Saako tuohon clearomisaattoriin vaihdettua sisuskaluja? Näitä tarkoitan innokin iClear30 atopMiulla on tämä, kaverin suosittelemana, ja loistavasti toimii. Kaveri tuota suositteli kun uuden sähkiksen hankinta oli työn alla.
Ei ole kokemusta noista. Nikotiininesteitähän niissä ei ole.Entä löytyykö kellään kokemuksia näistä sähkiksistä mitä myydään ihan kaupassa?
Esim meidän K-kaupasta saa ostettua jotain sähkiksiä,en sen tarkemmin niitä katsellut,mutta näin kassalla niitä olevan...Vai onko ne jotain huonompia,kuin nuo mitkä voi tilata?
Mulla ei siis ole minkäänlaista kokemusta sähkötupakasta,mutta kiinnostais kovin...
Pystyyköhän sähkötupakan avulla irtautumaan röökistä...?
Nyt tilasin samalla vain 30ml pullon nestettä sekä yhden vaihtohöyrystimen..Olisko pitäny muutaki? en tajuu niinku mittää noista, menin vaan tuon sivun neuvojen mukaaHyvä valinta. Saat siihen varaosiakin.
Eiku mähän tilasinki just ton..Mikä se vaihtohöyrystin sitte onPärjäät kyllä noilla. Tilaa sitten toisen kerran clearoon vaihdettavia atopäitä, niitä saa olla useampikin varalla.
innokin iClear16 atop
Mullakin oli toi mut alko vuotaa ihan sikana (ei oo mikään maailman ihanin kokemus) , niin tilasin uuden tämänMiulla on tämä, kaverin suosittelemana, ja loistavasti toimii. Kaveri tuota suositteli kun uuden sähkiksen hankinta oli työn alla.
Älkää ikinä tilatko Paul saaren romuja. Suurin vitsi höyrytteliöiden parissa. ..Alkuperäinen kirjoittaja höyrystelijä;30800788:Mullakin oli toi mut alko vuotaa ihan sikana (ei oo mikään maailman ihanin kokemus) , niin tilasin uuden tämän
Toi on hyvä ku pystyy säätää volttimäärää, joka siis vaikuttaa siihen nikotiininesteen maun vahvuuteen, kurkkutuntumaan ja höyryn määrään.
Aika pitkä toimitusaika, elektrosavusta saa seuraavaksi päiväksi. Jos tilaan ajoissa (esim aamupäivällä) niin on seuraavana päivänä jo perillä.Mä tilaan aina PaulSaarelta asiakaspalvelun ja nopeen toimituksen takia (noin 3 päivää). Mä oon käyttänyt aikasemmin paulin F1 sähkötupakkaa mutta nyt tilasin power sähköröökin.
Mulle on aivan sama mitä tarroja tuotteissa on, kunhan tulee perille. Melkein kaikkihan nykypäivänä on valmistettu kiinassa, niin mitä väliä sillä on?
Tsekkailin ton elektrosavun hintoja, en ole valmis maksamaan yhden päivän nopeemmasta tuotetoimituksesta vajaata 20. Taidanpa pysyy uskollisesti PaulSaaren asiakkaana.Alkuperäinen kirjoittaja 3v höyrytellyt;30811892:Aika pitkä toimitusaika, elektrosavusta saa seuraavaksi päiväksi. Jos tilaan ajoissa (esim aamupäivällä) niin on seuraavana päivänä jo perillä.