jdkfksk
Siinä se kysymys sitten tulikin. Olisi teini saanut mun puolesta oottaa voelä pari vuotta.Ulkomaanmatka on varattu, peruisitteko te sen?
Tarkistaisin että ovat varmasti huolehtineet ehkäisystä yms ja etä tietävät mitä tekevät. Se siitä.Siinä se kysymys sitten tulikin. Olisi teini saanut mun puolesta oottaa voelä pari vuotta.Ulkomaanmatka on varattu, peruisitteko te sen?
Kun ei se teille kuuluu. Ja oikeastaan ymmärränkin miksi jos sun suhtautuminen on heti tuollainen matka-perutaan-välittömästi.Ehkäisystä ovat huolehtineet.Sapettaa vaan se että teini valehteli meille,sanoi ettei vielä sänkypuuhissa ole olleet.
No en ihmettele että valehteli, jos reaktio on se että seksin harrastamisesta ruvetaan sulkomaanmatkoja perumaan.... itse olisin suuttunu vain valehtelemisesta.Ehkäisystä ovat huolehtineet.Sapettaa vaan se että teini valehteli meille,sanoi ettei vielä sänkypuuhissa ole olleet.
No mikäs siibä sitten on vikana !?Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29199210:Mun mielestä huomattavasti isompi wtf on se, että 14 v on seurustellut vuoden. Siis 13-14-vuotiaana....?
Minä en ainakaan vanhempana kannustaisi moiseen.