The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla nää leikkauksen jälkeiset kivut ei hellitä ja särkylääkkeitä kuluu. Nukkuminen on mitä on. Kiukkua ja marinaa riittää täälläkin enemmän kuin aikuiselle ihmiselle sallitaan. Vatuttaa tää toimettomuus!

kahvikirahvi
Mää tiedän tarkkaan mikä mun elämässä on väärin. Kahvinkeittimen pannu putos lattiaan ja hajos sen tuhannen palasiksi |O

Vaan sitä en tiiä mikä sirahvilassa mättää, jospa koitan rusentaa sen pois :hug: :hug:
Lorvikatarri ja elämisen helvetillinen saatanallisuus on varmaan syynä. Ja tietty se nyrkkiä ansaitseva hölö meinas eilen että haluais pitää jonkinsorttisen juttutuokion ja eiiiiiii kinosta :kieh:

Lorvikatarri ja elämisen helvetillinen saatanallisuus on varmaan syynä. Ja tietty se nyrkkiä ansaitseva hölö meinas eilen että haluais pitää jonkinsorttisen juttutuokion ja eiiiiiii kinosta :kieh:
Elikkä kaamospremenstruaalieksistentialistinen kriisi, tai jotain sen tapaista? Ei kait ne mee ohi ku oottamalla ja vitutuksella. Koita kestää :hug:

"nyrkkiä ansaitseva hölö" :confused: :LOL:

kahvikirahvi
Nii ja kyl mua vähän rasittaa toi uhmiskin, sekä se että en kipeetä lasta kehtais pihalle raahata ja tietäähän sen että pahojaan tekee kun ei pääse tarpeeksi energiaa purkamaan. MÖH! PArantukoon huomiseks niin että tarhaan pääsee.

Professional Griefer
Huomenta vaan!

Nyt näin sellasta unta, että anoppi toi mun valmistujaisiin voileipäkakun jossa oli tosi kitkerää sipulia. Oli niin pahaa et yököttää edelleen :D Sit ajelin veneellä Hangossa kuin Horatio Caine konsanaan. Ai että mä ikävöin sinne, onneks taas kesäksi pääsee!

Kuka/mikä on nyrkkiä ansaitseva hölö :D

kahvikirahvi
Postimies tais saada sydänkohtauksen yrittäessään laittaa posteja mun luukustani, kun Pp läväytti oven auki suoraan miesparkaa päin.

Menin tietty hätiin ja se oli hirmu säikähtäneen näkönen ja kädet tärisi kun se antoi mulle postit käteen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä