Mitä isänpäivälahjoja teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo-Rakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omalle isälleni ostan kahvinkeittimeen yhden uuden osan. Se on ollu rikki jo vaikka kuinka kauan, teipattuna ja liimattuna :D.
Mutta miehelle.. minen tiedä! Paniikki alkaa jo pian iskeä ku en keksi mitää jännää..:(
Lapsosen kanssa askarellaan kaikille jotain :)

[QUOTE="vieras";29147022]Joo :)

Vielä enemmän helpottaisi, jos jättäisit maailman siitä pois :D Mutta kuten sanottu, se miten käytät sanoja kertoo sinusta niin paljon.[/QUOTE]

Sinua pukisi kanssa paljon enemmän sellainen pilkunnussimattomuus. :) Ja riisu tuo ylimääräinen ilkeily hyvänmielen ketjussa pois :)

[QUOTE="vieras";29147098]Anteeksi. En tarkoittanut asiaani tuollatapaa. Minua oikeasti kiinnosti, miksi käytit sitä sanavalintaa.

Saanko vielä vastata alkuperäiseen kysymykseesi?[/QUOTE]

Vastaan sinun kysymykseen; olen lajinsa lapsellinen, saatan sanoa vaikka että meillä on kyllä mualiman parraat penskat vaikka jokainen varmaan omiaan parhaina pitää ;)
Minä oon kuulemma maailman paras äiti vaikka välillä minusta ei sitten tippaakaan siltä tunnu. Se on puolitarkoituksellista liioittelua, vähän samaan tapaan kuin käsillä näytetään että nääääääääääiiiiiin paljo mää sinusta tykkään.

Ja ollos hyvä vain, vastaa ihmeessä. :)

Sori vain minunkin puolestani, minulla on taipumusta kiihtyä nollasta sataan mutta palaudun normileveleille yhtä nopeasti. ;)

Vastaan sinun kysymykseen; olen lajinsa lapsellinen, saatan sanoa vaikka että meillä on kyllä mualiman parraat penskat vaikka jokainen varmaan omiaan parhaina pitää ;)
Minä oon kuulemma maailman paras äiti vaikka välillä minusta ei sitten tippaakaan siltä tunnu. Se on puolitarkoituksellista liioittelua, vähän samaan tapaan kuin käsillä näytetään että nääääääääääiiiiiin paljo mää sinusta tykkään.

Ja ollos hyvä vain, vastaa ihmeessä. :)

Sori vain minunkin puolestani, minulla on taipumusta kiihtyä nollasta sataan mutta palaudun normileveleille yhtä nopeasti. ;)

*tykkää*

Miksei harmaat saa tykkäillä.. mur!

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Mietinnässä vielä. Ei oikein tarvitse mitään tällä hetkellä joten vaikeaa, todella vaikeaa. Vaimo-rakkaan kanssa elän samalla linjalla paras isä lapsillle ja siinä on kyllä meille syytä juhlaan.

• Tykkää

Vielä enemmän helpottaisi, jos jättäisit maailman siitä pois :D Mutta kuten sanottu, se miten käytät sanoja kertoo sinusta niin paljon.[/QUOTE]

Oletpa tympeä ja tyhmä tapaus. Kyllähän moni lapsikin voi sanoa, että "olet maailman paras isä!" tai "olet maailman paras äiti!". Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Ap:n mies on maailman paras isä ja mies hänen omalla perheelleen. Mun lapselle taas hänen isänsä on maailman paras.

Ihmeellisiä kireitä ämmiä tämä palsta täynnä kun tällaiseenkin ketjuun piti tulla veetuilemaan ja nussimaan välimerkkiä. Säälittävää. Ehkä kannattaisi hankkia elämä niin ei tarvitse takertua yhteen sanaan.

Vaatteita olen tykännyt ostaa. Espritin collegetakki olis hakusessa tänä vuonna. Lapset askartelee ja yhdessä leivotaan kakku. Mulle on luonnollista muistaa ihanaa puolisoani, hänen ansiostaan olen äiti. Omalle isälleni ostan perinteisesti jonkun kirjan.

• Tykkää
Mulla ei ole ollut tapana ostaa miehelle mitään, vaan omalle isälleni. Lapset on askarrelleet kerhossa/päiväkodissa jotain ja toki ollaan tehty yhdessä kakku. Nyt viime vuosina kun lapset ovat hiukan vanhempia, ollaan käyty yhdessä kaupoilla ja ovat saaneet valita jotain jonka minä maksan. Yleensä se on jotain ihan hullua, mutta olkoon jos lapsilla on syy haluta antaa se isälleen.
Tänä vuonna ajattelin kuitenkin tehdä poikkeuksen ja ostaa miehelle GTA V:n, kun tiedän että tahtoo sen. Ei vaan usko, että mulle on ihan sama jos se viettää pelin parissa muutaman päivän, eikä siksi osta sitä itse..
Oma isäni saa ehkä jonkun kirjan.

Voi jeesus sentään, eiköhän jokaiselle oma isi ole se maailman paras isi. Noin niinkuin yleensä. Vai haittaako kyseinen ilmaisu sinua, mitä laimeampi ilmaisu, sitä parempi? "Hyvää isänpäivää, olet yhtä tärkeä isi kuin naapurin isikin!"

Pekalle Pekan isi on maailman paras, Topille Topin isi on maailman paras, Liisalle Liisan isi on maailman paras isi, jne. Get it?

Oikeasti, miten voikin tällaisestaKIN asiasta palstamammat jaksaa nillittää. Huh, taitaa olla rankka elämä?

Koska hän on meidän perheen isä. Aika selviö mielestäni?
Isänpäivänä juhlitaan isejä, onnittelen kaikkia isejä mutta tottakai meidän perheen omaa isää juhlitaan eniten. + ukkeja.

Juuri näin, pitikö tuota ihan kysyäkin? Aika selviö minunkin mielestäni.

Vai onko sinun (joka sen alkup. kommentin kirjoitit) lapsillesi naapurin isä yhtä tärkeä kuin heidän oma isänsä? Meidän lapselle ainakin oma isä eli minun puolisoni on juuri se maailman paras isi :)

Kyllä, MAAILMAN PARAS ;)

Noh, minusta on hieman erikoista jos ei koe tarpeelliseksi muistaa omien lastensa isää jos vielä yhtenä perheenä eletään samassa taloudessa.
Minä ainakin olen kiitollinen että mieheni on kanssani lapsemme tehnyt, mahdollistanut myös minun äitiyden ja mieheni on mielestäni upea isä. Tottakai haluan muistaa häntä juhlapäivänä.

Meillä muistetaan kyllä isää vuoden muina päivinä ja muilla tavoilla. Meillä ei vaan ole ollut tapana juhlia isänpäivää (tai äitienpäivää), se ei ollut tapana edes lapsuudenkodissa ja sieltä se on varmasti tarttunut mukaan. Tuntuisi omituiselta alkaa yhtäkkiä sitä juhlimaan, vähän samalta kuin jos alkaisin yhtäkkiä viettämään mardi grasia. Ei kuulu minun "kulttuuriini". Aika pitkällevieviä johtopäätöksiä vedät siitä, että ei vietä yhtä kaupallista ja kovin nuorta juhlapäivää.

Meillä isi saa ensimmäisenä isänpäivänä "maailman paras isi" -mukin ;) Ja ukki saa myös maailman paras ukki -mukin. Ja sitten jotain herkkua voisi leipoa.

Meilläkin on katsos maailman paras isi, omille lapsillensa nimittäin :D

• Tykkää
[QUOTE="vieras";29150975]Meillä isi saa ensimmäisenä isänpäivänä "maailman paras isi" -mukin ;) Ja ukki saa myös maailman paras ukki -mukin. Ja sitten jotain herkkua voisi leipoa.

Meilläkin on katsos maailman paras isi, omille lapsillensa nimittäin :D[/QUOTE]

Jep, meillä on myös maailman paras iskä. Ja minulla maailman paras aviomies. Ja on ihan käsittämätöntä, että joku keksii tästäkin saada herneen nenäänsä.

• Tykkää
Esikoinen on kuulemma askarrellut hoidossa jotain. Vauva nyt hymyilee iskälle aina kaikkein leveimmin.
Mutta meillä ei ole tapana aikuisten kesken muistaa näitä ollenkaan.

Mennään kaffeelle iskäni luo isänpäivänä. Iskä on hankala lahjottava. Kammoaa julkisia tilanteita, kirjaston suurkuluttajana lukenut kaikki kirjat varmasti, vaatimaton vaatemaku, ei pidä makeasta. Ehkä hyvää teetä ja Cecilia Bartolin uusin julkaisu, jos jotain on ilmestynyt lähiaikoina.

Mies on isänpäivän poissa. Hälle keksii helpommin. Eiköhän hänet yllätetä palatessaan.

Ostin Gta 5:n, (peli) kokeiltukin jo.:D

Suunnitelmissa on isän hemmottelu isolla hoolla, meidän tapaan. Isä saa nukkua pitkään. Kahvit, kakut ja lasten tekemät kortit viedään sänkyyn jossa lojutaan koko perheen voimin. Katsellaan ohjelmia ja ollaan kainalossa.:heart:

Päivällä mummi tulee käymään. Teen meidän isin lemppariruokaa, eli isosti lihaa ja perunaa.:)

Lähdetään käymään kalassa jos ei sada.

• Tykkää

Yhteistyössä