P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ymmärrä miten monet naiset arvioivat miehensä pettämistä vain mieheltään saaman tiedon pohjalta. Ok, niin pitää tehdäkin eikä pidä jo valmiiksi teilata kaikkia varmuuden vuoksi pettäjiksi, mutta jostain se 50 % petturimiehistä koostuu, eli joukossa on palstamammojen miehiä. Kuulostaa naiivilta semmoinen "Ei mun mies petä. Kun se eilenki sanoi mulle niin. Se on kiltti. "
Uskokaa niitä prostituoituja plus niitä jotka on olleet mukana reissuissa, jne.
No en mä ainakaan itse halua vierasta niin miks mies haluais.
Ootko tosissas? Ootteko miehes kanssa aivoista kiinnittyneet siamilaiset kaksoset? Aika sairasta.
No, just joo. Mekin vaan ollaan just siitä syystä kimpassa että voidaan pettää ja valehdella toisillemme kun ei meillä muutakaan tekemistä ole![]()
Kyllä aika paljon tiedän, hänen pomonsa voi rangaista jos valehtelee.
=)
Pikemminkin sairasta olla parisuhteessa jos on valinnut kumppanin joka ei riitä.
Niin varmaan onkin, mut onneksi mulla ei edelleenkään sitä parisuhdetta ole.![]()
Mullapa on ja uskollinen ja ihana mies. Semmosesta sä et vois tietää mitään.
Ilolinnun asiakaskunta kun on tiettyä porukkaa, siellä on varmasti niitä kilttejä perheenisiä "joista kukaan ei uskoisi". Mutta paljon on niitä selkärankaisia miehiä, ja paljon on myös miehiä jotka eivät huoriin menisi vaikka puutteessa olisi. Tiedän liudan miehiä jotka pitävät kyseistä ammattia halveksittavana ja yleensä nämä miehet ovat juuri sellaisia että pillua irtoaa ilmaiseksi ihan omin avuin esim. baarista. Tästä voisi sitten heittää vastavedon prostille, ei mahda asiakaskunta olla aina ihan komeimmasta päästä?![]()
Kuka tahansa voi pettää, kukaan ei tiedä 100% varmuudella vaikka kuinka niin väittäisi, mutta silti on paljon onnellisia pareja jotka eivät edes haikaile vieraita vaikka kyyniset ja katkerat petetyt/hupakot näin väittää.
En niin, koska itse en oo uskollinen enkä kovinkaan ihana vaimo. Siksipä poiminkin vaan rusinat pullasta.![]()
Jaa. No mä oon tosi ihana vaimo ja mulla on ihana mies, että revi siitä.
En ymmärrä miten monet naiset arvioivat miehensä pettämistä vain mieheltään saaman tiedon pohjalta. Ok, niin pitää tehdäkin eikä pidä jo valmiiksi teilata kaikkia varmuuden vuoksi pettäjiksi, mutta jostain se 50 % petturimiehistä koostuu, eli joukossa on palstamammojen miehiä. Kuulostaa naiivilta semmoinen "Ei mun mies petä. Kun se eilenki sanoi mulle niin. Se on kiltti. "
Uskokaa niitä prostituoituja plus niitä jotka on olleet mukana reissuissa, jne.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29186972:Ja tässäkin on äärettömän hyvä pointti (tänään peesailen kaikkia). Mikähän ihme siinäkin on, että parisuhteen oletetaan pääasiassa olevan sitä, että siinä kärsitään ja siitä halutaan pois. Ainakin miesten osalta. Vaimothan ovat niin sietämättömiä. Mutta kuitenkin se peppupanoon suostuva baarituttavuus on parasta mitä voi olla.
Kuka siinä häviää, jos uskon mieheni olevan uskollinen ja hän uskottelee minulle olevansa uskollinen, mutta ei ole todellisuudessa ole? Minusta se pettäjä on se luuseri, ei se rakastava ja hyväuskoinen puoliso.
Näissä ammateissa petetään useimmin | Rakkaus ja seksi | Iltalehti.fi
Kuinka moni teistä on kotiäiti?![]()
Näissä ammateissa petetään useimmin | Rakkaus ja seksi | Iltalehti.fi
Kuinka moni teistä on kotiäiti?![]()
Öööh, mie?
Mut mikäs sie sit olitkaan?![]()
Pikemminkin sairasta olla parisuhteessa jos on valinnut kumppanin joka ei riitä.