Sinisilmäiset vaimot kuvittelevat miestensä olevan uskollisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";29184584]Ny en jaksa lukea koko ketjua, mutta näin tästä ajattelen: Mitäköhän mun nyt sitten pitäisi ajatella? Että mies ehkä tai jopa suurella todennäköisyydellä pettää? Noh, mitäs sitten? Kannattaisiko jättää se varmuuden vuoksi? Tai sitten ainakin käydä sen puhelin ja sähköpostit läpi, tai seurata sitä? Palkata ehkä etsivä? No joo; tämä sinisilmäinen rouva jatkaa luottamista ja rakastamista, ja jos mies pettää, enkä koskaan sitä tule tietämään, niin enpä siitä niin kovin kärsikään. :)[/QUOTE]

Näin juuri kannattaa menetellä.

[QUOTE="aapee";29186747]Vastahan julkisuudessa oli tutkimus, että KAIKKI ihmiset valehtelevat. Älä siis yritä väittää meille, että sinä ja miehesi olette ainoita poikkeuksia maailmassa.[/QUOTE]:wave: Toinen pari ilmottautuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29184599:
Näinhän se on vaan tehtävä, sekä miesten että naisten. Jos ei kykene luottamaan, suhdetta on turha jatkaa, mutta sinisilmäiseksi hölmöksi ei silti kannata heittäytyä. Eli molemmat ääriasenteet ("pettää se kuitenkin" vs. "ei pettäisi ikinä") ovat osoitus jonkinasteisesta naiviudesta.

Totta, juuri tätä olen ajanut takaa.

[QUOTE="aapee";29186747]Vastahan julkisuudessa oli tutkimus, että KAIKKI ihmiset valehtelevat. Älä siis yritä väittää meille, että sinä ja miehesi olette ainoita poikkeuksia maailmassa.[/QUOTE]

Tuota tietoa varten on ollut melko turha tehdä tutkimusta.

[QUOTE="...";29184686]No minä tavallaan lähden siitä ajatuksesta, että mieheni ei petä. Olen aivan liian laiska kulkemaan koko ajan vähän varuillani. :)
Toisaalta; minulla on pettämiseen semmoinen asenne, että en olisi suoriltaan heittämässä ovesta ulos, vaikka paljastuisikin, että mieheni on pettänyt. Pitkä parisuhde on reissu, jossa välillä joutuu vähän enemmänkin tekemään töitä.[/QUOTE]

Vähän samaan tapaan minäkin ajattelen.

Vissiin kolmannes puolisoista pettää. Sukupuolesta riippumatta. Kaks kolmannesta ei hommaa sit vissiin harrasta.

En kuulu aapeen asiakaskuntaan, joten tuskin olemme tavanneet kummankaan työn merkeissä. Mut siitä omasta asiakaskunnasta koostuva otanta ei ole kovin kummoinen.

Toisesta ei tietty koskaan voi olla varma. Varma ei voi olla kuin omasta menneisyydestään.

Mut hirveen hyvin en kyllä viihtyisi suhteessa, mis kännykkäni ja sähköpostini olis jatkuvan tutkimisen alaisena. Olis ikävää jos puoliso pitäis mua niin idioottina ettenkö osaisi halutessani laukata vieraissa sähköisiä jälkiä jättämättä.

Ei minulla ole mitään asiakkaita. Taidat olla vähän pihalla.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29186777:
Tätä minäkin meinasin sanoa. Pitääkö tuollaistakin tutkia?

Akateeminen maailma on aika täyteenahdettu bullshit- bingoa. Joskus sitä vaan miettii, että kuka hitto noita typerääkin typerämpiä itsestäänselvyys- tutkimuksia oikein rahottaa.

Heitän lusikkani soppaan;
itseään myyvä nainen tekee otannan maksullisissa käyvistä miehistä joista suuri osa on ukkomiehiä. En millään tasolla lähtisi asennettani ja luottamustani miestäni kohtaan muuttamaan siksi että ilolintu kertoo miesten pettävän.
Ilolinnun asiakaskunta kun on tiettyä porukkaa, siellä on varmasti niitä kilttejä perheenisiä "joista kukaan ei uskoisi". Mutta paljon on niitä selkärankaisia miehiä, ja paljon on myös miehiä jotka eivät huoriin menisi vaikka puutteessa olisi. Tiedän liudan miehiä jotka pitävät kyseistä ammattia halveksittavana ja yleensä nämä miehet ovat juuri sellaisia että pillua irtoaa ilmaiseksi ihan omin avuin esim. baarista. Tästä voisi sitten heittää vastavedon prostille, ei mahda asiakaskunta olla aina ihan komeimmasta päästä? ;)
Minusta on typerää yleistystä tuo että kaikki miehet pettää. Kuka tahansa voi pettää, kukaan ei tiedä 100% varmuudella vaikka kuinka niin väittäisi, mutta silti on paljon onnellisia pareja jotka eivät edes haikaile vieraita vaikka kyyniset ja katkerat petetyt/hupakot näin väittää.
Jos itsellä on tilanne se että elanto tulee tuota kautta niin ei kukaan voi vakavasti ottaa jos sitten tullaan muka tietävänä kertomaan että Kyyyyyylllä se sunkin miehes pettää, et vain tiedä sitä.

Ja taas yksi täysin kuutamolla oleva. Näytä se kohta, jossa olen kertonut olevani ilolintu.

Ja miksi aina kerrotaan niistä kilteistä perheenisistä?
Pelkkä ilmaisu nostaa niskavillat pystyyn.
Miehen pitää olla mies, rouhea ja itseään kunnioittava, ei naisen tossun alla eikä mikään jees-mies.
Kiltti-adjektiivi tuo mieleen pelkästään sellaisen hajuttoman ja mauttoman miehen.

Minä tiedän sekä kilttejä (=kunnollinen) perheenisiä että rouheita pelimiehiä, jotka kaikki pettävät vaimojaan. Siksi.

Akateeminen maailma on aika täyteenahdettu bullshit- bingoa. Joskus sitä vaan miettii, että kuka hitto noita typerääkin typerämpiä itsestäänselvyys- tutkimuksia oikein rahottaa.

Toisaalta on hyvä, että tuollainenkin tutkimus on, niin sen voi lätkäistä tällaiseen ketjuun, jos menee liikaa jeesusteluksi. Täällähän kaikkiin itsestäänselvyyksiin vaaditaan tutkimus.

Itseäni taas on huvittanut koko ketjun ajan tuo oma ehdottomuutesi hyväksyä sitä että joku mies ei kävisikään huorissa/ naapurin naisen luona tai olisi oikeasti uskollinen. Yleistäminen ei kannata tässäkään asiassa, onhan naisissakin uskollisia tapauksia ja jopa sellaisia jotka eivät seksistä maksua ota. Miksi siis ei miehissäkin?

Miten niin koko ketjun ajan? Minä olen kommentoinut ainoastaan kaksi kertaa aloitussivulla ja nyt tällä sivulla. Hämmästyin, kuinka paljon täällä oli poissaollessani keskusteltu vuorokauden aikana asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29186621:
Mitä ne miehet sitten tekevät, jos haluavat, mutta eivät kotona saa? Saako tosiaan esimerkiksi sieltä baarista helpostikin sellaisen, joka heti suostuu peppupanoihin? Vai menevätkö maksullisille?

Baarista löytyy, mutta nykyään suosituin kanava taitaa olla netti.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29186707:
No niin, tässäpä hyvin sanottu. Miksi ihmeessä tällaista pettämisen mahdollisuutta pitää lietsoa niille sinisilmäisille naisille? Jos tässä nyt kaikki naiivit rouvat nyt myöntäisivät, että juu, kyllähän se mies varmaan pettää heti kun tilaisuus tulee, niin miten se parantaa yhtään kenenkään elämää? Ainakaan ap:n?

Ei tule sitten niin suurena järkytyksenä, jos joskus sattuu käry käymään ja liitto karahtamaan karille.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29186814:
Toisaalta on hyvä, että tuollainenkin tutkimus on, niin sen voi lätkäistä tällaiseen ketjuun, jos menee liikaa jeesusteluksi. Täällähän kaikkiin itsestäänselvyyksiin vaaditaan tutkimus.

Totta.
Luulis, että tässä ketjussa olisi käytetty hyväksi tutkimuksia, joissa on todettu tietyn prosentuaalisen osuuden miehistä pettävän. Olenko aivan hakoteillä, jos muistan lukeneeni näinkin tukitärkeän tutkimuksen, jossa miehistä 50% pettää. Nyt pitäisi tutkia, että moniko näistä pettäjäpuolisoiden vaimoista on niitä sinisilmäisiä, jotka eivät ikinä uskoisi miehensä pettävän? Muistakaan myös ottaa huomioon, että 50% miehistä ei petä, jolloin osa sinisilmäisistä naisista on oikeassa, eikö?

[QUOTE="aapee";29186839]Puhu vain omasta puolestasi. Miehesi valehteluista sinä et tiedä mitään.[/QUOTE]Kyllä aika paljon tiedän, hänen pomonsa voi rangaista jos valehtelee.
=)

[QUOTE="aapee";29186832]Sinun halusi ja miehen halut ovat kaksi eri asiaa.[/QUOTE]

Millä tavalla sä oletat tietäväs mun miehen halut vaikka arvelet, että mä en tiedä niitä? Oot kumminkin ihan vieras ihminen.

En ymmärrä miten monet naiset arvioivat miehensä pettämistä vain mieheltään saaman tiedon pohjalta. Ok, niin pitää tehdäkin eikä pidä jo valmiiksi teilata kaikkia varmuuden vuoksi pettäjiksi, mutta jostain se 50 % petturimiehistä koostuu, eli joukossa on palstamammojen miehiä. Kuulostaa naiivilta semmoinen "Ei mun mies petä. Kun se eilenki sanoi mulle niin. Se on kiltti. "

Uskokaa niitä prostituoituja plus niitä jotka on olleet mukana reissuissa, jne.

Yhteistyössä