Kysykää mitä vain 24 vuotiaalta mieheltä

  • Viestiketjun aloittaja 24vmies
  • Ensimmäinen viesti
faktoittaja vanhempi
En kysy, vaan kerron:

24-vuotiaana viimeistään tulee tunne, että "hitto mä vanhenen". Siitä muistuttaa vaikka se tosiasia, että 18-vuotiaana pidit 24-vuotiasta jo selvästi vanhempana, koska sehän pääsee jo jokaiseen baariinkin. Ällös silti murehdi, sillä olet ihan oikean aidosti tosi nuori. Elä siis vailla vielä pelkoa vanhenemisesta.

24-vuotiaana olisi hyvä tietää jo vähän oman elämänsä suuntaa. Älä ota tästäkään stressiä, sillä kuulethan siitä jatkuvasti joltain sukulaiselta tai perheeltä. Jos et ole vielä omalla alallasi, niin ala suunnittelemaan tosissasi sitä. Älä herää kolmekymppisenä enää samojen murheiden alla.

24-vuotiaana alat viettää "kreisibailauksen" viimeisiä vuosia. Mietipä, että jos keskimäärin ihminen aloittaa "päätä-vaille" bailauksen siinä 17-vuotiaana, siitä on sinulla jo 7 vuotta. Jos tästä mennään sama aika eteenpäin, sinä olet 31-vuotias. Toisinsanoen aikaa on, mutta viimeisiä vuosia viedään.

24-vuotias miettii nyt tai kohta ensi kertaa sitä faktaa, että joskus pitää olla perhe. Lapsi tai ex-avovaimo ei sitä tee, kuten moni tietää. Jostain pitää löytää se joku kenen kanssa on ikuisesti. Sitä kannattaa miettiä ja jos hänen kanssaan on nyt -> pidä siitä oikeasti kiinni. Jos sitä ei ole vielä löytynyt, hänen etsimisensä pitää alkaa ottaa vakavammin. Pelkkä yhden yön kiva ei riitä kun vanhenee. Kohta vanhemmiten sitäkään kun ei saa kuin rahalla.
 
kfslf
Mä ihmettelen miten niin monet nuoret tai nuorehkot ihmiset eivät käytä ehkäisyä ja sitten tuleekin vahinkolapsia just sellasiille ihmisille joiden ei pitäis lapsia kasvattaa tai teetetään useita abortteja. Mietin vaan että MIKSI. Oliko teidän lapsi seurausta siitä ettei ehkäisyä ollut ollenkaan tai sitä ei käytetty oikein ja jos oli niin miksi ei käytetty?
 
"..."
Mä ihmettelen miten niin monet nuoret tai nuorehkot ihmiset eivät käytä ehkäisyä ja sitten tuleekin vahinkolapsia just sellasiille ihmisille joiden ei pitäis lapsia kasvattaa tai teetetään useita abortteja. Mietin vaan että MIKSI. Oliko teidän lapsi seurausta siitä ettei ehkäisyä ollut ollenkaan tai sitä ei käytetty oikein ja jos oli niin miksi ei käytetty?
No siinäpä sulle mietittävää :D
 
Olen vanha lapsi. Petra Pannu. 33 täytän pian. Ei vaan ole koskaan ollut tunnetta siitä, kun mikään ei tunnu erilaiselta kuin nuorena.


Nyt löyty sielun sisko! Mä tunnen just noin samallai ku sä, vaikka oon sua 5-vuotta vanhempi:)

Missäköhän kohtia meillä viiraa;)

On joskus ollu mielessä, et kuinkahan vanhaks sitä pitää elää, jotta tuntee olevansa aikuinen, eikä tämmönen ikuinen Peppi Pitkätossu...
 
kfslf
[QUOTE="...";29165828]No siinäpä sulle mietittävää :D[/QUOTE]

On joo mietittävää kun säälittää kovasti ne lapset jotka joutuvat kärsimään vanhempiensa tyhmyydestä.

Toivottavasti ap osaa valottaa omaa ajatusmaailmaansa tämän asian suhteen niin ei tartte enää ehkä niin paljon miettiä asiaa.
 
24vmies
Mä ihmettelen miten niin monet nuoret tai nuorehkot ihmiset eivät käytä ehkäisyä ja sitten tuleekin vahinkolapsia just sellasiille ihmisille joiden ei pitäis lapsia kasvattaa tai teetetään useita abortteja. Mietin vaan että MIKSI. Oliko teidän lapsi seurausta siitä ettei ehkäisyä ollut ollenkaan tai sitä ei käytetty oikein ja jos oli niin miksi ei käytetty?
Olin siinä uskossa että raskaaksi tuleminen ei ole mahdollista. Eipä muija nyt suoraan valehdellutkaan mut tyhmä naiivi ja sinisilmäinen olin :) Varmaan tiedät että mikään ehkäisy ei 100% varma ole.
 
24vmies
"..."
On joo mietittävää kun säälittää kovasti ne lapset jotka joutuvat kärsimään vanhempiensa tyhmyydestä.

Toivottavasti ap osaa valottaa omaa ajatusmaailmaansa tämän asian suhteen niin ei tartte enää ehkä niin paljon miettiä asiaa.
Ai lapset joutuu automaattisesti kärsimään jos isä on 24 vuotias? Ihan täyspäiseltä tämä ketjun aloittaja vaikuttaa.

Eri asia on erolapset, mutta ehkäisy tai sen puute ei liity siihen millään tavalla. Itse olen oman lapseni saanut suunnittelematta 12 vuotta sitten, enkä ole päivääkään katunut. Voi minkä persoonan maailma olisi menettänyt, jos mieheni siittiö olisikin uinut kortsuun :D
 
24vmies
Alkuperäinen kirjoittaja keski-ikää pukkaa;29165960:
Minkä ikäinen on vanhin nainen, jonka kanssa voisit kuvitella harratavasi seksiä? Entä vanhin, jonka kanssa voisit olla parisuhteessa?
Ikä on minusta todellakin vain numero, seksin harrastaminen riippuu siitä koenko mitään seksuaalista vetoa ko. naiseen.. johonkin 45-50v. vetäisin rajan.

Parisuhdemielessä 30-35v. voisi ajatella että vielä on yhteisiä juttuja ja kasvetaan ja vanhetaan suurin piirtein yhtäaikaa.
 

Yhteistyössä