Harvardin professori: "Monikulttuuri tulee räjähtämään väkivaltaisesti."

• Viestiketjun aloittaja niinpä niin...
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";29099703]Seuraavan 35 vuoden aikana afrikkalaisten määrä lisääntyy 1.000.000.000: saas nähdä kuinka moni heistä päätyy Eurooppaan...[/QUOTE]

Kaikki sinun takapihallesi, jos olet vielä silloin elossa..

"vieras"
Monikulttuurisen perheen perustanut tyyppi.. aika erikoista puhetta häneltä. Sallii siis itselleen monikulttuurisen perheen, mutta ei muille vai mitä hittoa ajaa takaa?!

"miksi"
[QUOTE="vieras";29100315]Ai sä vielä kysyt? Oletko sä nähnyt niitä jätkiä?

:LOL:[/QUOTE]

ihmeessä niille nauretaan ne on tavallisia suomalaisia duunareita, taviksia niin sanotusti, ei aina tarvitse olla pokkuroiva pukuherra, mä en ainakaan pidä sellaisista!

"vieras"
[QUOTE="miksi";29100362]ihmeessä niille nauretaan ne on tavallisia suomalaisia duunareita, taviksia niin sanotusti, ei aina tarvitse olla pokkuroiva pukuherra, mä en ainakaan pidä sellaisista![/QUOTE]

Ei ole kyse siitä, onko duunari vaan mikä, vaan asenteista.. ja siitä, että puhutaan suu vaahdossa asioista, joista ei mitään tiedetä, väärennellään niitä jne. Lähes poikkeuksetta nämä vaahtosuut ovat miehiä tietyn ikähaarukan väliltä. Mietin miksi.. itsetunto-ongelmia?

"vieras"
[QUOTE="vieras";29100372]Ei ole kyse siitä, onko duunari vaan mikä, vaan asenteista.. ja siitä, että puhutaan suu vaahdossa asioista, joista ei mitään tiedetä, väärennellään niitä jne. Lähes poikkeuksetta nämä vaahtosuut ovat miehiä tietyn ikähaarukan väliltä. Mietin miksi.. itsetunto-ongelmia?[/QUOTE]

No mä olen nainen, ja olen esimerkiksi persujen kanssa samaa mieltä maahanmuuttopolitiikasta! Ei mulla ole itsetunto-ongelmia?:O
Enkä ole rasisti minulla on itsellä ulkomaalainen mies!:D

"Höh"
Ei pitäisi puhua monikulttuurista, koska kaikki tietää että ongelmana on tasan muslimit, ei esim. nepalilaiset.
Loukkaakohan tämäkin totuus jonkun herkkiä tunteita..Illman?

[QUOTE="Höh";29100403]Ei pitäisi puhua monikulttuurista, koska kaikki tietää että ongelmana on tasan muslimit, ei esim. nepalilaiset.
Loukkaakohan tämäkin totuus jonkun herkkiä tunteita..Illman?[/QUOTE]

jos vihreitä on uskominen niin suurin ongelma näyttää olevan kiinalaiset naiset

"vieras"
[QUOTE="Höh";29100403]Ei pitäisi puhua monikulttuurista, koska kaikki tietää että ongelmana on tasan muslimit, ei esim. nepalilaiset.
Loukkaakohan tämäkin totuus jonkun herkkiä tunteita..Illman?[/QUOTE]

Varos vaan ettei Illman haasta sua käräjille...

"Mitä ihmettä"
[QUOTE="Heidi";29100489]Somaleille pitäisi laittaa ehkäisypakko, jos Suomeen mielivät. Ne sikiävät täällä 10 kertaisesti kantaväestöön verrattuna.[/QUOTE]
Enemmän kultamunia?

"vieras"
[QUOTE="Heidi";29100489]Somaleille pitäisi laittaa ehkäisypakko, jos Suomeen mielivät. Ne sikiävät täällä 10 kertaisesti kantaväestöön verrattuna.[/QUOTE]

Somalit ovat tunnetusti työteliäitä ja ahkeria ihmisiä, ja siten se monikulttuurinen voimavara jolla Suomi ponnistaa tulevaisuudessa eteenpäin.:)

"Höh"
[QUOTE="vieras";29100520]Somalit ovat tunnetusti työteliäitä ja ahkeria ihmisiä, ja siten se monikulttuurinen voimavara jolla Suomi ponnistaa tulevaisuudessa eteenpäin.:)[/QUOTE]
Ei kaikkea kunniaa voi antaa yhdelle kulttuurille, esimerkiksi romanit ovat jo satoja vuosia nostaneet koko eurooppaa ylös suosta, he, jos jotkut ansaitsevat kiitoksen, yhtään toki koneinsinöörien ja muumien mörön näköisten synnytyskoneiden panosta väheksymättä!

"vieras"
[QUOTE="Höh";29100535]Ei kaikkea kunniaa voi antaa yhdelle kulttuurille, esimerkiksi romanit ovat jo satoja vuosia nostaneet koko eurooppaa ylös suosta, he, jos jotkut ansaitsevat kiitoksen, yhtään toki koneinsinöörien ja muumien mörön näköisten synnytyskoneiden panosta väheksymättä![/QUOTE]

Pyydän tuhannesti anteeksi etten muistanut mainita romanien suunnatonta panosta suomalaisen hyvinvointivaltion eteen tekemästä työstä. Olen vilpittömästi pahoillani.

"Nanna"
Taas tosi kurjaa yleistystä palstan tapaan. Tosi suvaitsemattomia ihmisiä palsta on tulvillaan ku ainoa erilaisuus mitä suvaitaan on homot. Mamut, lessut ym uskonnot mitkä poikkeaa omasta ajatusmallista on kaikki väärässä ja koetaan uhkaksi. Muslimit somalit ym on tervetulleita mun naapureiksi mutta se minkä mä tässä koen huonoksi on se että semmoiset ihmiset jotka syyllistyvät rikoksiin saavat tänne jäädä tärvelemään myös näiden ahkerien ja ylipäätään tavallisten mamu perheiden mainetta. Tosin Suomessa muutenkin rikollisia paapotaan joten linja pätee myös tässä..

"vieras"
Eiköhän se ole tuelvaisuutta että ihmisten geeniperimä sekoittuu niin että 1000 vuoden kuluttua ei osata erottaa kenen sukujuuret ovat afrikasta ja kenen kiinasta. Yhtä ja samaa ihmisrotuahan me nytkin olemme mutta ominaispiirteet ovat voimakkaat koska lisääntyminen on tapahtunut niin paikallisesti ts sisäsiittoisesti. Mitä enemmän geenit sekoittuvat sitä terveempiä ovat ihmiset tulevaisuudessa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29100577]Eiköhän se ole tuelvaisuutta että ihmisten geeniperimä sekoittuu niin että 1000 vuoden kuluttua ei osata erottaa kenen sukujuuret ovat afrikasta ja kenen kiinasta. Yhtä ja samaa ihmisrotuahan me nytkin olemme mutta ominaispiirteet ovat voimakkaat koska lisääntyminen on tapahtunut niin paikallisesti ts sisäsiittoisesti. Mitä enemmän geenit sekoittuvat sitä terveempiä ovat ihmiset tulevaisuudessa.[/QUOTE]

Eli siirrymme monikulttuurista monokulttuuriin.

Yhteistyössä