin ihanaan kokovartalohierontaan ja sen jälkeen tukka ja kasvot kuntoon. Sitten ostoksille jolloin voisin itse valita lahjaa ja illalla syömään. Mutta minä täytänkin seuraavaksi 40 :)

Mää sain yks vuosi mieheltä joululahjaks kalevala korun filigraanisormuksen timantilla ja on ollu aivan ehdottomasti paras lahja ikinä ja käytössä jokainen päivä. Ite olin siitä haaveillu pitkään, mutta en ikinä olis uskonu että mies sellasen ostais. Tällä hetkellä suosikki vois olla joku ihana kaulakoru.

Meillä
ex ei antanut yhtään mitään,ei edes onnitellut.
Jos lapset saadaan hoitoon niin ihanaa olis esim. viet vaimon hyvään ravintolaan syömään ja sen jälkeen menette johonkin bubiin yms. ja siellä onkin parhaat kaverit ja yöksi ehkä vielä hotelliin. Ihanaa juhlapäivää teille.

"..."
Jos vaimo tykkaa laadukkaasta tavarasta, niin kylla sielta Vuittonilta voi melkein minka kassin tahansa ostaa ja tuskin tulee olemaan pettymys (budjettia tahan ehka vahan taytyy venyttaa). Tai vaikka lompakko? Jollei vaimolla jo ole, niin esim. se Vuittonin Neverfull on kylla ihan ok laukku jokapaivaiseen kayttoon, siihen mahtuu kaikki tarpeellinen roina, mita lasten kanssa liikkuessa aina on mukana.

Timantit on yleensa kanssa varma valinta.
Mulle ei ainakaan kelpais neverfull, joka toisella näkyy sellanen olevan kainalossa :)

Vuittonin monogram-kuosi on kokenut inflaation feikkien vuoksi.

"henna"
Tykkääkö lemmikeistä? Ostaisin vaikka koiran, sellaisen pikkuisen pörröisen esim. villakoiran tai maltankoiran.

Tai onko vaimollasi vaatehuonetta, voisit teettää remontin, että vaimo saisi hienon vaatehuoneen.

Päiväksi kylpylään, jossa saisi kaikkia ihania hoitoja, hierontaa, shampanjaa ja hyvää ruokaa.

"tööt"
vaimon hemmottelupäivä. muksut hoitoon ja sanot et laittaa jotain nättiä mutta mukavaa päälle- lähdette shoppaamaan ja hänellä on budjetti (mietit summan ) joka on pakko käyttää johonkin vaimon ihan omiin haluihin. myöhemmin syömään ja sit vaimo yllärinä juhlimaan johonkin - pyydätte kavereita tms... tää shoppailu vois olla myös et ostaa jotain kivaa hippavaatetta... tai miten ois risteily kaveriporukalla ja sinä totaalinen herrasmies palveluksessa.

[QUOTE="henna";29225018]
Päiväksi kylpylään, jossa saisi kaikkia ihania hoitoja, hierontaa, shampanjaa ja hyvää ruokaa.[/QUOTE]

Tää kelpais mulle. Kylpyläpäivä ja sitten illallinen.

Saiskohan tämmösen ens vuonna ku täyttää 40 :rolleyes:

Mä sain 40v lahjaksi oman hemmottelupäivän eli mies oli varannut mulle kylpylän yhteydessä olevasta kauneushoitolasta hoidot (Flamingo Spa). Ensin köllöttelin altaissa ja saunoissa ja sitten menin hoitolan puolelle, siellä mulle oli hieronta ja kuorinta ja suklaakäärehoito sekä vartalolle että kasvoille. Oli muuten ihan kertakaikkiaan mahtavaa! Mies oli vielä vihjaissut mun parhaalle ystävälleni minä päivänä olen sinne menossa ja kaveri lähti sitten mukaan. Nautittiin skumpat ja salaatit siellä kylpylän ravintolassa. Se oli niin hienoa juuri siksi, että mies oli niin suunnitellut kaiken ja ajatellut nimenomaan mun hyvinvointiani ja jaksamistani. Tykkäsin että oli parempi juttu kuin joku koru tms.

"hhh"
No mä sain viikon lomamatkan yhdelle hengelle All inc ja mies pyöritti kotia sen aikaa, lapset silloin 3-4v. Olo ihanaa kun sai nukkua öisin ja syödä kun huvitti ja lueskella ihan rauhassa.

Yhteistyössä