Ei ole hyvä aamu kirahvilla. Ehkä se tästä vielä? Mutta miksi ryhtyiset friends with benefits -tyyliseen hommaan mukaan? Yhdellä kaverilla oli tällainen ja ei toiminu. Suhteen katkaisu oli tuskallista.
jaa niinkö että jos ei heru piparia niin ei olla sitte kavereita ollenkaanNii ja se friends with benefits juttu- eteni siinä määrin että sain 03:21 viestin että olen idiootti ja saan pitää tunkkini.
Kyllä mää voisin alkaa, jos olis fiksu tyyppi kyseessä. Mutta kun asian esitystapa on tommonen mikä on äärimmäisen minimaalisesti muotoiltu "anna pillua tai ei olla kavereita ollenkaan," ei ihan kauheesti houkuttele.Ei ole hyvä aamu kirahvilla. Ehkä se tästä vielä? Mutta miksi ryhtyiset friends with benefits -tyyliseen hommaan mukaan? Yhdellä kaverilla oli tällainen ja ei toiminu. Suhteen katkaisu oli tuskallista.
niimpä, parisuhteen edut ilman haittoja...Muutenhan tommonen ratkasu olis hyvä....
Riippuu niin ihmisestä kenen kanssa siihen alkais. Eikä siinä tavotella parisuhteen etuja, vaan lakanoiden välisiä etuja.niimpä, parisuhteen edut ilman haittoja
ite oon tosin sen verran mustis että ei sopis mulle
no niitähän mä just tarkotinRiippuu niin ihmisestä kenen kanssa siihen alkais. Eikä siinä tavotella parisuhteen etuja, vaan lakanoiden välisiä etuja.
Hyvä kysymys.. Saat laittaa toisen rastin sinne seinääs :Ono niitähän mä just tarkotin
onko niitä muunlaisiakin etuja?
katoppa poikaa, ollaampa sitä reippainaLapseni on muuten ollut koko aamun ilman vaippaa. Eilenkin illalla oli useamman tunnin ja kävi vaan yks vahinko. Mistä tulikin mieleen et vois kerätä matot pois ja suojata sohvan.
*hakee kirveen*Hyvä kysymys.. Saat laittaa toisen rastin sinne seinääs :O
Se liitty siihen korvan taa panemisen hard coreuteen.*hakee kirveen*
en tosin muista milloin sain vestää ensimmäisen
en kyllä muista tommosesta mitäänSe liitty siihen korvan taa panemisen hard coreuteen.
Jos sulla on 13-14.12 asiaa tsadiin niin ollaan sillon alastulon kanssa sielä.en kyllä muista tommosesta mitään
lienkö ylipäätään ollut osallisena moisessa pervoilussa ollenkaan
nyt muistuu mieleen...kävin just tervasutilla maalaamassa
taitais se vähän ollaOisko sikamaista pp.tä ja/tai sen isää kohtaan jos ottaisin kimpsuni ja kampsuni ja muuttasin lappiin takasi?
Mä taasen olen kuullut ja kokenut että naisen voi viedä lapista muttei lappia naisesta.taitais se vähän olla
toisaalta, siitäkään ei pääse minnekkään että mies voi lähteä Lapista mutta Lappi ei lähe miehestä
Suoraan suoneen mieluiten.otakko suun kautta vai suppona