"vieras"
Alkioista et pysty luopumaan, mutta lapsesta pystyisit?Niinhän minä olin kirjoittavinani...?
Alkioista et pysty luopumaan, mutta lapsesta pystyisit?Niinhän minä olin kirjoittavinani...?
Se ei liene sun ongelmasiaiemmin palstalla on ollut vallalla käsitys että lasta pitää hoitaa kotona vähintäin kolmivuotiaaksi mutta Jani meinaa selvitä 6 kuukaudella
WTF?
OT:Siis mitä hittoa nyt taas viljelette näitä legendojanne? Alkiot on tarkoitus lahjoittaa eteenpäin, eikö se ole luopumista?
Mites nämä yhden illan vahinkoraskaudet ja raiskauksesta alkunsa saaneet? Ihan noin tuulesta temmattuina esimerkkeinä.Lapsi on suvunjatkamisvietin tuotos. Lapsi hankitaan sellaisen henkilön kanssa, jota pitää niin rakkaana, että haluaa hänen kanssaan sukuaan jatkaa. Näin siis ihmiset.
Jos lapsi hankitaan listaamistasi syistä, päästään taas siihen, että lapsi ei ole sisustuselementti. Ajattelevatko ihmiset lapsia ollenkaan? En yritä tällä provosoida, on selvää että maailmankatsomukseni tässä asiassa on erilainen kuin monilla teistä. Auttakaa ymmärtämään.
Tuttipullolla? Kuten lukemattomat muut vanhemmat, sekä isät että äidit.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä...;29105364:Millähän se Jani sitä lasta imettää? No, en halua tietää...
Enkö minä, heteronainen, saa tehdä lasta kun imettäminen on fyysinen mahdottomuus?Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä...;29105364:Millähän se Jani sitä lasta imettää? No, en halua tietää...