Sinisilmäiset vaimot kuvittelevat miestensä olevan uskollisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo minäkin

Vieras
Olen törmännyt useampaan parisuhteessa olevaan mieheen, jotka pettävät vaimojaan ja kumppaneitaan säännöllisesti. Miehillä on sekä irtosuhteita että vakihoitoja. Kulissit ovat pystyssä, eikä kukaan uskoisi kunnollisen perheenisän käyvän vieraissa, ei edes oma vaimo. Kyllä teitä/meitä hölmöjä on helppo höynäyttää.

Eniten huvittaa nämä suu vaahdossa miestensä uskollisuutta puolustavat naiset. Se, että vaimo on tyytyväinen parisuhteeseen ja seksielämään, ei tarkoita välttämättä sitä, että mieskin olisi. Ja vaikka olisikin, niin silti on mukava hakea vaihtelua välillä muualta. Toisaalta, mitä useampi vaimo kulkee laput silmillä, niin sitä helpompi on toteuttaa avioliiton ulkopuolisia huveja. Sama koskee avoliitossa eläviä ja erillään asuvia seurusteleviakin pareja.

Siis miehiä on kaikenlaisia. Mä uskon niin kauan kuin ei ole aihetta epäillä muuta. Siis syynään kyllä puhelimen tasaisin väliajoin, ehkä luen sähköpostinkin. Toistaiseksi ei mitään syytä epäillä.

Mä en aio elää elämääni siten että epäilen kaikkea, olen tuskallisen epäluuloinen ja mustasukkainen ja vahdin ja kyttään.

Pettäköön, sittenpähän tietää mitä menettää. Siihen asti mä nautin elämästä jota olen elänyt jo miltei parikymmentä vuotta. :)

Ihmisillä on kyllä ihan hemmetin outoja suhteita. Ite voin sanoa 100% varmuudella, että jos mies ei olisi tyytyväinen hän sanoisi sen. Me keskustellaan kaikesta mahdollisesta, eikä hän muutenkaan ole sellainen ihminen joka ei tohtisi tai kehtaisi sanoa miten asiat ovat. En kerta kaikkiaan alkuunkaan ymmärrä pitkiä suhteita, joissa asioita ei jaeta, tai niistä ei keskustella. Miten sellaisessa voi kukaan olla?

[QUOTE="vieras";29183242]Sä et kykenisi elämään reissumiehen puolisona. :D Olisit kauhusta jäykkänä ja sun elämä olis yhtä helvettiä pelkojen ja kuvitelmien keskellä. :D[/QUOTE]

Miten niin? Mistä tiedät, kuinka paljon mieheni reissaa? Eikä minun maailmaani kaataisi, vaikka mies joskus haksahtaisikin käymään vieraissa.

[QUOTE="aapee";29183364]Miten niin? Mistä tiedät, kuinka paljon mieheni reissaa? Eikä minun maailmaani kaataisi, vaikka mies joskus haksahtaisikin käymään vieraissa.[/QUOTE]

Ei sun mies mua kiinnosta. Sä kyllä olet olet aika huolissas muiden miehistä ja niiden mahdollisista tekemisistä ja yrität kylvää epäilystä. Se on ihan huuhaa laji ja oikea energiasyöppö. Ei kannata alkaa viljelemään. :D

Täytyy kompata edellistä, että en arvosta naiiveille puolisoille naureskelua. Se ei kenenkään oloa paranna tai luottamusta vähennä.

Minäkään en aio elää elämääni jatkuvassa murheessa ja pelossa. Minä tunnen mieheni siten, että tiedän hänen tietävän ja ymmärtävän, mitä menettää jos pettää. Loppu on hänen käsissään, ei minun (siis tietysti suhteen hyvinvointi on myös minusta ja teoistani kiinni, mutta pettäminen on kiinni pettäjästä, ei puolisosta).

En myöskään haluaisi olla pahanilmanlintu, aina kuiskimassa toisten (yleensä onnellisten) ihmisten korviin että kyllä se sinunkin miehesi, usko pois, odotahan vaan, älä ole sinisilmäinen... tällainen vaikuttaa epävarman ihmisen puheelta ja sellaisen, joka oikein toivoo toisille pahaa.

• Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
[QUOTE="Vieras";29183256]Siis miehiä on kaikenlaisia. Mä uskon niin kauan kuin ei ole aihetta epäillä muuta. Siis syynään kyllä puhelimen tasaisin väliajoin, ehkä luen sähköpostinkin. Toistaiseksi ei mitään syytä epäillä.[/QUOTE]

Ja syynä luurin ja meilin syynäämiseesi on mikä, jos kerran ei ole syytä epäillä?

[QUOTE="vieras";29183582]Ja syynä luurin ja meilin syynäämiseesi on mikä, jos kerran ei ole syytä epäillä?[/QUOTE]

Syynä on tietysti sen luottamuksen aikaansaaminen. Varma on aina varmaa ja luottamus syntyy nimenomaan varmuudesta. :xmas:

Yhteistyössä