The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
varmasti tulis mutta en mä kyllä tässä kaikkien nähden rupee avaa tätä sen suuremmin. joudun tän nyt ratkoo yksin.
Mutta kun sä et ratko. Sinä tuskailet, pähkäilet, kärvistelet, annat itsesi arvuutella ja vaikka mitä. Ja menetät yöunesikin siinä sivussa.

Omaa elämäänsä ei tartte eikä tule eikä saa avata tippaakaan enempää kuin ittestä tuntuu oikealta. Et siin olet ihan oikeassa.

Mutta se, että tiedät mitä tahdot ja mitä et tahdo ja ne eivät oikein sovi yhteen on aika öööh... oudosti sanottu.

Tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29204180:
Hellou :wave:. Palopoikien letkuja oon ollut koko päivän kattelemassa :rolleyes:.
No voi sun siunattua.:O Oliko tuli pärzeen alla?:rolleyes:

Mutta kun sä et ratko. Sinä tuskailet, pähkäilet, kärvistelet, annat itsesi arvuutella ja vaikka mitä. Ja menetät yöunesikin siinä sivussa.

Omaa elämäänsä ei tartte eikä tule eikä saa avata tippaakaan enempää kuin ittestä tuntuu oikealta. Et siin olet ihan oikeassa.

Mutta se, että tiedät mitä tahdot ja mitä et tahdo ja ne eivät oikein sovi yhteen on aika öööh... oudosti sanottu.

Tsemppiä.

miten niin oudosti sanottu? kun tiedän mitä haluan ja mitä en ja ne ei vaan tässä tapauksessa mee yhteen,..jommasta kummasta on on annettava periksi piirun verran ja en tiedä mistä olen valmis luopumaan. ja kun kaikki ei ole musta kiinni tai liity vain minuun. näin se menee. mutta kuten sanottu en mä tässä rupee aukasee tätä sen enempää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä