Sinisilmäiset vaimot kuvittelevat miestensä olevan uskollisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ymmärrä miten monet naiset arvioivat miehensä pettämistä vain mieheltään saaman tiedon pohjalta. Ok, niin pitää tehdäkin eikä pidä jo valmiiksi teilata kaikkia varmuuden vuoksi pettäjiksi, mutta jostain se 50 % petturimiehistä koostuu, eli joukossa on palstamammojen miehiä. Kuulostaa naiivilta semmoinen "Ei mun mies petä. Kun se eilenki sanoi mulle niin. Se on kiltti. "

Uskokaa niitä prostituoituja plus niitä jotka on olleet mukana reissuissa, jne.

No tätä kyllä ihmettelen minäkin. Siis kyllähän luottaa kannattaa ja pitääkin, mutta sen pitäisi kyllä lähteä ihan itsestä ja omista tuntemuksista, eikä siitä, että "mies sanoi, ettei se petä". Keitä nämä tyypit sitten kuvittelevat niiden pettäjien olevan ja mitä he luulevat, näiden pettäjien sanovan vaimoilleen?

No, just joo. Mekin vaan ollaan just siitä syystä kimpassa että voidaan pettää ja valehdella toisillemme kun ei meillä muutakaan tekemistä ole :D

Ja tässäkin on äärettömän hyvä pointti (tänään peesailen kaikkia :)). Mikähän ihme siinäkin on, että parisuhteen oletetaan pääasiassa olevan sitä, että siinä kärsitään ja siitä halutaan pois. Ainakin miesten osalta. Vaimothan ovat niin sietämättömiä. Mutta kuitenkin se peppupanoon suostuva baarituttavuus on parasta mitä voi olla.

Kyllä aika paljon tiedän, hänen pomonsa voi rangaista jos valehtelee.
=)

Pomo rankaisee jos miehes valehtelee sulle? :D Tässä ketjussa on nyt ehdottomasti kuultu typerimmät perustelut. "mun mies ei voi pettää mua kun se pelkää paskaa ja mulla ei oo persreikää mut muilla on", "mun mies ei valhetele mulle koska se on kertonut mulle niin", "mun mies ei halua muite kun mäkään en halua" ja "jos mun mies valehtelee mulle niin sen pomo rankasee sitä". Ahahahahaha, yritättekö te tappaa mua nauruun vai mitä? :laugh:

• Tykkää
Reactions: Isämies
[QUOTE="aapee";29186558]Sellainen esimerkiksi, joka on tyytyväinen omalta osaltaan nykyisenlaiseen seksielämään, eikä halua sellaista seksielämää kuin mies toivoo.[/QUOTE]
Ei se silti ole hyvä suhde, jos oikeasti toinen ei suostu edes keskustelemaan.

Puoliso A: "Mua vähän vaivaa se, että meidän suhteessa ei ole ollenkaan X:ää."
Puoliso B: "Ai. No ei mua ei vaivaa, mä olen tyytyväinen näin. Ei tästä tarvii sen enempää jauhaa."

Ja sit se keskustelu oli siinä? Ei hemmetti.

[QUOTE="aapee";29186839]Puhu vain omasta puolestasi. Miehesi valehteluista sinä et tiedä mitään.[/QUOTE]

Sua on taidettu loukata todella pahasti.:|

Olen pahoillani puolestasi.:hug:

Rehellisiäkin ihmisiä löytyy!:) Ehkä tämän tietäminen helpottaa oloasi tulevaisuudessa.:hug:

Ilolinnun asiakaskunta kun on tiettyä porukkaa, siellä on varmasti niitä kilttejä perheenisiä "joista kukaan ei uskoisi". Mutta paljon on niitä selkärankaisia miehiä, ja paljon on myös miehiä jotka eivät huoriin menisi vaikka puutteessa olisi. Tiedän liudan miehiä jotka pitävät kyseistä ammattia halveksittavana ja yleensä nämä miehet ovat juuri sellaisia että pillua irtoaa ilmaiseksi ihan omin avuin esim. baarista. Tästä voisi sitten heittää vastavedon prostille, ei mahda asiakaskunta olla aina ihan komeimmasta päästä? ;)

Vaikka minulla ei todellakaan ole minkäänlaista tarvetta puolustella huorissa käyviä miehiä, niin tuossa yllä kyllä puhuvat tiedon sijaan vahvat ennakkoluulot. Se, kuinka hyvin sitä ilmaista *illua lohkeaa, ei kyllä korreloi lankaan sen kanssa, kuka käy huorissa ja kuka ei. Ellei se kuulostaisi tahalliselta provokaatiolta, niin sanoisin, että parisuhdeseksi, baaripokat ja huorissa käynti vastaavat kaikki hiukan erityyppiseen tarpeeseen...

Kuka tahansa voi pettää, kukaan ei tiedä 100% varmuudella vaikka kuinka niin väittäisi, mutta silti on paljon onnellisia pareja jotka eivät edes haikaile vieraita vaikka kyyniset ja katkerat petetyt/hupakot näin väittää.

Nyt unohdat ne muutamat tähän ketjuun ilmoittautuneet, joiden puolisot eivät koskaan eivätkä missään olosuhteissa voisi pettää.

Viimeksi muokattu:
En ymmärrä miten monet naiset arvioivat miehensä pettämistä vain mieheltään saaman tiedon pohjalta. Ok, niin pitää tehdäkin eikä pidä jo valmiiksi teilata kaikkia varmuuden vuoksi pettäjiksi, mutta jostain se 50 % petturimiehistä koostuu, eli joukossa on palstamammojen miehiä. Kuulostaa naiivilta semmoinen "Ei mun mies petä. Kun se eilenki sanoi mulle niin. Se on kiltti. "

Uskokaa niitä prostituoituja plus niitä jotka on olleet mukana reissuissa, jne.

miksi sä haluat saada naiset epäilemään miehiään? ehkä juuri nuo naiset on niitä joita EI petetä, juuri ne naiset kirjoittaa tähän ja haluaa puolustaa miehiään joilla ei ole syytä epäillä pettämistä. niinhän säkin luulet että just sun mies ei petä? miksi just mies olis kunnollinen, ja muiden ei? todellakin on miehiä jotka ei petä, vähintään puolet miehistä. ja kyllä useimmiten vaimo miehensä parhaiten tuntee ja tietää pettääkö mies. paremmin kuin joku katkera vieras palstalainen... ei edes mun kanssa ole kaikki miehet pettäneet vaimojaan, vaikka mä olen kaunis ja olen saanut monta miestä lankeamaan. mutta en kaikkia! :(

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29186972:
Ja tässäkin on äärettömän hyvä pointti (tänään peesailen kaikkia :)). Mikähän ihme siinäkin on, että parisuhteen oletetaan pääasiassa olevan sitä, että siinä kärsitään ja siitä halutaan pois. Ainakin miesten osalta. Vaimothan ovat niin sietämättömiä. Mutta kuitenkin se peppupanoon suostuva baarituttavuus on parasta mitä voi olla.

Joku onnistunut elämänsä aikana tapaamaan tämän pallon pienimunaisimmat miehet :D

Kuka siinä häviää, jos uskon mieheni olevan uskollinen ja hän uskottelee minulle olevansa uskollinen, mutta ei ole todellisuudessa ole? Minusta se pettäjä on se luuseri, ei se rakastava ja hyväuskoinen puoliso.

• Tykkää
Reactions: Data
Keskustelun hienous onkin juuri siinä että apkin kuulee uusia asioita, kuten esim. Kohdallamme tuon pomo rankaisee valehtelusta, kuten hän tekee myös muistakin asioista jotka eivät mene "mieliksi". =) Elämän ihmeellisiä asioita.

Yhteistyössä