Sähkötupakoitsijoita? Neuvokaa, millainen ois paras ja mistä kannattaa tilata

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
kysymys
Entä löytyykö kellään kokemuksia näistä sähkiksistä mitä myydään ihan kaupassa?
Esim meidän K-kaupasta saa ostettua jotain sähkiksiä,en sen tarkemmin niitä katsellut,mutta näin kassalla niitä olevan...Vai onko ne jotain huonompia,kuin nuo mitkä voi tilata?

Mulla ei siis ole minkäänlaista kokemusta sähkötupakasta,mutta kiinnostais kovin...
Pystyyköhän sähkötupakan avulla irtautumaan röökistä...?
 
minulla on
Entä löytyykö kellään kokemuksia näistä sähkiksistä mitä myydään ihan kaupassa?
Esim meidän K-kaupasta saa ostettua jotain sähkiksiä,en sen tarkemmin niitä katsellut,mutta näin kassalla niitä olevan...Vai onko ne jotain huonompia,kuin nuo mitkä voi tilata?

Mulla ei siis ole minkäänlaista kokemusta sähkötupakasta,mutta kiinnostais kovin...
Pystyyköhän sähkötupakan avulla irtautumaan röökistä...?
Ei ole kokemusta noista. Nikotiininesteitähän niissä ei ole.

Tuolla on paljon tietoa, myös foorumi. Sähkötupakkatietoa | e-Savuke.com
 
Nap
Juu ei kannata marketista ostaa, mieheni osti kaksi erilaista, molemmat hajosivat alle kahteen viikkoon, ja muutenkin olivat aika hempuloita vehkeitä, tuntuivatkin ihan leluilta.

kannattaa siis siihen samaan hintaan tilata vaikka tuo miun mainitsema tuolta puffilta, saapahan sitten laitettua palautetta jos joku osa ei toimi tai menee nopeasti rikki.
 
minulla on
[QUOTE="a p";29159037]Nyt tilasin samalla vain 30ml pullon nestettä sekä yhden vaihtohöyrystimen..Olisko pitäny muutaki? en tajuu niinku mittää noista, menin vaan tuon sivun neuvojen mukaa :)[/QUOTE]

Pärjäät kyllä noilla. Tilaa sitten toisen kerran clearoon vaihdettavia atopäitä, niitä saa olla useampikin varalla.
innokin iClear16 atop
 
CE5 purettava klearomisaattori 510 kierteellä


Tämä on toiminut hienosti, ja jos lanka palaa, tähän saa vaihdettua uuden kärjen.
Kärkiä myydään erikseen.

Akkuja olen kokeillut todella monia. Olen todennut tämän yksinkertaisimman parhaaksi. Se on todella kestävä ja edullinen. Ainoa akku mikä on kestänyt käytössä n. vuoden.

EGO akku 1100 mAh
 
"Reiska"
Kannattaa hakea vaikka Tokmannista 50 metrin kieppi MMJ3*1,5:tä. Se laitetaan sitten sivuleikkureilla noin 10 cm pätkiksi. Kun tuon kiepin on poltellut, niin varmaan pahin tupakanhimokin on laantunut.
 
höyrystelijä
Miulla on tämä, kaverin suosittelemana, ja loistavasti toimii. Kaveri tuota suositteli kun uuden sähkiksen hankinta oli työn alla.
Mullakin oli toi mut alko vuotaa ihan sikana (ei oo mikään maailman ihanin kokemus) , niin tilasin uuden tämän

Toi on hyvä ku pystyy säätää volttimäärää, joka siis vaikuttaa siihen nikotiininesteen maun vahvuuteen, kurkkutuntumaan ja höyryn määrään.
 
"ccc"
Alkuperäinen kirjoittaja höyrystelijä;30800788:
Mullakin oli toi mut alko vuotaa ihan sikana (ei oo mikään maailman ihanin kokemus) , niin tilasin uuden tämän

Toi on hyvä ku pystyy säätää volttimäärää, joka siis vaikuttaa siihen nikotiininesteen maun vahvuuteen, kurkkutuntumaan ja höyryn määrään.
Älkää ikinä tilatko Paul saaren romuja. Suurin vitsi höyrytteliöiden parissa. ..
 
alifani
[QUOTE="ccc";30802288]Älkää ikinä tilatko Paul saaren romuja. Suurin vitsi höyrytteliöiden parissa. ..[/QUOTE]

Totta,tuotteet ovat halpoja kiinalaisia joihin on lätkästy paulin tarrat ja lisää hintaa triplat :)
Jos ei kiirusta ole niin kannattaa tilata esim aliexpress.com
 
Mä tilaan aina PaulSaarelta asiakaspalvelun ja nopeen toimituksen takia (noin 3 päivää). Mä oon käyttänyt aikasemmin paulin F1 sähkötupakkaa mutta nyt tilasin power sähköröökin.

Mulle on aivan sama mitä tarroja tuotteissa on, kunhan tulee perille. Melkein kaikkihan nykypäivänä on valmistettu kiinassa, niin mitä väliä sillä on?
 
3v höyrytellyt
Mulla on tää

http://www.puff.fi/aspire-nautilus-bvc-bottom-vertical-coil-afc-clearomisattori-1618ohm-lasiputkella-p-1264.html

ja laite on tää

http://suomeksi.arizona.mycashflow.fi/product/745/cloupor-mini
 
3v höyrytellyt
Mä tilaan aina PaulSaarelta asiakaspalvelun ja nopeen toimituksen takia (noin 3 päivää). Mä oon käyttänyt aikasemmin paulin F1 sähkötupakkaa mutta nyt tilasin power sähköröökin.

Mulle on aivan sama mitä tarroja tuotteissa on, kunhan tulee perille. Melkein kaikkihan nykypäivänä on valmistettu kiinassa, niin mitä väliä sillä on?
Aika pitkä toimitusaika, elektrosavusta saa seuraavaksi päiväksi. Jos tilaan ajoissa (esim aamupäivällä) niin on seuraavana päivänä jo perillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 3v höyrytellyt;30811892:
Aika pitkä toimitusaika, elektrosavusta saa seuraavaksi päiväksi. Jos tilaan ajoissa (esim aamupäivällä) niin on seuraavana päivänä jo perillä.
Tsekkailin ton elektrosavun hintoja, en ole valmis maksamaan yhden päivän nopeemmasta tuotetoimituksesta vajaata 20€. Taidanpa pysyy uskollisesti PaulSaaren asiakkaana. :)
 
finnn
http://www.aliexpress.com/item/New-Arrivals-Big-Capacity-2200mah-EGO-1-week-Battery-For-ego-II-ego-II-electronic-cigarette/32241930800.html
Tollanen akuksi.
Ja nesteet vaikka finnvapelta.
 

Yhteistyössä