Jani Toivola saa lapsen

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Amanda"
Mä oon valkoihoinen, hetero, korkeakoulutettu, nautin keskivertoa parempaa palkkaa, pituuteni on 167cm, painoni 57kg, äänestän kokoomusta, on koira ja omakotitalolaina. Täähän tarkoittaa sitä, että oon niin keskivertotapaus, että mulla on oikeus lapsenhankintaan. Kaikki, jotka tästä muotista poikkeaa, älköön lisääntykö, koska muunlainen ei voi olla hyvä vanhempi! Oikeesti miettisitte vähän; onko ympäristö aivopessyt teidät olemaan kaikkea erilaista vastaan vai ajatteletteko oikeasti itse? Jani voi olla hyvä vanhempi ja lapsi on suunniteltu ja toivottu! Tuskin tulisi näin suurta älämölöä jos yksinäinen nainen, joka ei itse kykene lisääntymään, hankkisi vuokrakohdulla lapsen?

"vieras"
[QUOTE="Amanda";29107203]Tuskin tulisi näin suurta älämölöä jos yksinäinen nainen, joka ei itse kykene lisääntymään, hankkisi vuokrakohdulla lapsen?[/QUOTE]

Eikä edes silloin jos yksinäinen heteromies hankkisi jollain tavalla lapsen. Mutta kun herranjumala se on homo!

"Amanda"
[QUOTE="vieras";29107204]Eikä edes silloin jos yksinäinen heteromies hankkisi jollain tavalla lapsen. Mutta kun herranjumala se on homo![/QUOTE]

Huhhui! Lapsihan siinä traumatisoituu kun tuo joku päivä poikaystävän näytille! Onneksi tunnen erään sinkkuäidin, jonka luona ravaa jatkuvasti hoitoja ihan päivälläkin. Mutta ei ne lapset varmaan siitä kärsi, vaihtuuhan siinä aina mies mieheen ja äiti sentään pysyy esimerkillisesti heterona!

"vieras"
Ei nyt mene näin. Toki tätä valhetta toitotetaan mediassa jatkuvasti, mutta esimerkiksi Yhdysvaltain valtion sivustolla on tutkimus asiasta, siellähän on paljon sekarotuisia ihmisiä. Osoite: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1448064/

Sekarotuinen ihminen ei myöskään löydä esimerkiksi luuydinluovuttajaa.

Ei mitään. Missä niin sanoin?

Niin, hänellä on Suomen passi. Siihen se suomalaisuus alkaa ja päättyy. Mutta kansalaisuus ei ole mustetta paperilla. Suomi(kin) on kansallisvaltio. Kannattaa tutkia tuota käsitettä.
Et vielä kertonut että minkä kanssa ihminen pitäisi sekoittaa että saataisiin "sekarotuinen" lapsi?

"vieras"
[QUOTE="Vieras";29104001]Hieno juttu, onnea! Hän on niin sympaattinen, kaikkea hyvää tulevalle.[/QUOTE]

On hienoa, että hänelläkin on mahdollisuus tulla isäksi, onnea siitä.
Mutta samaa mieltä en ole tuosta sympaattisuudesta. Minusta epämiellyttävä persoona. En inhoa homoja, mutta tuon Toivolan takia olen alkanut heitä kriittisemmin katsoa ja olen huomannut, että moni homoista, Toivola mukaan lukien, on erittäin suvaitsemattomia muita, varsinkin heteroja kohtaan. Vaikka tämä ryhmä nimenomaan aina jauhaa suvaitsevaisuudesta, he niitä pahempia peikkoja ovat.

"Korppi"
[QUOTE="vieras";29104205]Onnea Janille! :) Tietysti tällaisissa tapauksissa herää myös uteliaisuus, tuleeko lapsen äiti olemaan myös kuvioissa mukana, vai toimiiko hän vain synnyttäjänä, mutta toisaalta on ihan ymmärrettävää, että tuollaiset asiat eivät kuulu ulkopuolisille, eikä Toivola paljon kritisoitunakin julkisuuden henkilönä ehkä halua avata liikaa yksityiselämäänsä.[/QUOTE]

Kyse ei ole puhtaasta yksityisasiata. Eduskunta on säätänyt lakeja, joilla hankaloitetaan lisääntymishoitoja, adoptioita ym. Esimerkiksi kodunvuokraus on kielletty. Nyt jos nämä samat kansanedustajat kiertävät tai jopa rikkovat näitä itse säätämiään lakeja, kun he itse haluavat lapsia, niin se ei ole yksityisasia. Ei voi olla, niin, että kansalle ja kansanedustajille on eri lait.

Mies ja nainen saa lapsen mutta eivät tahdo parisuhdetta. Äiti hoitaa lasta ekat puol vuotta tai vuoden kotona ja isä on lapsen elämässä tiiviisti myukana. Sitten isä pitää lopun vanheimpain vapaan ja hänestä tulee lähivanhempi. Lapsi näkwe äitiä yhä usein mutta lapsi asuu isällää. Mikä tässä järjestelyssä on niin kamalaa. Ai niin. Isä on homo iik. Ja viel tumma iholtaan äääk. Ja kun se äiti vain on ah aina ja ikuisesti öarempi huoltaja.

Yhteistyössä