Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v VOL.2

Mahtavaa InMyDreams. Onnea!:heart:
Mullakin on vielä aika epäuskoinen olo, että voiko tää oikeesti olla totta.:O
Ei mullakaan ollut minkäänlaisia selkeitä oireita, oli vähän jotain tuntemuksia, mutta ne voi yhtä hyvin olla menkkakipuja, kuten viimeksikin..
Tähtitomu, meidän isäntä sanoi mulle, että kellekkkään et kerro vielä YHTÄÄN MITÄÄN! Ettei sitten tule pettymyksiä, että ei laiteta vielä.. vaikka tää olikin klinikan virallinen plussatesti, mutta silti.
Edelleenkään ei tunnu kummempia oloja, vähän vatsaa nippailee ja kutittaa, tissit turvonneet ja arat, hirveä väsymys...

Kiitoksia kaikille onnittelijoille ja myötäeläjille, on ihanaa , että olette olemassa:heart: se on helpottanut tätä matkaa ja antanut voimia jatkaa.:heart:
 
Oi onnea onnea Krish73 ja InMyDreams! Antaa toivoa meille muillekin, kun joku onnistuu! <3

Hiskias kyseli mun lääkkeistä - ei mulle mitään ihmelääkettä :D vaihdeta, mutta joku noista hormoneista korvattiin toisella. Kokeillaan, josko se kasvattaisi vähän parempia munasoluja. Ja ihan niin kuin muistaisin sen nimen... Pitää käydä hakemassa noi lääkkeet apteekista - nyt ei ole edes reseptejä kun on se e-resepti...
 
Nyt on alotettu zumet ja lisäks myös klexane piikit. Ei oo kovin kivantuntuinen piikki pistää, ihan ku olis jotenki tylsä neula tai jotain ku ei meinaa mennä nahasta läpi. Ens viikolla olis ultra ja toivottavasti päästään taas askel kohti siirtoa. On tässä aina niin monta jännityksen aihetta ennen ku pääsee edes piinailemaan. Alkaako vuoto, kasvaako limis ja selviääkö sulatuksesta ja jne..
Onnea plussanneille=)
 
Rouva P, mä olisin heti kirjautunut sinne sivustolle, josta näkee ne omat ereseptit ja saa lääkkeille nimet :rolleyes:

Tähtitomu, joko sulla kohta kierto starttaa ja pääset tositoimiin?

Leenu-77, mikä kp sä nuo zumet jo aloitit, kuulostaa niin erilaiselta tuo sun pas rupeama verrattuna omaan :confused:
 
HiskiasMulla alko kp 21 synarela, jota sumuttelin kaks viikkoo ja sit aloitin zumet. Synarela jatkuu edelleen. Vuoto piti tulla tuon kahden viikon aikana. Mulla on aikasemmin ollu vaan pelkät zumet kp2 alkaen, mut nyt tuolla yksityispuolella lääkäri oli sitä mieltä että ovat tällä tavalla saaneet hyviä tuloksia. Ja sit vielä pakkasessa on kaksi blastoa, joiden pitäisi kuulemma selvitä hyvin sulatuksesta. Niin toiveet on taas hirveen korkeella.
 
Viimeksi muokattu:
Hiskias, ens tiistaina otan viimesen terolutin ja toivon menkkojen alkavan niinkun tähänkin asti. Sit soitto polille ja kp2 puregonit kehiin.
Tää hoitokiekka on kyllä nyt vähän hassu kun joudun täällä kaiken yksinään hermoilemaan kun isäntä on eri paikkakunnalla opiskelemassa. Tai no nyt vielä kaks viikkoo "pyrkimässä" opiskelemaan :)
 
Sadana, joko sä sen Synarelan suihkuttelun aloitit? Kätevä tuo netti, kun sieltä nykyään saa kaikenlaista itseään koskevaa tietoa =). Hoitokertomukset ne voisi sinne jonnekin vielä lisätä. Terveystalolla on ainakin sellainen extranet, josta näkee omat labratulokset ja menneet sairaslomat yms.
 
Sadana, joko sä sen Synarelan suihkuttelun aloitit?
Jo olen aloittanut ja itseasiassa piikitysvaihekin on jo menossa.
Huomenna on lääkärillä käynti.
Kätevä tuo netti, kun sieltä nykyään saa kaikenlaista itseään koskevaa tietoa =). Hoitokertomukset ne voisi sinne jonnekin vielä lisätä. Terveystalolla on ainakin sellainen extranet, josta näkee omat labratulokset ja menneet sairaslomat yms.
Ymmärtääkseni tuonne Kanta.fi-sivustolle on tulossa myös hoitokertomukset. Homma käyntiin saaminen on vain hyvin hidasta kaiken sen kunnallisen byrokratian vuoksi.
 
Leenu-77, kuulostaa ihan "pitkältä kaavalta" :D En ole tiennytkään, että noinkin voi pas - hoitoja tehdä.

Sadana, hyvän määränhän olet folleja saanut kasvatettua. Mulla ekalla kerralla oli 6 ja tokalla taisi olla 10. Tsemppiä punktioon!

Tiistaina on aika klinikalle. Mitähän niillä on asiaa, kun aina tähän mennessä olen saanut vaan lääkereseptit ja ohjeet postissa :confused: Mikähän siinä muuten on, kun hoito (tai hoidon mahdollisuus) lähestyy, mun hermo kiristyy : /. Stressi varmaan.
 
Hiskias Joo mullekin tuli ihan uutena tämmöinen PAS-hoito, tuntuukin kyllä ihan "pitkältä kaavalta". Kyllähän se lääkäri selitti millä tapaa tää on parempi vaihtoehto, mut meni kyllä ihan ohi korvien:DTäällä on vähän sama tuon hermojen kiristyksen kanssa, veikkaisin kans stressiä ja jännitystä. Nyt vaan tuntuu et aika ei kulu eteenpäin millään.
 
Viimeksi muokattu:
Vähemmästäkin ne hermot menisi, kun osa mielestä toivoo kaiken sujuvan hyvin ja osa taas pelkää pettymystä. Tilannetta pahentaa vielä se, jos taustalla on enemmän pettymyksiä kuin onnistumisia.

Mies kyseli eilen josko hän saisi syödä minulle maanantaina tarjottavan sinisen pillerin (diapamin). Hän kun oli joutunut sellaisen ottamaan joskus ennen omaa leikkaustaan ja se vaikutti häneen niin että hän hihitteli vielä leikkauspöydälläkin. Oli kuulemma jännä lääke. Lisäksi mies vaati että tänä viikonloppuna syödään paljon rasvaista kalaa ja pähkinöitä, jotta hän saisi annettua oikein kunnolla spermaa maanantaina. Vuosi sitten annettuaan edelllisen spermanäytteen hän pyyteli anteeksi hoitajilta ettei ollut saanut sen enempää spermaa aikaiseksi ja oli oikeasti huolissaan että riittääkö se näytteeksi. Hassu mies. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Krish73
Heih!
Tsemppiä Sadana punktioon. Toihan on hyvä määrä. Laatu korvaa määrän. Mun lääkäri sanoi, että jos niitä on paljon, niinkun mulla aina aiemmin, niin osa hormoneista kuluu turhaa niiihin myös pienimpiin ja kaikkiin , kun taas jos on vähempi, niin ne ovat jotenkin laadullisesti parempia. Tosi hienosti selitetty :p, mut toivottavasti ymmärsit mitä sanoin. Ja tottahan tosiaan ainakin mulla, lääkärin puheet pitivät paikkansa. Eli mulle siirretty ja plussattu, oli kaikista mullle siirretyistä paras.. ja takana on kuitenkin jo 5 ivffää, jotka on siis icsejä kaikki..
Tsemppia punktioon! =)

Kiva , että Hiskias pääset taas hoitorumbaan. Mitähän niillä on asiaa? Jännää =)
Tsemppiä tulevaan hoitoon.
 
Alkais jo ne menkat. Ei kyllä oo tullu taas ihan äsken odoteltua näin innolla menkkoja alkavaks. huomenna ois viimenen tero-päivä. nykyään mulla on kierrot niin lyhkäsiä että vuoto alkaa jo joko näin toisiks viimesenä - 1 päivä terojen lopettamisesta. Ja nyt kun ressaan niiden alkua niin sehän tietty venyy tai sit ne jää niin niukoiks etten tiiä mikä päivä ois kp1. Toisaalta taas nyt pitäis kyllä venyä huomiseen, muuten ultra päivä menee sunnuntaille ja sekös hankalaa, joudun alottamaan jarrun sillon ja mites sit jos munikset ei oo tarpeeks kasvanu. Kai ne munikset kasvaa jarrusta huolimatta? pitääkö sit piikitellä puregonia ja jarrua molempia vaan niin kauan että on tarpeeks isoja vai meneekö tämä kierto sit ohi? :/
Ootteko muuten muut yhtä "hönttejä" kun inä että keräilen paperille aina mieleen pullahtelevia kysymyksiä seuraavaa lääkärikäyntiä varten? Mulla jäis muuten puolet kysymättä:ashamed:
 
Parempi ne kysymykset ovat paperilla kuin muistaa ne vasta tunnin päästä lääkärikäynnistä. :)

Lopullinen tulos punktiosta oli 9 kypsää palleroa ja nestenäyte kystasta. Päättivät sitten ottaa sellaisenkin minulle asiasta mainitsematta.
Keskiviikkona olisi alkionsiirto, jos jotain kasvaa.
 

Yhteistyössä