:hug: voi kökköAi nii ja ettei yhtään vituttais niin mun huominen siivouskeikka peruuntui, ja näyttäis vähän siltä et joudun kahlaamaan noita "miten pärjään xx-summalla lapsilisiin asti"-ketuja.
Vastustaa :headwall:
:hug: voi kökköAi nii ja ettei yhtään vituttais niin mun huominen siivouskeikka peruuntui, ja näyttäis vähän siltä et joudun kahlaamaan noita "miten pärjään xx-summalla lapsilisiin asti"-ketuja.
Mulla olis täällä yks siivouskeikka tarjolla, mut epäilen olevan tuota välimatkaa liikaa. (kämppä on taas sen näkönen et oksat pois naapurinkin risuaidasta). Vuoden vaihteen jälkeen otan kyl tarjoukset siivousfirmoista ja ulkoistan tuon isomman siivouksen jollekin.Ai nii ja ettei yhtään vituttais niin mun huominen siivouskeikka peruuntui, ja näyttäis vähän siltä et joudun kahlaamaan noita "miten pärjään xx-summalla lapsilisiin asti"-ketuja.
karkasin päikkäreilleMissä kaikki on?
Niin olitkos sä jossain länsirannikon tuntumilla, vai muistanko ihan päin honkia niin kun yleensä mulla on tapana? Luulen et matkakuluihin menis suurin osa palkasta.Mulla olis täällä yks siivouskeikka tarjolla, mut epäilen olevan tuota välimatkaa liikaa. (kämppä on taas sen näkönen et oksat pois naapurinkin risuaidasta). Vuoden vaihteen jälkeen otan kyl tarjoukset siivousfirmoista ja ulkoistan tuon isomman siivouksen jollekin.
No niimpä tietysti.karkasin pikasille
:stick:No niimpä tietysti.
Okei. Taiotko mulle kotisiivousenergiaa? Meikä sai just murua rinnan alle nii ei huvittais sitäkään vähää mitä ennen ruokaa.:stick:
karkaisin mieluusti mutta se ei nyt oikeen käy kun ollaan täällä ihan poikaporukalla
oon isnööri enkä mikään taikuriOkei. Taiotko mulle kotisiivousenergiaa? Meikä sai just parrua navan alle nii ei huvittais sitäkään vähää mitä ennen.
Niin olitkos sä jossain länsirannikon tuntumilla, vai muistanko ihan päin honkia niin kun yleensä mulla on tapana? Luulen et matkakuluihin menis suurin osa palkasta.
Täytyy varmaan kysellä vielä pk olis valmis maksaan kaks tonnia autonsa siistimisestä..
Joo ei sinne ihan hetkessä hilpase, muuten voisin tullakin :|Muistat ihan oikein, Porin seudulla ollaan
muutaman ruuvin nyt vääntää ihan käsipelissäPP se kiskoo pikkupöksyjen ja paidan kaveriks kumisaappaita, pipoa ja tumppuja, vilkuttaa ja huutaa että "heippa äiti, pp ajaa rekalla." Hää ehti jo juosta rappukäytävään tilaamaan hissinkin enen kun sain mokoman kiinni :kieh:
Kuka ystävällinen sielu lainais mulla akkuiskuruuvinväännintä ja/tai porakonetta jotta saisin ulko-oveenkin ketjulukon. Tosi siistiä jos se karkaa ulos vaikka kun mä oon nukkumassa Oliko sen pakko oppia avaamaan ovi :headwall:
Mun pitäis kans siivota viikonloppuna. Toisaalta siellä on jo niin paskaista että haitanneeko vähä lisää :snotty:Heijoo, hyvää viikonloppua kaikille! Olis pitänyt siivota tänään, no osan mies oli siivonnut jo eilen ja sain jonkin verran siivottua mut pitää aamulla sit pyyhkäistä loput että kehtaa ottaa vieraita vastaan
Mie sain jo onneksi siivottua ja kuivat pyykit kaappeihin ja märät kuivumaan, että saa vaan rentoutua illanHeijoo, hyvää viikonloppua kaikille! Olis pitänyt siivota tänään, no osan mies oli siivonnut jo eilen ja sain jonkin verran siivottua mut pitää aamulla sit pyyhkäistä loput että kehtaa ottaa vieraita vastaan
Minuu kauhistuttaa tää meijän asunto joskus, mietin asuuko täällä ihmisiä ollenkaan vai jotain peikkoja...ei tätä saa pysymään siistinä millään, en tosin mikään himosiivooja ole itekään mut silti välillä tulee semmoinen "aikauheemikäsotkutäälon"-oloMun pitäis kans siivota viikonloppuna. Toisaalta siellä on jo niin paskaista että haitanneeko vähä lisää :snotty:
No pyykit pesin ja ripustin miekin ja raivailin vaatetta, leluja jne. omille paikoilleen. Vielä pitää pari pöytää/tasoa siistiä ainakin ja tämmöisiä pikkujuttuja, pölyjen pyyhintää.Mie sain jo onneksi siivottua ja kuivat pyykit kaappeihin ja märät kuivumaan, että saa vaan rentoutua illan
Sama fiilis välillä, vaikka meitä on vaan 2 aikuista ja 2 kissaa kämpässä :ashamed:Minuu kauhistuttaa tää meijän asunto joskus, mietin asuuko täällä ihmisiä ollenkaan vai jotain peikkoja...ei tätä saa pysymään siistinä millään, en tosin mikään himosiivooja ole itekään mut silti välillä tulee semmoinen "aikauheemikäsotkutäälon"-olo
Vaan on se sit kiva fiilis istua ja ihmetellä just siivotussa kämpässä. Hetken siellä on siistiä....
:hug: Tuo on aika lohduttavaa, että muillakin.Sama fiilis välillä, vaikka meitä on vaan 2 aikuista ja 2 kissaa kämpässä :ashamed:
Kuka täällä käy oikein sotkemassa, kuka tunnustaa ? |O