The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ei ole hyvä aamu kirahvilla. Ehkä se tästä vielä? Mutta miksi ryhtyiset friends with benefits -tyyliseen hommaan mukaan? Yhdellä kaverilla oli tällainen ja ei toiminu. Suhteen katkaisu oli tuskallista.
Kyllä mää voisin alkaa, jos olis fiksu tyyppi kyseessä. Mutta kun asian esitystapa on tommonen mikä on äärimmäisen minimaalisesti muotoiltu "anna pillua tai ei olla kavereita ollenkaan," ei ihan kauheesti houkuttele.

Muutenhan tommonen ratkasu olis hyvä.

IhanaValo
Ei onnistuis miullakaan tommoinen friends with benefits-homma. Oon sen verran mustis että se on kaikki tai ei mitään :) Joko ollaan "ihan kympillä" jutussa mukana tai sit ei ollenkaan, en haluis jakaa miestäni kenenkään kans.
Tuliko tarpeeksi monta kertaa selitettyä sama asia? :D Soriii...väsyttää. Tarttis siivoilla ja hilippasta kauppaankin tässä..

kahvikirahvi
en kyllä muista tommosesta mitään

lienkö ylipäätään ollut osallisena moisessa pervoilussa ollenkaan :confused:
Jos sulla on 13-14.12 asiaa tsadiin niin ollaan sillon alastulon kanssa sielä.

pannaampa korvan taa

Sillon on se ruottalainen rokkipändi soittamassa

arvasin

Korvan taa paneminen on muuten aika hardcorea

no ihan niin ohut ei ole edes mulla

Tähän en keksi enää mitään nokkelaa sanottavaa. ruutis 1 - kirahvi 0

jes, eka kerta kun voitin naisen sanailussa niin että vastapuoli tunnusti tappionsa

Rasti seinään vaan

kävin just tervasutilla maalaamassa

kahvikirahvi
taitais se vähän olla

toisaalta, siitäkään ei pääse minnekkään että mies voi lähteä Lapista mutta Lappi ei lähe miehestä
Mä taasen olen kuullut ja kokenut että naisen voi viedä lapista muttei lappia naisesta.
Välillä lähes kaduttaa että jätin kivan elämäni siellä jonkun klopin takia ja nyt ei voi enää lähteä takasin. Mutta vielä joskus, viimestään sit kun pp on tarpeeks iso menemään yksin junalla niin muutan vielä sinne.

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
kahvikirahvi
Äääää entakaa jotain vitutuksenpoistopillereitä tänne : ( Ihan susi päivä ollu aamusta asti eikä helpotusta näy. Tarttis siivotakin kun on tulossa sukulaisia "tupatarkastukselle" illemmalla.

hieron suolaa pitkäkaulan haavoihin ja leuhkaisen että lähen ajelemaan pohjoseen kattoon mutkamäkikisoja heti kun tyär pääsee koulusta :kieh:

btw, urheilin äsken ja tekasin pitkästä aikaa oikein wanhan kansan ruskean kastikkeen

kahvikirahvi
Ai nii ja ettei yhtään vituttais niin mun huominen siivouskeikka peruuntui, ja näyttäis vähän siltä et joudun kahlaamaan noita "miten pärjään xx-summalla lapsilisiin asti"-ketuja.

Vastustaa :headwall:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä