Mun mies on "aina valmis"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sensual83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sensual83

Vieras
Paljon on täälläkkin ollut juttua kun ei miestä himota. Ei vaan voi ymmärtää. Mä olen ollut mieheni kanssa yli 10 vuotta ja sitä on haluttanut ihan aina kun olen pienenkin vihjeen antanut. No tietenkin jos on ollut kunnolla sairas (about 2 krt) niin en oo ees viittinyt kiusoitella. Mutta todella kovassa krapulassakin on tehnyt temput.

Mun ei tartte ku vähän vihjailevasti pyllistää tai sanoa jotain, niin ukolla on melkein mela ojossa. Tietysti se tekee aloitteita ihan itekkin usein, mutta mun täytyy myöntää että joskus sanon, että "illalla vasta" tai vastaavaa.

Jos miestä ei haluta, niin missä sitten vika. No yksi on varmaan se, että nainen ei ole kovin haluttava. Tai sitten on miehellä kyllä jotain vikaa...

Omakin mies on.

Mutta en usko että miehessä tai sen vaimossa on jotain "vikaa" välttämättä, vaikka ei aina "olisi valmis". Miehetkin on yksilöitä erilaisine haluineen.

Meillä on sama homma, vaikka raskaana lihoinkin 100-kiloiseksi, silloinkin oli persuksissa ja tississä kiinni kun toisen lapsen silmä vältti... :laugh:

Kertaakaan ei ole ongelmia ollut saada heppiä pystyyn, vaikka toista lasta yrittäessä joskus oli romantiikka kaukana ovista metsästäessä...

Helkkari, mä voin ihan suoraan sanoa, että ei tosiaan nappais joku satakiloinen. Mut jos on kroppa kunnossa ( ei todellakaaan tarvi olla mikään fitness) ja naama miellyttää (ja yleensä se kai miellyttää jos on nainen valittu), niin kyllähän aina haluttaa, ainakin jos provosoidaan. Meillä on mimmin kanssa semmonen sopimus, että jos se kotona laittaa vähän sexympää päälle - niin kyllähän se panohommiksi menee. Toisaalta mä lasken sexyiksi kuteiksi melkein kaikki sen kledjut, joten... No ehkä toi saakelin kulahtanut ja löysä oloasu, abi-96, pitää halut loitolla. Etenkin kun siinä on paidassa kuva niiden luokanvalvojasta...

Meillä on niin päin että nainen haluu enemmän seksiä kuin minä. Siis mulle käy ihan hyvin et runkkaan päivällä ja paljon helpompaa kuin seksi illalla. Ei tarvi mitää esileikkejä sun muuta turhaa. Niin ja olen 27v ja ollaan oltu yhdessä parisen vuotta. Onhan se kiva pari kertaa viikossa työntyä sisälle, mutta ei mulla ole koskaan ollut mitään pakottavaa tarvetta seksille. Poikuuteni menetin 25vuotiaana. Onhan seksi ihan kivaa, mutta en sen eteen ala mitä tahansa tekemään.

Meillä on niin päin että nainen haluu enemmän seksiä kuin minä. Siis mulle käy ihan hyvin et runkkaan päivällä ja paljon helpompaa kuin seksi illalla. Ei tarvi mitää esileikkejä sun muuta turhaa. Niin ja olen 27v ja ollaan oltu yhdessä parisen vuotta. Onhan se kiva pari kertaa viikossa työntyä sisälle, mutta ei mulla ole koskaan ollut mitään pakottavaa tarvetta seksille. Poikuuteni menetin 25vuotiaana. Onhan seksi ihan kivaa, mutta en sen eteen ala mitä tahansa tekemään.

Onneksi mun mies ei ajattele noin. Jotenkin tylsä ajattelutapa, olet varmaan aika flegmaattinen sängyssä.

Täällä myös yksi, jonka mies on aina valmis. Siis kaikki on seksuaalisessa mielessä tehtyä. Jos pyllistän tai otan vaatteet pois suihkua varten. Ja mieluummin otan tälläisen miehen, ainakin pitää minua haluttavana.

Joo mun mies on kans aina valmis. Paitsi... ihan oikeesti... jos pierasen tai teen jotain muuta oikein epäeroottista, niin sillä menee halut ainakin koko illaksi. Muita epäeroottisia juttuja on esim. nahkan repiminen jalkapohjista tms. Mut jos oon normaali (ei tarvi olla mikään sexy queen), niin kyllä on mela pystyssä...

Kyllä mun miehet on myös kumpikin olleet aina valmiita seksiin, oon sitten ollut raskaana, tai on ollut mensut, tai vaikka mies olis kipee.

Aloittajalle: KAIKKII miehii panettaa krapulassa. Se liittyy jotenkin verenkiertoon.

On ne miehetkin erilaisia, ei sen "vian" tartte olla naisessa. Oon ollut yhden miehen kanssa, joka oli aika ujo ja vähän aikaansaamaton seksissä. Sitten oon nykyään toisen miehen kanssa, joka on innokas ja aktiivinen itsekin- Täytyy sanoa, että seksielämä on nyt moninverroin aktiivisempaa, tuskin se ihan musta vaan johtuu ;)

Oma mies on kans sellainen, että ehkä neljäs kerta päivässä olis sille liikaa :D Mutta ymmärrän kyllä jos joillain miehillä on kausia, ettei aina haluta. Ihan samalla tavalla miehetkin voivat olla esim. stressaantuneita tai masentuneita, kuin naisetkin. Ja aivot (mieli) on ihan yhtä tärkeä sukupuolielin kuin penis ja emätinkin.

Munkin meis on aina valmiina. Mutta seksiä harrastetaan vain ehkä kerran viikkoon enää nykyään,eikä tarraa persukeen kiinni kuin hyvin harvoin.
Mutta AINA on ollut valmis,nuorempana sekstailtiin 3 kertaa päivässä eikä ikinä ollut ongelmaa.

Tuntuu seisovan ihan käskystä,ei tarvitse lämmitellä :)

Jotkut vain valitsee miehen jota kiinnostaa vain seksi. Onneks mun miehet ovat olleet kiinnostuneet minusta muutenkin. Ja osaavat valita tilanteen missä seksiä haluavat. Nykyinen mieheni ja minä pidämme molemmat seksistä, mutta jatkuvasti tisseissä tai munissa roikkuminen ärsyttää molempia.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;29093489:
Jotkut vain valitsee miehen jota kiinnostaa vain seksi. Onneks mun miehet ovat olleet kiinnostuneet minusta muutenkin. Ja osaavat valita tilanteen missä seksiä haluavat. Nykyinen mieheni ja minä pidämme molemmat seksistä, mutta jatkuvasti tisseissä tai munissa roikkuminen ärsyttää molempia.

Mites nuo poissulkee toisensa? Meillä on paljon yhteistä tekemistä ja puhuttavaa, silti halutaan voimakkaasti toisiamme.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;29093489:

Mitenkäs nää asiat estää toisiaan? Mulla on hyvin viriili mies, jonka kanssa seksi on mahtavaa. Mutta kyllä sitä silti ehtii moni muukin asia kiinnostaa. Ja minä kiinnostan sitä ihan ihmisenä. Ajatella.

Mun täytyy sanoa, etten jaksaisi joka päivä, enkä kyllä joka toinenkaan. Ihanaa, kun on samanlainen mies. Jos halut ei kohtaa, niin monesti seksistä tulee vallan väline... En koe, että meissä olis kummassakaan mitään vikaa.... Ollaan oltu onnellisia jo pitkään ja tämä kaksi kertaa viikkoon (noin) tuntuu sopivan molemmille.

[QUOTE="heps";29093618]Mun täytyy sanoa, etten jaksaisi joka päivä, enkä kyllä joka toinenkaan. Ihanaa, kun on samanlainen mies. Jos halut ei kohtaa, niin monesti seksistä tulee vallan väline... En koe, että meissä olis kummassakaan mitään vikaa.... Ollaan oltu onnellisia jo pitkään ja tämä kaksi kertaa viikkoon (noin) tuntuu sopivan molemmille.[/QUOTE]

Eihän tuossa mitään väärää ole! Pääasia on että halut ja tarpeet kohtaavat! Teillähän on käynyt niin. Eikä kaksi kertaa viikossa huonosti ole!

[QUOTE="heps";29093618]Mun täytyy sanoa, etten jaksaisi joka päivä, enkä kyllä joka toinenkaan. Ihanaa, kun on samanlainen mies. Jos halut ei kohtaa, niin monesti seksistä tulee vallan väline... En koe, että meissä olis kummassakaan mitään vikaa.... Ollaan oltu onnellisia jo pitkään ja tämä kaksi kertaa viikkoon (noin) tuntuu sopivan molemmille.[/QUOTE]

Eiköhän tuo kaksi kertaa viikossa ole aika normaali määrä pitkissä suhteissa. Meillä on myös pari kertaa viikossa paitsi nyt kun on imetyshormonit vieneet mun halut ihan tyystin, että hyvä jos kerran kuukauteen jaksan innostua. Onneksi tää kohta loppuu ja palaa normaalit halut.

Yhteistyössä