kahvikirahvi
Kuulostaa hyvältä, vihaan vuohenjuustoa ja pähkinöitä Mulla kävi mielessä vihreät linssit ja helmet.Joku ihana juustosalaatti. Vuohenjuustoa ja saksanpähkinöitä
Kuulostaa hyvältä, vihaan vuohenjuustoa ja pähkinöitä Mulla kävi mielessä vihreät linssit ja helmet.Joku ihana juustosalaatti. Vuohenjuustoa ja saksanpähkinöitä
Aha, no ei ehkä sitten Mitä on helmet? Siis salaatissa.Kuulostaa hyvältä, vihaan vuohenjuustoa ja pähkinöitä Mulla kävi mielessä vihreät linssit ja helmet.
Kotimaisena vaihtoehtona riisille mainostettua tällaista, ohra- vehnä- ja ruishelmiä.Aha, no ei ehkä sitten Mitä on helmet? Siis salaatissa.
Salaattiin? Yyh :xKotimaisena vaihtoehtona riisille mainostettua tällaista, ohra- vehnä- ja ruishelmiä.
Mä tykkään monenmaisista salaateista, mutta kotona tulee useimmin tehtyä ruokaisia salaatteja johon tulee esim pastaa, riisiä, kalaa ym. Nyt tekis mieli kokeilla noita helmiä, vaik vihreät linssitkin houkuttelis.Salaattiin? Yyh :x
Meillon vissiin hieman eri salaattimaku
No jos ne on semmosia niinku puurohelmet niin en usko että tykkään. En oikein välitä riisi- tai pastasalaateistakaan.Ja jos et oo ees tienny mitä helmet on niin et voi yhytellä sellaselle salaatille :attn: Pitää maistaa ennen kun voi haukkua.
Et vaan oo saanu tarpeeks hyvää :ONo jos ne on semmosia niinku puurohelmet niin en usko että tykkään. En oikein välitä riisi- tai pastasalaateistakaan.
Että yyhyyhyhh :x :x
:xmas:
En ookkaan, enkä tarpeeksi :'(Et vaan oo saanu tarpeeks hyvää :O
kukapa olis?Et vaan oo saanu tarpeeks...O
Tuli mieleen et onko sulla isoja viinilaseja? Sellaseen vois koota pikkuannoksenKeksin takuuvarman voittoidean tohon salaattihaasteeseen, mutta tarttisin sitä varten läpinäkyvän salaattikulhon tai astian. Kuka tulis ja muuttuis sellaseks?
Ei valitettavasti. No, teen siis jotain muuta jännittävää tuohon. Vois melkeinpä lähteä kauppaan haalimaan aineksia kun toi rakas apinainkin on kunnolla herännyt eikä kiukuttele.Tuli mieleen et onko sulla isoja viinilaseja? Sellaseen vois koota pikkuannoksen
Mulla on hieno kulho. :xmas:Keksin takuuvarman voittoidean tohon salaattihaasteeseen, mutta tarttisin sitä varten läpinäkyvän salaattikulhon tai astian. Kuka tulis ja muuttuis sellaseks?
Ei kannata tehdä koulujuttuja ja välillä selailla palstaa.
Lähetin ruotsinopettajalle esseen sijasta jonkun pätkän, jonka vahingossa kopioin tosta "250 000 asuntolainaa" -ketjusta.
Jotain sähläsin ja vahingossa klikkailin ja kopsailin ja tadaa.
Terveisiä vaan Rouva Ruotsinopettajalle....
laita mustekala kahvasta kahvaan niin pysyy ovet kiinni:wave:
mä vihaan mun autoa:kieh:
no ei paljon tarvitse kun ne ovet ei ees aukee:kieh: ovat ihan perseestä! kalliks tulee korjaus,mistä lie persnahasta neki rahat repäsen,*ittu!laita mustekala kahvasta kahvaan niin pysyy ovet kiinni
Hups...Ei kannata tehdä koulujuttuja ja välillä selailla palstaa.
Lähetin ruotsinopettajalle esseen sijasta jonkun pätkän, jonka vahingossa kopioin tosta "250 000 asuntolainaa" -ketjusta.
Jotain sähläsin ja vahingossa klikkailin ja kopsailin ja tadaa.
Terveisiä vaan Rouva Ruotsinopettajalle....