The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
höh, meinasin taas olla väärässä

muutan mieltäni ja oon taas oikeessa :saint:
ja mä olen jo ihan sekasin...kaikesta.

tää viikko nyt ainakin menee nyt sit omien ajatusten kanssa kahdestaan että siltä pohjalta. mua vaan pelottaa ja ahdistaa. tiedän mitä haluan ja mitä en mutta ne ei taida sopia samaan. ja ajatustenlukija en ole,hyvä kun pysyn omien ajatusten perässä.

ja mä olen jo ihan sekasin...kaikesta.

tää viikko nyt ainakin menee nyt sit omien ajatusten kanssa kahdestaan että siltä pohjalta. mua vaan pelottaa ja ahdistaa. tiedän mitä haluan ja mitä en mutta ne ei taida sopia samaan. ja ajatustenlukija en ole,hyvä kun pysyn omien ajatusten perässä.
heitäppä ydinkysymys ketjuun ja saat nähdä että tilanteen problematiikka tulee ruodituksi viimestä detaljia myöden puoleen yöhön mennessä

IhanaValo
Voi tinku sinua...:hug:

Miul alkaa huomisesta lähtien 3 päivää/vko pajalla. Sit pitäis päättää menenkö toiseen ryhmätoimintaan, toiseen paikkaan..iik. Siel ois 2pvä/vko+sais olla vielä ainakin päivän tuollakin nykysessä paikassa.
Välillä tuntuu että oon kyllä aika säälittävä.:ashamed:

*jammailee*

[video=youtube_share;3AdrHXp8DsM]http://youtu.be/3AdrHXp8DsM[/video]

Voi tinku sinua...:hug:

Miul alkaa huomisesta lähtien 3 päivää/vko pajalla. Sit pitäis päättää menenkö toiseen ryhmätoimintaan, toiseen paikkaan..iik. Siel ois 2pvä/vko+sais olla vielä ainakin päivän tuollakin nykysessä paikassa.
Välillä tuntuu että oon kyllä aika säälittävä.:ashamed:
kiitos:)

kumpi susta tuntuis paremmalta,nykynen paikka vai kiinnostaako uus paikka? onko sulla mahdollisuusstta et kävisit katsoo sen uuden paikan ja tekisit siellä jonkun aikaa ja sit voisit vertailla kummassa tykkäisit enempi olla?

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä