Sinisilmäiset vaimot kuvittelevat miestensä olevan uskollisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mun mies avaisi suunsa ja sanoisi ettei ole tyytyväinen parisuhteeseemme ja haluaisi muutosta niin kaikkeni tehtävissä olevan kyllä tekisin. Olen pahoillani jos teillä ei näin ole.

sallinet että epäilen

ajatellaampa vaikka että mies ilmoittais että häntä ei oikein nuot kotityöt niinkuin siivoaminen ja sen sellainen kiinnosta niin veikkaampa että tästä maasta ei löydy montaakaan naista joka tyynesti toteais että tietenkään sun ei tartte jos et haluu

Avioliiton ja parisuhteen on perustuttava luottamukselle ja avoimuudelle. Yksinkertaisesti. Ja aina se ei ole helppoa, eikä kuulukkaan olla. Jotkut pettää, jotkut ei. Tästä asiasta ei voi tehdä yleistyksiä ja se on jokaisen pariskunnan sisäinen ongelma. Ja pariskunnat ratkaisevat asiat omalla tavallaan. Ongelmiin jokainen reagoi omalla tavalla - joku manaa ja mouhoo facessa ja keskustelukanavilla, joku ei puhumitään ja vetää perskännit lähibaarissa naapurin rouva kaunalossa. Mutta katkerax ei kannata ryhtyä. Eikä elää omaa elämäänsä kyttäämällä muita. Silloin jää hieman se omaan elämään panostaminen huonolle huomiolle eikä varmasti ole kivaa. Puolison tehtävä ei ole tehdä toisen elämää hyväksi, siinä voi vain auttaa halutessaan. Jokaisen pitää itse tehdä elämästään hyvä.

Hulluksi tulisi jos pitäisi jatkuvasti elämänkumppaniaan epäillä ja pitää todennäköisenä sitä että tämä pettää. Mikä itu siinä olisi sitten koko hommassa? Mä en vahtaa, en syytä enkä kyttää ennen kuin oikeasti aihetta olisi.
En usko että onnellinen ihminen pettää. Aidosti onnellinen.

Varmaan todennäköisyys on kuitenkin aika paljon suurempi kuin silloin, jos sitä suuta ei avaa? Vaikka nyt haluaisikin olla pessimistinen, niin tätä ei kukaan voi kieltää.

Olet epäilemättä oikeassa. Näin miehenä sitä avautumista pitää vaan oppia vähän säätelemään, ettei vaan ihan ruikuttajaksi leimaudu...

:attn:Ja tuo ruikutus-pointti on sitten opittu palstalta, ei omasta parisuhteesta. Joku tästä kuitenkin kohta mainitsisi...:attn:

Viimeksi muokattu:
sallinet että epäilen

ajatellaampa vaikka että mies ilmoittais että häntä ei oikein nuot kotityöt niinkuin siivoaminen ja sen sellainen kiinnosta niin veikkaampa että tästä maasta ei löydy montaakaan naista joka tyynesti toteais että tietenkään sun ei tartte jos et haluu

Eli yhtäkkiä parisuhteen nimissä saakin pyytää kohtuuttomia?? En alunperinkään olisi mennyt naimisiin kusipään kanssa joka kertoisi olevansa tyytymätön parisuhteeseensa koska joutuu tekemään kotitöitä. Ja jos olisin niin toivoisinkin että pettäisi jotta pääsisin hänestä eroon.

Luulin kommentoivani asiaa olemassa olevan parisuhteeni kautta, en kuviteltujen, ja tahallaan kärjistettyjen, esimerkkien kautta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29183604:
Syynä on tietysti sen luottamuksen aikaansaaminen. Varma on aina varmaa ja luottamus syntyy nimenomaan varmuudesta. :xmas:

Aika erikoista, minulle toisen puhelimen ja säpon kyttääminen on päinvastoin merkki melkoisesta epävarmuudesta ja epäluottamuksesta.

Samat havainnot aloittajan kanssa. Tosin naiset varmaan pettävät yhtä paljon, mutta peittävät jälkensä paremmin. Nimittäin miesporukoissa puolisoitaan pettävät miehet saavat osakseen vaan myhäilyjä ja hyväntahtoisia on se aikamoinen -toteamuksia. Pettävän naisen taas leimaavat huoraksi niin naiset kuin miehetkin.

Miehet ovat sitä paitsi lojaaleja toisilleen, naiset taas alkavat heti miettiä käräyttämistä, juoruilevat sinne ja tänne ja ovat niin moraalivartijaa että. Miehet voivat siis melko avoimesti sivuseikkailujaan harrastaa, naisten on paras pitää nämä asiat tasan omana tietonaan. Poikkeuksia on varmasti suuntaan ja toiseen, mutta yleensä näin.

• Tykkää
Reactions: Echo
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29183636:
Olet epäilemättä oikeassa. Näin miehenä sitä avautumista pitää vaan oppia vähän säätelemään, ettei vaan ihan ruikuttajaksi leimaudu...

:attn:Ja tuo ruikutus-pointti on sitten opittu palstalta, ei omasta parisuhteesta. Joku tästä kuitenkin kohta mainitsisi...:attn:

Niin no, voishan nainenkin sanoa yhtähyvin, ettei viitsis enää tehdä tuokaa eikä siivota. Tuskin olis yhtään sen parempi vastaanotto asialla.

Eli yhtäkkiä parisuhteen nimissä saakin pyytää kohtuuttomia?? En alunperinkään olisi mennyt naimisiin kusipään kanssa joka kertoisi olevansa tyytymätön parisuhteeseensa koska joutuu tekemään kotitöitä. Ja jos olisin niin toivoisinkin että pettäisi jotta pääsisin hänestä eroon.

Luulin kommentoivani asiaa olemassa olevan parisuhteeni kautta, en kuviteltujen, ja tahallaan kärjistettyjen, esimerkkien kautta. ;)

yritän tässä vaan tuoda tätä problematiikkaa esille esimerkkien valossa...

kuvitellaampa vaikka että mulla olis joku salainen perversio ja miettisin kovasti, onko tuo syntinen asia vaimon mielestä ihan OK vai olisiko se peräti kohtuuton

jos en puhu asiasta halaistua sanaa niin silloin tietenkään tuo asia jää omiin ajatuksiini mutta siitä ei ainakaan synny riitaa

jos taas nostan kissan pöydällä niin X% todennäköisyydellä vaimo innostuu siitä ja sanoo että OK, todennäköisyydellä Y% hän sanoo että ei kiitos mutta ei suutu ja todennäköisyydellä Z% hän vetää herneen nokkaan ja sanoo että aivan kohtuuton vaatimus, hyi häpeä senkin wanha pervo

[QUOTE="vieras";29183643]Aika erikoista, minulle toisen puhelimen ja säpon kyttääminen on päinvastoin merkki melkoisesta epävarmuudesta ja epäluottamuksesta.[/QUOTE]

Äläs nyt? Onko noin? :xmas:

[QUOTE="vieras";29183242]Sä et kykenisi elämään reissumiehen puolisona. :D Olisit kauhusta jäykkänä ja sun elämä olis yhtä helvettiä pelkojen ja kuvitelmien keskellä. :D[/QUOTE]

Mun täytyy sanoa että ne reissumiehet jotka nyt äkkiseltään tulevat mieleeni, pettävät vaimojaan. No, ovat raamikkaita ja supliikkeja eli tämä ei koske kaikkia reissumiehiä, mutta nämä mun tuntemat pettävät.
Ja koskaan en ole kuullut mitään positiivista
-miesporukan Tallinnan reissusta
-miesporukan Thaimaan reissusta
-miesporukan Levin reissusta
-YK-joukoista.

Piste.

yritän tässä vaan tuoda tätä problematiikkaa esille esimerkkien valossa...

kuvitellaampa vaikka että mulla olis joku salainen perversio ja miettisin kovasti, onko tuo syntinen asia vaimon mielestä ihan OK vai olisiko se peräti kohtuuton

jos en puhu asiasta halaistua sanaa niin silloin tietenkään tuo asia jää omiin ajatuksiini mutta siitä ei ainakaan synny riitaa

jos taas nostan kissan pöydällä niin X% todennäköisyydellä vaimo innostuu siitä ja sanoo että OK, todennäköisyydellä Y% hän sanoo että ei kiitos mutta ei suutu ja todennäköisyydellä Z% hän vetää herneen nokkaan ja sanoo että aivan kohtuuton vaatimus, hyi häpeä senkin wanha pervo

Ok, leikitään. Loppuisko sun parisuhde siihen jos vaimo ei suostuisi? Tai menisitkö etsimään jonkun joka siihen suostuisi? Siitähän tässä puhutaan.

ja taas mennään.....

Joillain nyt vain sattuu olemaan sellainen parisuhde, ettei pettämisille ole tarvetta. Jos mies on jo unelmiensa naisen kanssa, miksi ihmeessä hän haikailisi toisia?

Nää jotka tällasia höpöttää, taitavat itte olla sellaisessa parisuhteessa ettei mies ole tyytyväinen ja jatkuvasti saa epäillä pettämistä.

Mun ei ole tarvinnut kertaakaan edes miettiä moista, koska tiedän 100% varmuudella että mieheni ei pettäisi, vaikka tietäisi ettei ikinä koskaan milloinkaan jäisi siitä kiinni ja se toinen nainen tulis pimppi paljaana hänen naamansa eteen eikä ite tarttis tehä sen vieraan pesän eteen yhtään mitään.

Jotkut miehet nyt vain on sellaisia, ettei se seksi kiinnosta tuiki tuntemattoman kanssa, vaan pitää olla tunteita. Jos rakastaa omaa puolisoaan, niitä tunteita ei ole kuin tätä omaa puolisoaan kohtaan.

Kannattaa ihan oikeasti etsiä itselleen sellainen parisuhde, ettei tarvitse tuollaista epäillä ja vieläpä olettaa, että kaikki parisuhteet on samanlaisia.

Ok, leikitään. Loppuisko sun parisuhde siihen jos vaimo ei suostuisi? Tai menisitkö etsimään jonkun joka siihen suostuisi? Siitähän tässä puhutaan.

nyt sä siirryit jo seuraavaan aiheeseen

käsitelläämpä ensin loppuun tämä että onko varmaa että salaiset toiveensa kannattaa aina tuoda esille vai voiko joskus olla viisaampaa pitää turpansa kiinni

[QUOTE="vieras";29183710]Mites miesten Tukholman, Kanarian saarten tai Ylläksen reissujen kanssa on, pitäisikö niistä huolestua?[/QUOTE]

Ai katos, jäi listasta. No ei sielläkään pitsinnypläystä harrasteta.
Mutta ehkä Thaikuissa on helpompaa kaivaa ne prostituoidut esille kuin Tukholmassa.

Yhteistyössä