Mitä vaimolle lahjaksi, täyttää 30.

• Viestiketjun aloittaja "isäntä"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
[QUOTE="hhh";29225281]No mä sain viikon lomamatkan yhdelle hengelle All inc ja mies pyöritti kotia sen aikaa, lapset silloin 3-4v. Olo ihanaa kun sai nukkua öisin ja syödä kun huvitti ja lueskella ihan rauhassa.[/QUOTE]Montako kertaa päivässä sitä kotia pitää keskimäärin pyörittää ja tapahtuuko se myötä- vaivastapäivään? Ja onko se jotenkin samanlaista kuin se arjen pyörittäminen mistä täällä palstalla aina meuhkataan?

"Heinekeeni"
Minä sain mieheltä 30 vuotislahjaksi kohtuullisen laadukkaan kahvikoneen millä pystyy keittämään tavallista kahvia, espressoa ja höyryttämään maitoa. Tykkäsin kovasti.

"eee"
Tosiaan vois olla hyvä idea ottaa yhteyttä naisen parhaaseen kaveriin, hän varmasti osaisi sanoa esim. mikä laukku/koru/huivi olisi vaimosi mieleen :)

Onnekas vaimo sinulla kun on saanut noin ihanan, ajattelevaisen ja arvostavan miehen!

Koru, kello, laukku... Mistä hän nyt tykkääkin, ehkä olisi joku ystävä tai sisko jolta voisi kysyä vinkkiä? Tai sitten lahjakortti jonnekin liikkeeseen mikä on hänen makuunsa.

Onnistuisiko vaikka yön yli-reissu jonnekin kaksin? Pitäen sisällään sen illallisen hienommassa ravintolassa ja hotelliyön, siinä ei kai kerkeäisi vielä niin hirveä ikävä lapsia tulla. Mukaan vaikka teatteria tms. Pääsisi vähän pukeutumaan ja aikuisten ilmoille.

Tiina, ElämysLahjat.fi
Sitä on jo kylläkin mainittu monesti, mutta minäkin tykkäisin, jos mieheni hommasi lapset pois ja meillä olisi mahdollisuus viettää 24- tai 48-tuntia kahdestaan. Matkan ei tarvi olla pitkä, mutta vaikka tälläinen teatteripaketti http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/teatteripaketti-majoituksella olisi aivan mainiota, tai sitten shoppailu, ruokailu, hemmottelu ja nautiseklupaketti Tallinnassa http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/tallink-spa-conference-hotelli-romantiikkapaketti Illan voi vielä viettää Tallinnan Televisiotornissa illallisella ja elämyksellinen yllätys on kyllä varmasti taattu http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/televisiotorni-illallinen-juomilla
Suosittelen!:)

"vrs"
Liput elokuviin/konserttiin/teatteriin, sen jälkeen syömään ja jälkiruoan yhteydessä lahjaksi koru tai lahjakortti. Jos ette ole kulttuuri-ihmisiä, varaa kylpyläyö hemmotteluhoitoineen ja päivällisineen samalla jälkiruoalla.

vanha akka
Hieman ennen 30-vuotiapäivääni (noin vuoden seurustelun jälkeen) painostin miehen sekä lapsentekoon että naimisiin. Synttärilahjaa en uskaltanut enää esittää.

40-vuotislahjaksi sain (samalta) mieheltä jättiläismäisen lego-pakkauksen. Sen, minkä olin toivonutkin.

Sen sijaan tämmösiä luksus-laukkuja ja huiveja en ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin (tai ehkä ottaisin, mutta myisin heti pois). En arvosta semmoista yhtään. Samoin en kaipaa timantteja (koska lapsiorjat yms).

Eli OTA SELVÄÄ, älä arvaa.

Itse en välitä tavarasta, joten joku hajuvesi olisi melkein yhtä tyhjän kanssa, en näe sellaisessa mitään "henkilökohtaista", jos tiedätte mitä tarkoitan.

Sen sijaan olisin MYYTY täydellisesti järjestetystä päivästä/illasta miehen kanssa: syömään kaupungin hienoimpaan mestaan, ykköset päällä tietenkin, sitten konserttiin tai vaikka stand-up -esitykseen tms. Ja yöksi hotelliin piehtaroimaan lakanoissa..

Jos oikein saisin toivoa mitä vaan, tämän kaiken kruunaisi tosiaan koru/sormus ja miehen itse tekemä onnittelukortti :).

Aaah... pitääpä vinkata omalle miehelle, nimim. itselläkin seuraavaksi kolmikymppiset tiedossa! :)

Yhteistyössä