Sinisilmäiset vaimot kuvittelevat miestensä olevan uskollisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29183442]Ei sun mies mua kiinnosta. Sä kyllä olet olet aika huolissas muiden miehistä ja niiden mahdollisista tekemisistä ja yrität kylvää epäilystä. Se on ihan huuhaa laji ja oikea energiasyöppö. Ei kannata alkaa viljelemään. :D[/QUOTE]

En ole huolissani, olenpahan vain todennut elämäni varrella tämän faktaksi. Huvittaa vain nämä 'minun mieheni ei ikinä' -tyypit.

[QUOTE="aapee";29186562]En ole huolissani, olenpahan vain todennut elämäni varrella tämän faktaksi. Huvittaa vain nämä 'minun mieheni ei ikinä' -tyypit.[/QUOTE]

Ehkä ns. nössöjä onkin enemmän kuin luulet :D

[QUOTE="aapee";29186562]En ole huolissani, olenpahan vain todennut elämäni varrella tämän faktaksi. Huvittaa vain nämä 'minun mieheni ei ikinä' -tyypit.[/QUOTE]Itseäni taas on huvittanut koko ketjun ajan tuo oma ehdottomuutesi hyväksyä sitä että joku mies ei kävisikään huorissa/ naapurin naisen luona tai olisi oikeasti uskollinen. Yleistäminen ei kannata tässäkään asiassa, onhan naisissakin uskollisia tapauksia ja jopa sellaisia jotka eivät seksistä maksua ota. Miksi siis ei miehissäkin?

[QUOTE="vieras";29183651]Samat havainnot aloittajan kanssa. Tosin naiset varmaan pettävät yhtä paljon, mutta peittävät jälkensä paremmin. Nimittäin miesporukoissa puolisoitaan pettävät miehet saavat osakseen vaan myhäilyjä ja hyväntahtoisia on se aikamoinen -toteamuksia. Pettävän naisen taas leimaavat huoraksi niin naiset kuin miehetkin.

Miehet ovat sitä paitsi lojaaleja toisilleen, naiset taas alkavat heti miettiä käräyttämistä, juoruilevat sinne ja tänne ja ovat niin moraalivartijaa että. Miehet voivat siis melko avoimesti sivuseikkailujaan harrastaa, naisten on paras pitää nämä asiat tasan omana tietonaan. Poikkeuksia on varmasti suuntaan ja toiseen, mutta yleensä näin.[/QUOTE]

Tämä on totta ja samalla se kertoo jotain miesten älykkyyden tasosta. Miehet jäävät helpommin kiinni, koska eivät voi olla rehvastelematta uusilla panoillaan.

Mun täytyy sanoa että ne reissumiehet jotka nyt äkkiseltään tulevat mieleeni, pettävät vaimojaan. No, ovat raamikkaita ja supliikkeja eli tämä ei koske kaikkia reissumiehiä, mutta nämä mun tuntemat pettävät.
Ja koskaan en ole kuullut mitään positiivista
-miesporukan Tallinnan reissusta
-miesporukan Thaimaan reissusta
-miesporukan Levin reissusta
-YK-joukoista.

Piste.

Sinäkin olen näköjään havainnut nämä elämän realiteetit.

[QUOTE="aapee";29186572]Jos miehesi haluaisi peppupanoja ja sinä et, niin miten ratkaisisitte asian?[/QUOTE]

Mitä ne miehet sitten tekevät, jos haluavat, mutta eivät kotona saa? Saako tosiaan esimerkiksi sieltä baarista helpostikin sellaisen, joka heti suostuu peppupanoihin? Vai menevätkö maksullisille?

ja taas mennään.....

Joillain nyt vain sattuu olemaan sellainen parisuhde, ettei pettämisille ole tarvetta. Jos mies on jo unelmiensa naisen kanssa, miksi ihmeessä hän haikailisi toisia?

Nää jotka tällasia höpöttää, taitavat itte olla sellaisessa parisuhteessa ettei mies ole tyytyväinen ja jatkuvasti saa epäillä pettämistä.

Mun ei ole tarvinnut kertaakaan edes miettiä moista, koska tiedän 100% varmuudella että mieheni ei pettäisi, vaikka tietäisi ettei ikinä koskaan milloinkaan jäisi siitä kiinni ja se toinen nainen tulis pimppi paljaana hänen naamansa eteen eikä ite tarttis tehä sen vieraan pesän eteen yhtään mitään.

Jotkut miehet nyt vain on sellaisia, ettei se seksi kiinnosta tuiki tuntemattoman kanssa, vaan pitää olla tunteita. Jos rakastaa omaa puolisoaan, niitä tunteita ei ole kuin tätä omaa puolisoaan kohtaan.

Kannattaa ihan oikeasti etsiä itselleen sellainen parisuhde, ettei tarvitse tuollaista epäillä ja vieläpä olettaa, että kaikki parisuhteet on samanlaisia.

Juuri tällaisten naiivien tapausten takia minä aloituksen teinkin. Herttaisen naiivia kuvitelmaa.

Elämän realiteetti my ass. Hommatkaa vittu parempaa seuraa ja enemmän kokemusta.

Vituttaa tollanen putkiaivoisuus jossa Talliinnaan menevä mies teilataan pettäväksi siaksi. Mihin sitä enää viitsii mennä ettei akkalauma juorua selän takana paskaa? Katsokaa niitä salkkareita, niin ei tarvitse spekuloida toisten tosielämillä.

[QUOTE="aapee";29186614]Sinäkin olen näköjään havainnut nämä elämän realiteetit.[/QUOTE]

[QUOTE="aapee";29186546]Ei se mitään vielä takaa. Yksikin mies kertoi, että heillä on kotona seksiä vaimon kanssa kolme kertaa viikossa ja muutenkin pyyhkii hyvin. Silti on kiva saada välillä vierasta.[/QUOTE]
No en mä ainakaan itse halua vierasta niin miks mies haluais.

[QUOTE="vieras";29184129]Mun mies ei enää reissutyönsä lisäksi käy miesporukoissa lomareissussa, paitsi mökillä kalassa ja saunomassa joskus. Eikä muutkaan tuntemani miehet, ja mä tunnen niitä paljon. Nää jotka pettää on tiedossa ja niillä on aina uusia kumppaneita. Vakavassa parisuhteessa pettävän tekemisiä ei porukassa hyväksytä ja kyllä sympatiat on vaimon puolella ja sanallista sapiskaa tulee. Sisäinen kontrolli!:D
Ehkä erona on se, että jos on liian tiukassa narussa ja vähän liikkuu, niin haluaa kokeilla. Mun mies on lentelynsä lennelly nuorena. Nyt se tekee reissussa töitä ja rakastaa kotiin palaamista.[/QUOTE]

Yksi tuttu mies käy kalareissuilla ja siellä pettää vaimoaan. Tuo sisäinen kontrolli on huuhaata.

1. En voisi koskaan olla 100%:n varma, etteikö mieheni ikinä missään tilanteessa minua pettäisi. En tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Ihmiset voivat reagoida yllättävillä tavoilla erilaisiin tilanteisiin.
2. Jos tällä hetkellä pettäisi, en voisi ymmärtää missä välissä se kerkiää.
3. 100% varmuudella uskaltaisin kuitenkin sanoa, että jos järjestelmällisesti pettäisi, niin jäisi hetkessä kiinni.

Sanos muuta ap. Mitä järkeä tässä elämisessäkään on, kun kuitenkin lopputuloksena on kuolema?!

No niin, tässäpä hyvin sanottu. Miksi ihmeessä tällaista pettämisen mahdollisuutta pitää lietsoa niille sinisilmäisille naisille? Jos tässä nyt kaikki naiivit rouvat nyt myöntäisivät, että juu, kyllähän se mies varmaan pettää heti kun tilaisuus tulee, niin miten se parantaa yhtään kenenkään elämää? Ainakaan ap:n?

Pystyminen ei ole sama kuin haluaminen..

Mä en halua valehdella miehelleni, vaikka siihen pystyisinkin. Eikä mieheni halua valehdella minulle.

Siinä kohtaa jos tulee halu valehdella omalle puolisolle, on parisuhteessa jotain mätää

Vastahan julkisuudessa oli tutkimus, että KAIKKI ihmiset valehtelevat. Älä siis yritä väittää meille, että sinä ja miehesi olette ainoita poikkeuksia maailmassa.

Yhteistyössä