Ruokahaaste vko 42. (ÄÄNESTYS!!!)

Ruokahaaste vk42, ÄÄNESTYS!!!

• Scarlett O Harava

Ääniä: 8 42,1%
  • Professional Griefer

Ääniä: 7 36,8%
  • Rätti Väsynyt

Ääniä: 5 26,3%
  • Lady Gardenea

Ääniä: 2 10,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    19
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Jos haasteen aihe olis lihamureke, niin meinaako tää yks, että lautasella ei saa olla kuin se mureke? Jos siihen pistää potun tai pottumuusin kylkeen, niin se muuttuu perunaruuaksi?

Ei helvetti :LOL:

Wieruus
Kyllä on taas mustat ollu ahkerina ku ovat kerenneet kusasta jokainen melkein jonkun muroihin vai sanottaisiinko muusiin.... Missäsin taas äänestyksen. Oli tarkoitus osallistua raa'alla kaalinkerällä, mutta missasin senkin. Ilmeisesti voitto olis ollu varma:whistle:

Onnea voittajalle.

• Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt
kaaliruokaa?
Jos muussia olis ollut kolmasosa tuosta määrästä ja tuota kaalihärdelliä kaksinkertanen määrä, niin muusia ois voinut sanoakin lisukkeeksi, mutta tuossa Scarketten annoksessa on muusia puolet lautasesta ja kaalia pieni nokare vieressä.
Ei tuosta saa kaaliruokaa tekemälläkään, tuo on perunamuussia lisukkeilla.

Onko lehtipihvi perunaruokaa?

Jos muussia olis ollut kolmasosa tuosta määrästä ja tuota kaalihärdelliä kaksinkertanen määrä, niin muusia ois voinut sanoakin lisukkeeksi, mutta tuossa Scarketten annoksessa on muusia puolet lautasesta ja kaalia pieni nokare vieressä.

Scarlett harmaana
Ota silmä käteen vajakki. Muusia EI todellakaa oo puolet lautasesta. Pidä jo turpas kii vitun ääliö.

kaaliruokaa?
Ota silmä käteen vajakki. Muusia EI todellakaa oo puolet lautasesta. Pidä jo turpas kii vitun ääliö.
Hienoa käytöstä, jos sun ruoka maistuu samalta kuin sun puheet, niin sehän on ihan "vajakkia" ja "paskaa".

MÄ NYT HALUSIN VAAN TUODA ESIIN ETTÄ SUN LAUTASELLA TUO MUUSSI EI OLE LISUKKEEN OSASSA, VAAN PÄÄOSASSA. Koitahan ottaa silmä käteen ja tuki törkyturpasi itse.
Tuo ei ole KAALIruokaa, vaan PERUNAruokaa lisukkeilla. Piste.

Eiköhän se jokainen äänestäjä päätä ketä äänestää ja miksi, tuskin nyt ois nuita ääniä Scarlett nui paljoo saanu jos kaikki ajattelis samalleen ku sä =)

Hienoa käytöstä, jos sun ruoka maistuu samalta kuin sun puheet, niin sehän on ihan "vajakkia" ja "paskaa".

MÄ NYT HALUSIN VAAN TUODA ESIIN ETTÄ SUN LAUTASELLA TUO MUUSSI EI OLE LISUKKEEN OSASSA, VAAN PÄÄOSASSA. Koitahan ottaa silmä käteen ja tuki törkyturpasi itse.
Tuo ei ole KAALIruokaa, vaan PERUNAruokaa lisukkeilla. Piste.

kaaliruokaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29120220:
Eiköhän se jokainen äänestäjä päätä ketä äänestää ja miksi, tuskin nyt ois nuita ääniä Scarlett nui paljoo saanu jos kaikki ajattelis samalleen ku sä =)

Äänet meni perunamuussille, ei kaaliruualle. Tuossa äänestyksessä oli kaaliruokiakin, tuo scarletten perunaruoka ei kuulunut joukkoon, ja sun annos oli myös omituinen perunan vuoksi.
Mä en ymmärrä että onko tää joku kulttuurisidonnainen juttu, syödäänkö pohjanmaalla kaalia vain perunoitten kanssa? Meilläpäin kaaliruoka on kaaliruokaa, eikä perunaruuan lisuketta.

Scarlett harmaana
Äänet meni perunamuussille, ei kaaliruualle. Tuossa äänestyksessä oli kaaliruokiakin, tuo scarletten perunaruoka ei kuulunut joukkoon, ja sun annos oli myös omituinen perunan vuoksi.
Mä en ymmärrä että onko tää joku kulttuurisidonnainen juttu, syödäänkö pohjanmaalla kaalia vain perunoitten kanssa? Meilläpäin kaaliruoka on kaaliruokaa, eikä perunaruuan lisuketta.
Kuka on Scarlette ku tuosta nikistä jaksat jankuttaa viesti toisensa jälkeen.

Lopeta jo tuo säälittävä provos.

Wieruus
Meillä kaalikääryleet, kaalilihamureke syödään perunan kanssa (keitetyt tai muusi) ja lisänä kastike ja puolukkahillo.
Kaalipata, kaalilaatikko, kaalikeitto on sitten erikseen. Joten osallistujen annokset olivat ainakin tämänpuolen mukaan ihan niin kuin pitääkin. Ja en alkaisi reikääni repimään vaikka eivät olisikaan ollut. Jokainen kun tekee tyylillään- ei muiden tyylillä.

alkuperäisissä säännöissä on että riittää kunhan haasteessa mainittu aine on osana ruokaa niin kelpaa kilpailuun mukaan.
olis se pirullista laittaa omenapiirakkaa ilman pohjaa kun aiheena olis omena. :D

Scarlett harmaana
Meillä kaalikääryleet, kaalilihamureke syödään perunan kanssa (keitetyt tai muusi) ja lisänä kastike ja puolukkahillo.
Kaalipata, kaalilaatikko, kaalikeitto on sitten erikseen. Joten osallistujen annokset olivat ainakin tämänpuolen mukaan ihan niin kuin pitääkin. Ja en alkaisi reikääni repimään vaikka eivät olisikaan ollut. Jokainen kun tekee tyylillään- ei muiden tyylillä.
:flower:

Scarlett harmaana
Kyllä tuo mun ruuoka on peruunaruokaa mutta kuten päätön sanoo niin aiheen ei tarvitte olla pääosas. Mulla on peruna pääosas ja kaali sivuosas. TAJUAATKO VAJAKKI!

Musta peruna ja kaali on hyvä yhdistelmä. Mä ainakin olen suuri perunan ystävä ja kyllä sitä lautaselle lappaan enemmän kuin "pääraaka-ainetta". Kyllä silti sanon syöväni lihapullia vaikka perunaa on enemmän kuin pullia lautasella.
Kaikesta sitä jengi jaksaakin mäkättää.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä