Mahtava kuva!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29109530:10 kiloa, 12 v pahalaista.
Panit valtion karjaa pakkaseen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29110302:tätä en edes ampunu. hyppäs maantiellä keskenkaiken konepellille.
Oliko tämä puku myynnissä lastentarvikekirppiksellä Espoon Tapiolassa viime viikolla?
Samoissa mitoissa on meijän kolli, on vaan nuorempiAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29109530:10 kiloa, 12 v pahalaista.
missäpäin on mustavalkoiset tarhakuvat :Opistetäänpäs vielä tämä.. eli esikoisen ihka ensimmäinen tarhakuva :heart: yllättävän hyvä tuli, vaikka typykkä oli viettänyt edeltävät päivät lisähapessa sairaalassa & kuvan ottamisen jälkeen lähdettiin heti takaisin
12761312.jpg - Image - Aijaa.com
laatu on paska, koska on kuvasta napattu kuva
Onko Hän ollut riehumassa jossain.... ?
Juuh on, märässä pusikossaAlkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29110657:Onko Hän ollut riehumassa jossain.... ?
Ilmeestä päätellen siis
Kauniit. Kuin lasia
näkyi kyllä naamasta tänne astiJuuh on, märässä pusikossa
On kyllä ihan mahdottoman hienot. Olisko tuo silkkipaperia sittenkin. Värit vaan niin kauniit, että onko Peyote itse maalannut. Vai saako valmiina noin hillittyjä sävyjä?Kauniit. Kuin lasia
No, missä ne sitten ne loput oikein on?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29109692:en vielä yhtäkään, mutta tuo pahalainen taitaa salaa syödä niitä välillä.
Tai sitten sää ajoit vaan härskisti päälle. Taisit oikein vaania sitä bambi-parkaa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29110302:tätä en edes ampunu. hyppäs maantiellä keskenkaiken konepellille.
Ovat ihan ehtaa sukkahousua! Noi mustat päät on oikeastaan peittämässä kärkivahvikkeita. Ne tulee minun tytölle selkään, kun hän haluaa pitää synttäreillään naamiaiset. Onneksi on vielä viikko aikaa noita tuhria. Kuten näkyy, toinen puoli on vielä kesken ja voi olla että laitan jotain kimalteita jos tyttö haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29110711:On kyllä ihan mahdottoman hienot. Olisko tuo silkkipaperia sittenkin. Värit vaan niin kauniit, että onko Peyote itse maalannut. Vai saako valmiina noin hillittyjä sävyjä?
autsssOvat ihan ehtaa sukkahousua! Noi mustat päät on oikeastaan peittämässä kärkivahvikkeita. Ne tulee minun tytölle selkään, kun hän haluaa pitää synttäreillään naamiaiset. Onneksi on vielä viikko aikaa noita tuhria. Kuten näkyy, toinen puoli on vielä kesken ja voi olla että laitan jotain kimalteita jos tyttö haluaa.
Jäikö lapsia suremaan äiteetä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29110860:no en ajanu |O