niin minäkin:'(Ai sellanen tässä on menossa. Oon pihalla ku lumiukko.:O
Mutta suurinpiirtein kuitenkin?ei toi nyt ihan noinkaan ole/mene...älä laita sanoja mun suuhun....tässä on pikkusen verran muutakin jotka vaikuttaa.
no ei ole.Mutta suurinpiirtein kuitenkin?
Eli ukkomies?
No voi ristus, höh!:hug:niin minäkin:'(
noh,saat anteeks:kiss:No voi ristus, höh!:hug:
Ja minä taas kirjottelen mihin sormi osuu.:ashamed:
Eikö laitettas joku humppa soimaan, se vois piristää?
Katoppas mitä löysin!noh,saat anteeks:kiss:
höh, meinasin taas olla väärässäei sinnepäinkään! ei lähllekkään!
otikko päikkärit?mihin hiivattiin tunti katos:O just katoin kelloa ja se oli kuus ja nyt jo seittämän!
ja mä olen jo ihan sekasin...kaikesta.höh, meinasin taas olla väärässä
muutan mieltäni ja oon taas oikeessa :saint:
en ollu mutta en tajua minne se tunti katos,en ees tehnyt mitään.otikko päikkärit?
itse hukkasin tunnin tekemällä ruuan ja ruokkimalla kersat
heitäppä ydinkysymys ketjuun ja saat nähdä että tilanteen problematiikka tulee ruodituksi viimestä detaljia myöden puoleen yöhön mennessäja mä olen jo ihan sekasin...kaikesta.
tää viikko nyt ainakin menee nyt sit omien ajatusten kanssa kahdestaan että siltä pohjalta. mua vaan pelottaa ja ahdistaa. tiedän mitä haluan ja mitä en mutta ne ei taida sopia samaan. ja ajatustenlukija en ole,hyvä kun pysyn omien ajatusten perässä.
varmasti tulis mutta en mä kyllä tässä kaikkien nähden rupee avaa tätä sen suuremmin. joudun tän nyt ratkoo yksin.heitäppä ydinkysymys ketjuun ja saat nähdä että tilanteen problematiikka tulee ruodituksi viimestä detaljia myöden puoleen yöhön mennessä
ok, tee niinkuin parhaimmalta tuntuuvarmasti tulis mutta en mä kyllä tässä kaikkien nähden rupee avaa tätä sen suuremmin. joudun tän nyt ratkoo yksin.
kiitosVoi tinku sinua...:hug:
Miul alkaa huomisesta lähtien 3 päivää/vko pajalla. Sit pitäis päättää menenkö toiseen ryhmätoimintaan, toiseen paikkaan..iik. Siel ois 2pvä/vko+sais olla vielä ainakin päivän tuollakin nykysessä paikassa.
Välillä tuntuu että oon kyllä aika säälittävä.:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29204157:
Onnea noitakoulun suorittaneelle:flower:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29204157:
Hellou :wave:. Palopoikien letkuja oon ollut koko päivän kattelemassa .